Radny Powiatu Kolneńskiego pełni aktualnie obowiązki kierownika Powiatowego Zespołu Doradztwa Rolniczego w Kolnie. Jerzy Lewandowski pracuje w PODR Szepietowo od 3 lipca tego roku. Ośrodek do niedawna podlegał pod samorząd wojewódzki. Obecnie nadzór nad instytucją sprawuje ministerstwo rolnictwa.
– Wziąłem udział w konkursie ogłoszonym przez PODR Szepietowo – mówi Jerzy Lewandowski. – Obecnie pełnię tylko obowiązki kierownika z uwagi na zbyt mały staż.
Udział w konkursie radnego powiatowego potwierdza dyrektor instytucji rolniczej, która w sierpniu 2016 roku przestała być kontrolowana przez podlaski sejmik. Jeszcze wcześniej, w ramach partyjnej karuzeli, Ośrodek podlegał pod wojewodę. Konkurs został ogłoszony 6 czerwca 2017 roku, a ogłoszenie na BIP-ie wisiało do 13 czerwca włącznie. Według dyrektora placówki z Szepietowa to niezbędne minimum.
– Wpłynęła tylko jedna oferta – mówi pełniący obowiązki dyrektora Adam Niebrzydowski. – Poprzedni kierownik został przeniesiony do Łomży za porozumieniem stron. Obecnie deklaruje przejście na emeryturę.
Dyrektor Niebrzydowski dodaje, że wcześniej nie było tradycji ogłaszania konkursów na stanowiska kierownicze w podległej mu jednostce.
– To my wprowadziliśmy procedury konkursowe na stanowiska kierownicze, a nawet na specjalistów – podkreśla. – Pan Lewandowski na razie pełni obowiązki kierownika, ponieważ wszystkich powołujemy na okres próbny.
Dyrektora prawdopodobnie musiała zawieść pamięć, albo za bardzo uwierzył w dobrą zmianę i nie wziął pod uwagę, że nawet poprzednikom zdarzało się zatrudniać ludzi w ramach, takich czy innych, ale jednak konkursów. Tymczasem na BIP-ie PODR Szepietowo nawet dziś jeszcze można przeczytać ogłoszenie z lipca 2016 roku o naborze na stanowisko głównego specjalisty ds. organizacji doradztwa – Kierownika PZDR w Kolnie. To tuż przed tym, gdy firmę pod swój parasol wziął Krzysztof Jurgiel. Kierownikiem został wówczas poprzednik Lewandowskiego. Jednym z kryteriów zatrudnienia było wtedy zajmowanie przez minimum 5 lat stanowiska kierowniczego.
W ogłoszeniu konkursowym, z którego (no bo skąd niby) o możliwości zatrudnienia w kolneńskim ODR dowiedział się zapewne Jerzy Lewandowski, nie ma już tego kryterium. Wystarczy zwykły czteroletni staż pracy.
Radny Jerzy Lewandowski wcześniej prowadził działalność gospodarczą. Miał sklep spożywczo-przemysłowy w Ptakach. Twierdzi, że w zasadzie jest już ona tylko na papierze.
Radny powiatowy chwali sobie pracę w doradztwie rolniczym.
– To dopiero początek mojej pracy, więc wiadomo jak to jest – ocenia atmosferę w nowym miejscu Lewandowski. – Wspólnie z zespołem sobie jednak radzimy.
W placówce kolneńskiej pracuje 8 osób. W całym wojewódzkim ODR około 230.
Kierownik kolneńskiego oddziału zaznacza, że ma bardzo dużo wspólnego z rolnictwem. Chwali się, że już trzecią kadencję działa chociażby w izbach rolniczych (to w ogóle jest ciekawe, że o tym wspomina, ponieważ jego obecny przełożony zna Izby doskonale), jest nawet delegatem na Walne Zgromadzenie Podlaskiej Izby Rolniczej. Nadmienia, że aktywnie uczestniczył w projekcie Natura 2000 na terenie powiatu kolneńskiego. Dodaje, że jest twórcą i prezesem Stowarzyszenia Rolników Gminy Turośl.
Obecnie prowadzi w Cieciorach małe gospodarstwo ekologiczne. Radny zajmuje się w nim chowem owiec i danieli.
Jerzy Lewandowski posiada wykształcenie wyższe o kierunku ekonomiczno-rolniczym.
Nowy kierownik nie jest pierwszym pracownikiem PODR Szepietowo, który sprawuje równocześnie funkcję radnego. Nawet byli dyrektorzy (Gromadzki, Skarżyński) Ośrodka trudzili się (obecny również) działalnością społeczną. W sumie nigdy nie wiadomo, czy przy okazji, czy po prostu po to właśnie. Lewandowski objął funkcję radnego powiatowego w efekcie utraty mandatu radnego przez Zdzisława Połońskiego w kwietniu 2016 roku. W radzie znany jest z tego, że uparcie walczy o interesy swojego okręgu.
Bucha cha 20:41, 17.11.2017
Ale jaja :D
D.u.p.a20:44, 17.11.2017
Na tym zdjęciu jest jego kultura w całej okazałości
NEOTYZM21:04, 17.11.2017
Proszę jak to wszystko dzieje się przypadkiem. Nawet dyrektor jest delegatem do Izb Rolniczych Tak jak Lewandowski. No cóż koledzy to można nawet wystąpiC w niedzielnym "Tygodniu" TVP1.
Dzialalnosc na papierze to chyba w Turosli bo co się nie kupi w tym straszącym (w Kolnie wszyscy by krzyczeli ze to nadaje się tylko do rozborki) budynku to obrzydliwie przeterminowane, ale działalność w Ptakach to na pewno nie jest na papierze chyba że na zeszyt obszczymorkom. Tacy sklepikarze powinni być karani za niszczenie rodzin i pozwalanie pic pod sklepem, dwa metry od rzeki. Skończy się to jak dojdzie do niszczescia i któryś się utopi, bo nieszczęście rodzin to codziennie dotyka . Jak może mu być nie wstyd.
To haniebne jest tak dla splecznosci lokalnej jak i rolników w całym powiecie
Gromadzki21:35, 17.11.2017
Jaja to jak radna powiatowa zatrudnia się na stanowisku podległym pod powiat.
A potem mści się na Bogu ducha winnym Panu Lewandowskim bo koledze Wilczewskiemu naskoczy na ambicje jedna z drugą.
Panie redaktorze a pan przez konkurs zarabiał ponad przeciętnie w ODR za czasów Gromadzkiego? Do dziadka się przyczepić ale jak się samemu kasę chapalo to się nie pamięta?
Dziadek21:58, 17.11.2017
Nie wycieraj sobie gęby "Bogu" . Obrażasz Go i wszystkich wiernych również.
Dlugi debil wisoszma22:08, 17.11.2017
*%#)!& jesteś albo z powiatu.
T22:18, 17.11.2017
Gębę to ma sąsiad Twój ojciec.
Albo w gębę bierzesz ukryty geju.
xxxx10:47, 27.11.2017
w wierzyta w Jezusa ,a nie w Boga.
Tera22:16, 17.11.2017
Teraz dziewczyny się odbiją, gminka i reszta pomogą.
Tylko że Lewandowski nie musi się wstydzić że będąc Radnym zatrudnil się w jednostce podległej gdzie jest Radnym.
Dlatego jesteście tępymi dzidami:)
Kultura glupcze 22:53, 17.11.2017
Te posty to dopiero za na poziomie gowna z błotem.
Nie ma się merytorycznego podparcia to przynajmniej można po bluzgac. Wstyd radny i na takim stanowisku. Ty nie masz wstydu ale rolnicy mają swój honor i za Ciebie im wstyd. Bez kultury ich reprezentujesz?
Ja23:03, 17.11.2017
no niestety teraz są takie czasy dobre niedobre ... że w internecie PRAWDA cię dorwie. każdy ma swoje za uszami układy układziki i potem takie efekty... bo można pomóc ale z głową....
No prosze prasze08:09, 18.11.2017
A taki pozornie święty naród. ...a jednak ma sporo na sumieniu. Tu to dopiero przekręty...zostać radnym i po kilku miechach stołek kierownika.
kolno krus08:44, 18.11.2017
redaktorze chcesz pisać o nepotyzmie - popatrz co tam się dzieje,
O Cię panie 09:26, 18.11.2017
No no proszę powodzi się. TAK to z Pisem Kolneńskim trzymać. Stołek kierownika ! Takie przekręty to dopiero skala obłudy!
Wiszowaty się skompr09:32, 18.11.2017
Ludzie to jest akurat praca nie podelgająca pod powiat. Więc teraz każdy kto gdzieś zacznie pracować to zaraz będzie debata ?
Panie które wzieły prace bedąc radnymi powiatowymi a praca w powiecie to dopiero obłuda i wstyd.
RW09:40, 18.11.2017
Głupota twoja już jest od Ciebie większa.
Co ma zatrudnienie radnego gdzieś w pracy do zatrudnienia radnych w jednostkach podległych pod radne ? Podsunęli Ci temat co do porównania jest niczym w porównaniu do sprawy tych pań. A ty udajesz redaktora. Już dawno się skończyłeś.....a z dniem coraz bardziej.
Do tego sam pracowałeś w ODR !! Na politycznym stołku pewnie specjalnie stworzonym pod Ciebie.I co przyjęli Cię przez konkurs! Pamiętasz jakie świństwa robiłeś na polecenie kolegi za pracę ?
Zastanów się co piszesz bo wiele rzeczy robisz bardzo źle i nie etycznie. Ciebie nawet nie można nazwać obiektywnym ty po prostu jesteś błaznem.
Zastraszanie10:32, 18.11.2017
Nie macie konkretów to straszycie i wypominacie to co kazaliscie zrobić. To dowód na to jacy jesteście. Przypadkiem bezmyślnie mleko się rozlało
pepe12:06, 18.11.2017
Niestety robił sam dla PO i PSL dla tego Gromadzkiego. Jeszcze gorsze od polityka jest dziennikarz co bierze pracę a potem czepia się do innych bez żadnego powodu.
Bo porównać tego się nie da do tego jak radne biorą pracę same od siebie z powiatu.
00812:26, 18.11.2017
Tutaj akurat NIE MA żadnego konfliktu interesu bowiem został kierownikiem instytucji, która NIE PODLEGA w żaden sposób pod samorząd, w którym ten pan pełni funkcję radnego. PODR podlega pod ministerstwo rolnictwa, a nie pod starostwo w Kolnie.
to nie ten artykół11:14, 19.11.2017
Za dużo siedzisz na kolniaku i pomyliły ci się artykuły. Mniej komentuj, więcej myśl!
Wróblewski 13:42, 25.11.2017
Brawo redaktorzyna próbuje tylko rozmydlić temat radnej Szymańskiej.
0080015:43, 18.11.2017
Kim ty jesteś, że taki osąd wydajesz. Nie znasz się to nie zabieraj głosu.
Jest konflikt i to oczywisty, każdy to wie.
Prócz tego przekupne kolesiostwo za głos w radzie.
Brak wiedzy na tematy doradztwa i pozycji rolnictwa w UE. Dzięki takim to dostajemy o 20 sztuk krów i bydła mniej dopłat. Przedtem było 30+30 a tera co? My rolnicy mu niepotrzebni? Zobaczymy na wyborach czy będzie poił w Ptakach i rodziny rozwalał.
Prócz tego nepotyzm i brak kontroli przełożonego bo to od dawna kolega w Izbach.
Prócz tego jego udział w powiększaniu obszaru NATURA200, odwdzięczymy się bo zrobił to pod swoją działalność, a my musimy się z tym męczyć i nawet przeorać i posiać na nowo trawy nie możemy. Ilu ludzi musi cierpieć przez takiego kono...wa..ła ....
jak to09:03, 19.11.2017
To kiedy Lewandowski jeździł do Brukseli załatwiać zmniejszenie dopłat?
Jakim cudem Lewandowski przyczynił się do powiększenia obszaru jak o tym decyduję Komisja Europejska, na wniosek RDOŚ, a RDOŚ może to zrobić tylko przy okazji tworzenia lub aktualizacji planu ochrony (dla obszaru N2000 Dolina Pisy nie ma takiego planu, obszar objęto ochroną w ramach N2000 w 2011 roku i nic od tamtego czasu nie było przy tym majstrowane)
A od kiedy na Natura2000 nie można orać i siać? (chociaż tu włókowanie jest lepsze)
słowaLewand11:08, 19.11.2017
Przeczytaj teks w artykule wypowiedziany przez samego Lewandowskiego, to się dowiesz.
Jureczku21:26, 18.11.2017
Nie daj się im, naucz się co to działka rolna i do przodu, do radia i telewizji. Może już niedługo ...
00822:38, 18.11.2017
Żeby nie było, że popieram obligatoryjne obsadzanie stołków z klucza partyjnego. Wprost przeciwnie. Uważam, że w takich kwestiach powinno się liczyć wykształcenie, doświadczenie zawodowe, zdolności organizacyjne i przejrzyste reguły konkursów. Ja napisałem tylko, że ten radny nie dostał pracy w instytucji bezpośrednio i pośrednio podległej starostwu, co w kontekście tak mocno krytykowanych pań radnych już nie jest takie oczywiste.
Tadeusz23:20, 18.11.2017
Podejrzewam, że najgłośniej szczekają ci co nawet kwitów nie złożyli, czyli internetowi fachowcy od wszystkiego (wiedzą jak i kiedy siać kukurydzę, wiedzą która aktorka w tym sezonie jest najpiękniejsza- mają czas bo to 40to letni kawalerzy, wiedzą jak doradzić Kaczyńskiemu by żyło się lepiej, ale nie wiedzą czy czapkę na bakier to znaczy na lewo czy na prawo i na wszelki wypadek Lewandowskiego w łeb, bo też nie wiedzą.
Ale spoko. Manipulatorzy z gminy pomogą.
0080011:00, 19.11.2017
W tym artykule jest owa o tym, że ten pan dostał kierowniczy stołek zaraz po tym jak wszedł do rady i ewidentnie za głos w stronę opozycji. Bez kompetencji (sam przyznaje że to dopiero początek jego pracy w jakiejkolwiek instytucji) po kolesiostwie, podlega bezpośrednio pod warszawską "dobrą zmianę", a tam jet również inny radny misiewicz z Kolna i to nie jeden bo i Klamka i rzeczniczka koleżanka blond z kokiem prawie żona radnego dziadka miasta.
Ktoś pisze że kierownik ODR to dziadek i tu ma rację bo to dziadek niereformowalny. Musić mu pokazać gdzie guzik jest, żeby włączyć komputer. Tera mówią w telewizji, że wszystkie wnioski będą przez internet i co on na to. Najwyższy czas na emeryturę, a nie łakomstwo na kase.
Jak ja mam iść do tego ODRu żeby mi wypełnili jak kierownik ani be ani me ani kukuryku.
Niech dalej zatrudniają po kolesiostwie to wyprowadzą nas rolników na manowce. Sami pracownicy nie nie dadzą wszystkiemu i nędzną wypłate.
SŁAWEK11:17, 19.11.2017
A może by tak poruszyć temat każdego z Wójtów naszego powiatu i ich zarobki ?
WyżeraczPartyjny11:27, 19.11.2017
Sławek daj spokój to nie ten czas i nie ten temat. Chyba ze chcesz odwrócić uwagę od tego ważnego tematu to i owszem....
BiałyDomCieciory17:27, 19.11.2017
Z tego wszystkiego najlepsze jest to "jest twórcą i prezesem Stowarzyszenia Rolników Gminy Turośl".
Kto widział, albo słyszał, albo jak działo owo stowarzyszenie. Jest reanimowane co 4 lata jak zaczyna się kampania wyborcza do samorządów bo za każdym razem startuje na wójta w Turośli. i *%#)!&
Nie zapłacił mi za walne zgromadzenie od 2014 roku, które zorganizował i najechało się ludzi a wyszli z niczym. Stracony czas
XX00:34, 20.11.2017
Jak to mówią każdy orze jak może... Posiada sklep i co z tego? Rozbija rodziny? Ciekawe z jakiej okazji, sam im przecież alkoholu do ust nie wlewa. Nie zapominając o fakcie że w każdej wsi jest sklep, ba w Ptakach nawet 2! To czyli drugi w Ptakach i żaden inny sklep rodzin nie rozbija? Starał się o posadę, uznali że jest dobrym kandydatem, ma wyższe rolnicze wykształcenie, więc nie ma tu żadnego problemu. A co może mało dla powiatu zrobił? Sam redaktor napisał że czynnie stara się o interesy swojego okręgu. Myślę że ta posada nie będzie mu przeszkadzała, a nawet do tej pory tego nie robiła w pełnieniu funkcji radnego.
Przekrecanie21:33, 20.11.2017
Redaktor napisał "z uporem", oslum uporem bo zamiast upominać się o drogi przede wszystkim na terenie swojej gminy to on o drogach innych gmin, które prowadzą wprost do jego sklepu
Powiem jedno08:41, 20.11.2017
Ta dobra Kolneńska zmiana to z prawdziwym PiSem nie ma nic wspólnego. Po za Tym, że koło prawdziwych polityków stoją na zdjęciach. W naszym mieście to DudoPiS - tłumacząc. Chamstwo, prostactwo, brak kultury, podłość, zawiść, łaknienie kasy, pogarda innymi, brak szacunku do ludzi o innych poglądach, obietnice bez pokrycia dużo by tu mówić! Komentarze powyżej ukazują wszystko. Ile tam jadu i braku taktu- to tyko świadczy samo za siebie. Spokojnie ludzie w Kolnie nie są *%#)!& i wszystko czytają. Widzą co wy sobą reprezentujecie. Dajcie na luz i przestańcie atakować ludzi o innych priorytetach. Pan, którego artykuł dotyczy jest ewidentnym przedstawicielem Waszej polityki. Te same normy zachowawcze.
Jacek10:10, 20.11.2017
Dokładnie to samo co poprzednik który nie posługuje się żadnymi konkretami można powiedzieć o władzach powiatu a pewnie o każdej władzy która była i będzie;) więc takie stawianie sprawy w mojej ocenie jest słabe.
Oceniajmy po tym co kto zrobił i co może zrobić, a tu w mojej skromnej, subiektywnej ocenie Duda jest bezkonkurencyjny. I mam nadzieję, że poprzednik "Da na luz i przestańcie atakować ludzi o innych priorytetach" ;)
Bardzo proszę10:33, 20.11.2017
Przykłady ależ proszę, na wszelkie uroczystości miejskie nie są zapraszane osoby spoza PiS, we wszystkich artykułach są pomijane osoby, które nie należą do PiS. Wszelkie organizacje, które nie podlegają pod PiS nie są w stanie uzyskać jakąkolwiek pomoc. Ostatnimi czasy spostrzegłem, że w miesięczniku Kolneńskim na zdjęciach pojawiają się tylko przedstawiciele PiS. Krytyka wobec ludzi angażujących się w życie społeczne też spływa na innych właśnie od przedstawicieli tego samego ugrupowania.
nie wierzę 11:30, 20.11.2017
Jestem członkiem społeczności kolneńskiej i WSTYD mi za to, że ludzie o tak niskim poziomi kultury osobistej rządzą naszym miastem. Tych wyzwisk aż się czytać nie da. Dodatkowo ludzie którzy piszą te komentarze to "politycy". Matko kochana uchroń od takich władz.
popij mlekiem11:38, 20.11.2017
Ludzie zróbcie coś z tym. Dlaczego krytykujemy ludzi inteligentnych godnych uwagi, a popieramy prostaków i przekrętów. I to jeszcze oni obejmują kierownicze stołki. Cały KRUS, pan powyżej, toć oni nawet czytać nie potrafią poprawnie.
Marian13:32, 20.11.2017
Do tych co niby taki PIS czy jak nazywacie DudoPIS jest taki zły.
Najgorszym i najbardziej chamskim środowiskiem jest niestety ale środowisko wójta gminy Kolno i Starosty. Tacy ludzie zaczynając od wójta który zdradził i oszukał kolegę który go z miernego dyrektora z Borkowa zrobił dyrektorem i radnym przez ich współpracowników kończąc na Staroście który skamlał za robotą w PUP do wtedy rządzących a też zachował się po świńsku.
O byłym zastępcy wójta, radnym powiatowym ze sklepu rolnego lub radnych z gminy to nie wspomnę. Kultura pełną gębą :(
I to jest prawdziwa szajka bo tylko udają świętych i dobrych a są 100 razy gorsi.
Każdy woli wiedzieć z kim ma do czynienia a z nimi to nigdy nie wiadomo kiedy nóż w plecy.
Najgorsi są tacy fałszywi co niby tacy wspaniali na pokaz.
ojej 17:44, 20.11.2017
Bo się rozpłaczesz! Oj boli boli tyłek i trzeba piłeczkę odbijać !
mhhyy18:02, 20.11.2017
jestem mieszkańcem gminy i jeszcze nigdy nie spotkałem tak przyjaznych i przychylnych władz jak obecne. Mamy mnóstwo spotkań integracyjnych podczas, których mieszkańcy gminy mogą się super rozwijać. A wójt to zwykły chłop taki jak my normalny. Nie dziwię się że odszedł od kolegów, którzy maja inne priorytety.
hf15:16, 20.11.2017
Ktoś przecież na tych ludzi musi głosować. Jeżeli wyborca widząc, że taki "dygnitarz" jeden z drugim ustawia wszystko pod siebie i swoją klikę, załatwia ciepłe posadki dzieciom (swoją drogą te dzieci to chyba niezbyt rozgarnięte skoro rodzice nawet w dorosłym życiu muszą prowadzić je za rączkę) i mimo wszystko na niego głosuje, argumentując to tym, że np. "wybiera mniejsze zło" to może i dobrze, że tacy ludzie nas reprezentują. Skoro społeczeństwo niezbyt mądre to i reprezentanci niech tacy będą.
PolskaRodzina20:22, 20.11.2017
Gdyby nie było tego rodzaju sklepikarzy co nie stosują się do obowiązującego prawa i pozwalają pić nawet w sklepie to jest szansa, że przynajmniej niektórzy nie wpadli by w alkoholizm bo daleko i nie ma czym jechać do biedronki. A tak wstają rano przecierają oczy nie umywszy śpiochów, zakładają albo i nie zakładają kaloszy i już są na miejscu, w tygodniowych majtkach bo zeszyt otwarty. I jest wytłumaczenie toć ja im nie nalewam do gardła oni sami se leją a opieka daje i daje a dzieciaki cierpią i cierpią.
Niech ten pan wytłumaczy się przy najbliższej okazji jaki on nieskazitelny i ma nieposzlakowaną opinię.
Niech się dobrze rozgląda w kościele jak będzie "pokój nam wszystkim" żeby nie oberwać od jakiejś ubiedzonej matki dzieci.
Być sklepikarzem nie znaczy poić. Być radnym znaczy nie mieć na sumieniu biedy i nieszczęść całych rodzin, wręcz przeciwnie pomagać i jeszcze raz pomagać w taki i inny różny sposób rodzinom, mieszkańcom.
xD21:06, 20.11.2017
''Jechać do biedronki'', czyli grunt to wspierać polskie biznesy xD czy by mieli 200m czy 5 km to alkoholikowi wszystko jedno. Poza tym nie widzę tu sensu pisania takich komentarzy, przecież sklepów nie prowadzi, takie słowa można znaleźć w artykule.
ZaklinaczRzeczywisto21:20, 20.11.2017
Kogo chcesz przekonać do tych bajek, my to widzimy na co dzień
ele22:22, 20.11.2017
Fakt faktem. Poić poi. A przed wyborami to i nawet w zeszyt nie zapisuje.
Fred20:36, 20.11.2017
Dokładnie tak on i jego koledzy to tacy co w oczy się śmieją a swoje robią.
Wam to zabawa najważniejsza a na spotkaniach w swoim gronie z was się śmieją.
Wam tylko integracji trzeba co było widać przed wyborami jak cysterne napojów rozlali byście się integrować.
Ona20:40, 20.11.2017
Jak wiśnia rozpijal gminę przed wyborami i nie jedna żona dostała od chłopa to gdzie byli tacy wielcy spolecznicy?
Czy ktoś zgłosił że na spotkaniach oferują alkohol? Czy ktoś zareagował gdy polewali przed niektórymi komisjami wyborczych za głosy?
To się nazywa obłuda tolerować swoich i swoich wybryki a innych pouczać.
ala1222:24, 20.11.2017
Nawet poskarżyć nie było się gdzie.
kukuraydza21:10, 20.11.2017
Podobno delegaci izb rolniczych mają wprawę ganiać się po pijaku z ostrzami po polach. Już nie mówiąc o ganianiu całych rodzin. O takich swoich mówisz? Wszyscy o was wiedzą jacy jesteście święci, ale wy belki w swoim oku nie widzicie.
Dobrys Józek i tyś 21:44, 20.11.2017
Ja mówię o swoich co przed wyborami mówili o odnowie moralnej gminy a po paru miesiącach zwalniali zastępcę wójta za Uprawianie Moralności do potęgi N :)
podroba22:16, 20.11.2017
Jak pogonili znaczy że nie ściemnili z tym tematem z innymi zresztą tez
Hehe22:23, 20.11.2017
A co mieli zrobić dołączyć się?
Każdy by pogonil tylko frazesy z ust odrazu zniknęły. Bo wyszła moralność ekipy wisniowej zmiany :)
Gromadzynek21:23, 20.11.2017
Prawda wóde lali a ludzie potem za to głosowali. Dużo ludzi dobrze to wie bo piło to wode.
Marcin21:41, 20.11.2017
Mój Ojciec wtedy mówił że wybory mogłyby być co miesiąc tyle darmowej wódy, śmiał się że chyba im poszła cysterna gorzalki :)
hipokryci16:48, 21.11.2017
Jak to jest, psisowcy tacy święci a tu kłamstwo za kłamstwem. Kierownik wygrał konkurs, ciekawe jak to wyglądało, pewnie przeprowadzono z nim rozmowę kwalifikacyjną buchachacha, działalność na papierze - ciekawe co na to skarbówka, uparcie dba o interesy swojego okręgu boki można zrywać. Jedyna prawda to , to o braku jakiegokolwiek doświadczenia pracy w instytucji. No i dopełnieniem wszystkich kłamstw jest że wcześniej nie było ogłoszeń naboru do pracy w odeerze. Tak to obecni wprowadzili taki obowiązek, ze można uzyskać kierownicze stanowisko nie mając żadnego doświadczenia.
Jeśli tak wam gładko idą kłamstwa to jak mogą wam w cokolwiek wierzyć ludzie. Niekiedy jak tak was słucham, że wy tak ciągle powtarzacie i sami zaczynacie w te swoje kłamstwa wierzyć. To źle działa na waszą psyche
Wzór do nasladowania08:02, 22.11.2017
"Kierownik wygrał konkurs, ciekawe jak to wyglądało" - tak samo jak w PZD lub PCPR jak wybierali dyrektora!
Gacek10:43, 22.11.2017
Wszyscy robicie tak samo, a umoralnicie drugą stronę.
Jak to czytam to XXXXX mi się chce.
Oświadczenia20:54, 22.11.2017
Czy to, że osoba publiczna w tym przypadku radny powiatowy a zarazem kierownik nie tylko powinien mieć nieposzlakowaną opinie, ale również jego oświadczenia powinny być zgodne z prawdą. A z tego artykułu jasno można wyczytać, że radny i jego przełożony kłamie.
Nieprawdziwe różnorakie oświadczenia są podlegają pod konkretne paragrafy, co u radnych z tej opcji to chleb powszedni. Oto jedno z wielu http://www.portalsamorzadowy.pl/polityka-i-spoleczenstwo/wyrok-za-nieprawdziwe-oswiadczenia-majatkowe-byly-radny-skazany,80185.html
Rolnicy z okolicy.00:37, 24.11.2017
Jestesmy morem za Toba Jezy.
alcest00:25, 26.11.2017
Nadanie ewidentnie z klucza partyjnego. Bo co ten szef ODRu może poradzić, jak cała przyszłość rolnictwa w automatyzacji procesów tzn komputeryzacji, a ten gość dalej na papirusach.
Armagedon21:20, 26.11.2017
I co my mu skoczymy toć to gość na trzy litery
Tylko iść i mu przemówić do rozumu . daj Pan spokój i nie deptaj rolnika co Ci jeść daje
Horągiewka23:55, 26.03.2018
Farbowany psisior
fc09:41, 27.03.2018
Oni się pchają do tej rady tylko po stołki i przywileje. Czy jest w ogóle jakiś radny, który nie otrzymał nowej pracy albo dodatkowego zarobku w postaci tzw. diety? A wy barany ich bronicie i na nich głosujecie. Takim wyzyskiwaczom naszych pieniędzy nie powinno się ręki podawać.
Janowo23:17, 27.03.2018
A gdzie ta c.i.p.a z Janowa ? Co się chowa za komentarzami ? Bohater wileki w gębie. Przyjdzie czas i na buraki !! SPASLAQ
Ola06:52, 28.03.2018
No jak taka jest władza jak Ty to tylko współczuć ludziom. Chamstwo i prostactwo poprostu.
Hehe23:46, 27.03.2018
Ci. Pa to będzie z Ciebie jak ci ryj obiją. I będziesz się oglądał od jutra za siebie.
Kolejny kozak w necie a pi..zda w świecie
Do Janowa 07:23, 28.03.2018
Jakim trzeba być *%#)!& by w tych czasach gdzie można wszystko namierzyć i dojść kto jest kto - Pisać tak chamski post to może albo głupek lub fantazja ponosi po %.
1 1
Nie ma to jak browarek nad rzeczką w niedzielne popołudnie.
0 0
To sklepikarze niszczą rodziny a nie to że ktoś ma skłonności do picia? Haha wiadomo lepiej jak by w biedronce kupili i nie było by osiedlowych sklepików