Obowiązki wicewójta będzie pełnił Marek Cwalina. Zastępca Andrzeja Piętki to wieloletni pracownik Urzędu Miasta Kolno. W wydziale rozwoju gospodarczego był inspektorem do spraw zamówień publicznych i inwestycji.
XYZ19:18, 02.03.2015
Poprzednikowi zarzucał, że za dużo kosztował gminę to teraz będzie taniej. Jak samemu się nie rozumie na rządzeniu gminą to trzeba se zatrudnić pomocnika za kilkadziesiąt tysi rocznie.
muniek21:24, 02.03.2015
Co tu się dzieje? Zastępca wójta z Kolna, główna księgowa w gminie z Kolna, Ksiądz z Kolna, Dyrektor banku z Kolna. Czy w Grabowie nie ma mądrych ludzi? Polacy wyjeżdżają do Anglii a mieszkańcy Kolna do Grabowa !
obserwator21:27, 02.03.2015
Najmniejsza i najbiedniejsza gmina w powiecie i stać ją aby zatrudnić wicewójta.? Pytanie po co? Nawet w mieście Kolno nie ma wiceburmistrza? Następne 100 tyś złotych z publicznych pieniędzy w błoto
Pozostałe komentarze
grabowianin18:46, 02.03.2015
jestes z kolna to cie przyjmie maly grabowiacy nie maja szans pierdolone PIS nara
kondzio18:47, 02.03.2015
to pies krociak
iza18:59, 02.03.2015
gmina bogata to i bedzie kasa nowych i swoich od kieliszka maly docenia
duzy19:41, 02.03.2015
Bardzo duze koszty swoi zarobia przez 4 lata nie obchodzi go los grabowa kieszen i koledzy i no dluznicy z wyborow
tik tak20:39, 02.03.2015
Czarno widzę.
obs21:38, 02.03.2015
ludzie dali sie nabrać na propagandę pisowców przed wyborami,przecież od razu było wiadomo ze sam nie poradzi A P,gorzej dla pracowników ,wiadomo obcemu nie podskoczą
wsk07:59, 03.03.2015
Kolneński PIS - PRL BIS
izak08:12, 03.03.2015
wojcik grabowian szanuje że aż kolnaków fatyguje
Sympatyczny09:04, 03.03.2015
Hmmm Grabowo takiego wójta sobie wzięło, że musi mieć zastępce bo sam nie potrafi rządzić. A jego przeciwnik w wyborach - teraz starosta już dwie drogi dla gminy załatwił. Po czynach ich poznacie! Ciekawe czy za 4 lata ludzie będą w tej gminie mądrzejsi...
cwaliniok09:14, 03.03.2015
nie udało się w rejonie dróg, Andrzej nie daj mu robić projekcików
ja12:16, 03.03.2015
Po co tworzyć takie stanowisko, Kolno-miasto,Stawiski,Turośl, Mały Płock nie mają takich funkcji chociaż to samorządy większe i bogatsze..Powiat pracuje w ramach oszczędności bez sekretarza ,a najbiedniejsza gmina tworzy zbędne stanowiska.
Sołtysnowy13:04, 03.03.2015
No to i wy mata jek i my w gninie Kolno zicewojta. To ten wasz to choć nie przegrywający polityk. Bo u nas to ziadomo. Co start to poracha. Nikt go nie chce na nic wybrać. Jeno tera wójt go wzioł.
niko15:36, 03.03.2015
no to dupa i kamieni kupa. burmistrz kolna pozbył się nieroba a ten kurdupel go przygarnął. brawo poprostu brawo. mam nadzieje ze panowie z pisu wyciągną z tego wnioski bo ten cały wice wójt to raczej z pisem nie ma nic wspólnego.....
na szczęście kadencja trwa tylko 4 lata.
ty15:42, 03.03.2015
no to se Piętka w pietę strzelił... hahahahaha
parafinin15:58, 03.03.2015
Nie szkalujcie i nie róbcie wielkiego lamentu. Nie takie pieniądze w Gminie Grabowo w latach minionych wydano na niepotrzebne rzeczy. wygrał wybory i ma prawo dobrać sobie kadry jakie są wójtowi niezbędne do sprawnego zarządzania gminą. Przepisy nie pozwalają sobie swobodnie zwalniać zbędnych urzędników, więc musi w inny sposób dobrać kadry.A to czy to są zmarnowane pieniądze na pobory dla zastępcy wójta czy nie to się okaże za 2 - 3 lata. Nikt nie pokazuje dzieła w części zbudowanego. Poczekajmy na końcowy efekt. Widać niektórzy ciągle są w kampanii wyborczej Zielonka taż jak został wójtem to wziął na sekretarza kolegę ze Stawisk.
Matka Zofia16:10, 03.03.2015
Kadencja szybko minie i baja bongo panie wójcie .
Mtka Zofia18:18, 03.03.2015
w GOKU tez nowy pracownik z KOLNA slicznie malutki i co wy na to
obserwator18:32, 03.03.2015
Matka Zofia i parafianin pracujecie w gminie mama w ops a ty alkocholik z gory nie
parafinin19:01, 03.03.2015
A nie obserwatorze , jestem sołtysem, uczestniczę w sesjach i widzę co się dzieje. Mamy w końcu wójta, który z szacunkiem odnosi się do ludzi, nie zadziera nosa i nie zgrywa wielkiego inteligenta mądrzejszego od wszystkich.
Musi to wszystko jakoś ogarnąć., a że zwolennicy oponentów z kampanii nie mogą się pogodzić z przegraną to ciągle jątrzą i krytykują. Niektórych czasami słyszę, w tym radnego, który wcześniej sam był wójtem i cudów nie na robił . A z tymi dwoma drogami to jak zrozumiałem z wystąpienia Starosty na ostatniej sesji to pobudowane będą przez firmy budujące wiatraki na terenie gminy Grabowo, w związku z tym, że wcześniej je zajeżdżą przewożąc ponad gabarytowe transporty. Więc żadna łaska, że je odbudują i żadna zasługa Stanisława, że uzgodnił z nimi to. Kto by nie był Starostą Stanisław, Marian czy Heniek to firmy od wiatraków musiałby od właściciela drogi mieć zgodę na przejazd z takim towarem i zgodzić się je po zniszczeniu odbudować. Stanisław to może np. odbudować drogę z Grabowa do Surał na odcinku Żebrki - Surały. Ostatnio jechałem tą drogą do Szczuczyna . Okropnie zniszczona , a przecież jest to droga powiatowa i do mamusi będzie miał łatwiej dojechać.
bodek19:35, 03.03.2015
pierniczysz marny pisowcu spadaj
EC19:45, 03.03.2015
Pisowiec, nie pisowiec, ale ma rację, tez to słyszałem na ostatniej sesji.
Koń20:40, 03.03.2015
A co do GOK-U. To po co trzymać tam tego Darka, przesiedzi sobie spokojnie 8 godzin, nic nie robi i zabiera dupe i idzie do domu. Taka jest jego ciężka praca. Tak spracowany człowiek, że dostał kolejnego nieroba do pomocy. I darmo kasę biorą.
kolniakk22:31, 03.03.2015
[quote name="Koń"]A co do GOK-U. To po co trzymać tam tego Darka, przesiedzi sobie spokojnie 8 godzin, nic nie robi i zabiera dupe i idzie do domu. Taka jest jego ciężka praca. Tak spracowany człowiek, że dostał kolejnego nieroba do pomocy. I darmo kasę biorą.[/quote]
To wcale jak u nas w kokisie burmistrz tez zatrudnia nierobów co kaskę za darmochę biorą. Pisowcy to jednak swoje chłopy
grabowianka13:39, 04.03.2015
Popieram parafinina. Nie bez powodu Piętka tak daleko zaszedł i został Wójtem żeby teraz banda zazdrosnych ludzi wylewała na niego kwasy.Trzeba było się kształcić i startować w wyborach.widocznie musiał wziąć sobie kogoś do pomocy bo jak można się dogadać z kimś kto był przeciwko niemu ( sekretarz)
Marian13:54, 04.03.2015
Panie Andrzeju.Właśnie przegrał Pan następne wybory.Dlaczego? To innym razem i nieco szerzej.
Marian16:34, 04.03.2015
[quote name="muniek"]Co tu się dzieje? Zastępca wójta z Kolna, główna księgowa w gminie z Kolna, Ksiądz z Kolna, Dyrektor banku z Kolna. Czy w Grabowie nie ma mądrych ludzi? Polacy wyjeżdżają do Anglii a mieszkańcy Kolna do Grabowa ![/quote]
[quote name="Mtka Zofia"]w GOKU tez nowy pracownik z KOLNA slicznie malutki i co wy na to[/quote]
TO PO PIERWSZE: WIZERUNKOWO? FATALNIE.
cycek19:04, 04.03.2015
Szanujcie Pana Piekarskiego, bo bez Niego Grabowo byłoby jak człowiek bez duszy.
obs19:52, 04.03.2015
uważam również ze panu Darkowi Piekarskiemu należy sie szacunek za jego pracę i nie należy go wkładać do jednego worka z innymi sprawami,
MZ20:21, 05.03.2015
Czy w gminie Grabowo kogokolwiek szanują, zwłaszcza ci co mają czas wypisywać głupoty i złośliwości w komentarzach. Już przed II turą wyborów inteligenci najmądrzejsi od wszystkich drwili z Andrzeja i byli pewni zwycięstwa kontrkandydata . Mieszkańcy wybrali jednak Pietkę , większość jemu zaufała.. Każdy ma swoje wady i słabości , każdy kto rządzi musi podejmować jakieś decyzje, nie zawsze dla wszystkich zrozumiałe. W czym pracownik z Kolna jest gorszy od pracownika z Grabowa. Czy nie żyjemy w jednej Polsce. W Gminie Grabowo jest jeszcze więcej pracowników z Kolna . radca prawny kilku nauczyciel iw szkole , w tym żona starosty. Czy ich też pozwalniać? Proszę o odpowiedź.
ciekawy20:26, 05.03.2015
A ta żona starosty to też z pisu
wielki brat20:56, 05.03.2015
żeby coś wiedział to nie szukałby zastępcy przypomnimy co pisał w ulotce że posiada wieloletnie doświadczenie pracy w samorządzie (pierdzenie w krzesło) poczytajcie budżet to się więcej dowiecie
Marian14:34, 06.03.2015
[quote name="MZ"]Czy w gminie Grabowo kogokolwiek szanują, zwłaszcza ci co mają czas wypisywać głupoty i złośliwości w komentarzach. Już przed II turą wyborów inteligenci najmądrzejsi od wszystkich drwili z Andrzeja i byli pewni zwycięstwa kontrkandydata . Mieszkańcy wybrali jednak Pietkę , większość jemu zaufała.. Każdy ma swoje wady i słabości , każdy kto rządzi musi podejmować jakieś decyzje, nie zawsze dla wszystkich zrozumiałe. W czym pracownik z Kolna jest gorszy od pracownika z Grabowa. Czy nie żyjemy w jednej Polsce. W Gminie Grabowo jest jeszcze więcej pracowników z Kolna . radca prawny kilku nauczyciel iw szkole , w tym żona starosty. Czy ich też pozwalniać? Proszę o odpowiedź.[/quote]
Czasami głupoty,czasami złosliwosci,ale nikomu nie mozna odmówić zwykłego zainteresowania,a także troski i lokalnego patriotyzmu.Nie chodzi o zwalnianie,ale chyba o nie zatrudnianie,zwłaszcza w trudnej sytuacji budżetowej.
Marian14:47, 06.03.2015
[quote name="obserwator"]Najmniejsza i najbiedniejsza gmina w powiecie i stać ją aby zatrudnić wicewójta.? Pytanie po co? Nawet w mieście Kolno nie ma wiceburmistrza? Następne 100 tyś złotych z publicznych pieniędzy w błoto[/quote]
Panie Andrzeju,własnie Pan przegrał następne wybory.TO PO DRUGIE.Nie znajduję żadnego racjonalnego wytłumaczenia tej decyzji.Może się mylę i chciałbym by tak bylo,bo nie ma we mnie cienia zawisci o Pańską wygrana,którą potraktowałem dość zyczliwie,mimo fatalnego szyldu,pod jakim Pan startował
Grabowianin08:15, 07.03.2015
Panie Andrzeju nie patrz Pan na zawistników.
Popieramy Pana i powodzenia.
Jasiek07:10, 09.03.2015
[quote name="Grabowianin"]Panie Andrzeju nie patrz Pan na zawistników.
Popieramy Pana i powodzenia.[/quote]
Człowieku czy ty rozumiesz co piszesz. Tu nie chodzi o to czy popieramy Wójta czy nie tylko o to, że takimi posunięciami gmina zamiast wyjść na prostą to jeszcze bardziej się pogrąża. Niedługo zastępca wójta będzie chciał mieć też zastępce bo nie zawsze dojedzie do pracy i kolesie z PIS-u tj.Duda karzą zatrudnić kogoś a wójt w ramach solidarności zatrudni. Dudzie nie zależy los Grabowa tylko aby swoich kolesi wsadzić na stołki.
Milka09:19, 09.03.2015
Ja popieram Andrzeja i trzymam kciuki tylko prosimy o nowe stanowiska pracy dla młodych ludzi z Grabowa :-)
Marian18:00, 09.03.2015
[quote name="Jasiek"][quote name="Grabowianin"]Panie Andrzeju nie patrz Pan na zawistników.
Popieramy Pana i powodzenia.[/quote]
Człowieku czy ty rozumiesz co piszesz. Tu nie chodzi o to czy popieramy Wójta czy nie tylko o to, że takimi posunięciami gmina zamiast wyjść na prostą to jeszcze bardziej się pogrąża. Niedługo zastępca wójta będzie chciał mieć też zastępce bo nie zawsze dojedzie do pracy i kolesie z PIS-u tj.Duda karzą zatrudnić kogoś a wójt w ramach solidarności zatrudni. Dudzie nie zależy los Grabowa tylko aby swoich kolesi wsadzić na stołki.[/quote]
PanieAndrzeju,przegra Pan następne wybory.
Beti19:22, 10.03.2015
[quote name="cycek"]Szanujcie Pana Piekarskiego, bo bez Niego Grabowo byłoby jak człowiek bez duszy.[/quote]
To niesprawiedliwe tak wypowiadać się o Panu Darka wiele rzeczy robi coś z niczego . Przyciąga do siebie dzieci i dorosłych. A co do Pana Darka W. Pomagał w wielu projektach i co zawsze z samego siebie trzeba go też zrozumieć i wynagrodzić za wkład w naszą Gminę. Jak to jest nic się nie dzieje źle, coś się dzieje i też nie dobrze ludzie kto nam dogodzi. Ten się nie myli co nic nie robi...
zzz21:51, 10.03.2015
czy już wiadomo ile zarabia wice?
ksiegowa16:47, 11.03.2015
na tych 3 nowych 15000 miesiecznie pojdzie rodzina
ole20:42, 11.03.2015
rocznie kupa kasy
wołanie o rozum09:34, 12.03.2015
Ludzie, szacunek należy się tym , którzy pracują fizycznie, ale nie pozbawiajcie szacunku pracowników umysłowych, zwłaszcza jeśli mają sukcesy. Mam teraz głównie na myśli atakowanego tu Pana Darka z GOK. Czy myślicie, że jego praca polega na siedzeniu??? Nie rozumiecie pracy twórczej...???
Nie uwłaczajcie samym sobie. Praca to nie tylko machanie łopatą czy wykonywanie różnych czynności polowych albo innych. Pozostaję z szacunkiem dla pracujących, ale i myślących...
paweł15:15, 16.03.2015
A co on tutaj takiego twórczego robi? To że stare mohery chodzą od czasu do czasu coś zaśpiewać, tzn (podrzeć chalape) bo ciężko nazwać to śpiewem.. i to ma być twórcze? A dzieci jak nie mieli zajęcia tak i do tej pory nie mają. Ale co tam, najważniejsze że Darek jest twórczy i sobie tam coś tworzy hahaha Cyrk na kółkach i nic więcej.
do Pawła16:34, 16.03.2015
Jesteś totalnie nieobiektywny albo nic nie wiesz o pracy P. Darka. Gdybyś obejrzał choć jedno widowisko (jakie wyszło z głowy szefa GOK), zmieniłbyś zdanie. No chyba że kultura jest Ci zupełnie obca, kolego.
Lena18:43, 06.05.2015
[quote name="parafinin"]A nie obserwatorze , jestem sołtysem, uczestniczę w sesjach i widzę co się dzieje. Mamy w końcu wójta, który z szacunkiem odnosi się do ludzi, nie zadziera nosa i nie zgrywa wielkiego inteligenta mądrzejszego od wszystkich.
Musi to wszystko jakoś ogarnąć., a że zwolennicy oponentów z kampanii nie mogą się pogodzić z przegraną to ciągle jątrzą i krytykują. Niektórych czasami słyszę, w tym radnego, który wcześniej sam był wójtem i cudów nie na robił . A z tymi dwoma drogami to jak zrozumiałem z wystąpienia Starosty na ostatniej sesji to pobudowane będą przez firmy budujące wiatraki na terenie gminy Grabowo, w związku z tym, że wcześniej je zajeżdżą przewożąc ponad gabarytowe transporty. Więc żadna łaska, że je odbudują i żadna zasługa Stanisława, że uzgodnił z nimi to. Kto by nie był Starostą Stanisław, Marian czy Heniek to firmy od wiatraków musiałby od właściciela drogi mieć zgodę na przejazd z takim towarem i zgodzić się je po zniszczeniu odbudować. Stanisław to może np. odbudować drogę z Grabowa do Surał na odcinku Żebrki - Surały. Ostatnio jechałem tą drogą do Szczuczyna . Okropnie zniszczona , a przecież jest to droga powiatowa i do mamusi będzie miał łatwiej dojechać.[/quote]
[quote name="muniek"]Co tu się dzieje? Zastępca wójta z Kolna, główna księgowa w gminie z Kolna, Ksiądz z Kolna, Dyrektor banku z Kolna. Czy w Grabowie nie ma mądrych ludzi? Polacy wyjeżdżają do Anglii a mieszkańcy Kolna do Grabowa ![/quote]
a masz kogoś tu ponad zawodówkę ??
Tomasz Stankiewicz07:28, 14.05.2015
Witam moich Ziomków:)
A może by tak wziąć odpowiedzialność za swoje słowa i pisać pod właśnym imieniem i nazwiskiem?
Dobry pomysł i konstruktywna krytyka zawsze w cenie. :)
Hejtowanie - to miernota i strata czasu.
Pozdrawiam,
Tomasz Stankiewicz
Róża12:48, 18.05.2015
jaki pożytek z takiego zastępcy?nie zna gminy,nie zna mieszkańców i ich problemów.wydatek który dodatkowo obciąża gminę.zobaczymy jaka będzie efektywnośc zastępcy.szkoda niektórych wyborców którzy twardo wspierali Andrzeja a teraz mocno się zawiedli.miejmy nadzieję e nie będzie to zmarnowane 4 lata
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu kolniak24.eu. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Kolno: Oddział chirurgiczny wznowił działalność
Nareszcie.. .
W końcu
16:35, 2026-04-01
Kolno: Oddział chirurgiczny wznowił działalność
Norlmalnie Aneta mi zainponowałaś, ale i tak jesteś do zwolnienia.
sorry
15:52, 2026-04-01
Rusza modernizacja wejścia do biblioteki powiatowej
Czas szybko mija. Nie próbujcie startować w następnych wyborach. Każdy będzie pamiętał: bursę,porodówkę i chirurgię.
Prawdziwy Zigi
15:06, 2026-04-01
Rusza modernizacja wejścia do biblioteki powiatowej
Jak to jest , że ta firma z Grajewa, wykonuje większość , jak nie wszystkie prace inwestycyjne na terenie Kolna ? Ma jakiś monopol na wygrywanie konkursów i monopol na działalność u nas ???
Pytanie
13:20, 2026-04-01