Zamknij

Lokatorka Spółdzielni Mieszkaniowej: to jest grupa trzymająca władzę, to jest mafia

10:16, 13.02.2023 Aktualizacja: 08:30, 20.02.2023
Skomentuj To o czym mówi się nieoficjalnie, w zaciszu domowym lub na zwykłych przyblokowych ławkach, przeniosło się tym razem na salę obrad. Lokatorzy Spółdzielni uważają, że ich problemów nie zrozumie człowiek, który nie mieszka w bloku To o czym mówi się nieoficjalnie, w zaciszu domowym lub na zwykłych przyblokowych ławkach, przeniosło się tym razem na salę obrad. Lokatorzy Spółdzielni uważają, że ich problemów nie zrozumie człowiek, który nie mieszka w bloku

Kobieta sama prowadzi gospodarstwo domowe i przyznaje się do życia z najniższą emeryturą. Dodaje, że opłacała systematycznie czynsz do Spółdzielni i dokonała ponad 100 tys. wkładu, gdy należało wpłacić dużo mniej. Jest tym zdziwiona i próbowała dowiedzieć się u źródła, dlaczego to tak wygląda.

O swoich problemach kobieta opowiadała podczas ostatniej sesji miejskiej (10.02), na której pojawiło się kilkudziesięciu mieszkańców Kolna.

– Dowiedziałam się, że Spółdzielnia jest w porządku, a winni są mieszkańcy, to wszystko nasza wina  – podkreśla kobieta. – Radni przed wyborami zbierają głosy i proszą o poparcie. Jakie ja mam poparcie? Radni głosują za Spółdzielnią, a ta mnie krzywdzi.

Kobieta mieszka na czwartym piętrze w bloku. Opowiada o cieknącej wodzie z dachu i grzybie, który pojawił się w jej mieszkaniu. Poprosiła o odśnieżanie dachu i usłyszała, że pracownicy nie mają takiego obowiązku.  

– Ja biedna wdowa walczę o prawdę, a prezes walczy z prawdą i to jest różnica między nami – mówi lokatorka. – I co? Mści się na mnie.

Emerytka opisuje sytuację z komisją, która badała jej sprawę. Według niej na miejscu pojawiła się tylko jedna osoba, natomiast w zaciszu gabinetu opracowano, jak to nazwała – cyrograf przeciwko jej osobie.

– Ludzie, którzy są u władzy wszystko zrobią dla własnej korzyści i podpiszą ten cyrograf – uważa. – Wezmą sobie doktora do spraw budownictwa, pan doktor podpisał ten cyrograf, ale u mnie nie był. W tych dokumentach nie było wzmianki o grzybie. Zapłacono mu z naszych pieniędzy prawie 2400 zł. Po co płacić, przecież za te pieniądze można było usunąć tego grzyba. Ale nie, to chodziło o zemstę. Kim jest ten człowiek?

W ocenie lokatorki władze Spółdzielni całą winę zrzucają na jej działania. To ona w istocie miała dopuścić mieszkanie do takiego stanu.

Kobieta ma również pretensje do organizacji Walnego Zgromadzenia. Uważa, że doszło podczas niego do nadużyć, natomiast jej utrudniano wzięcie w nim czynnego udziału. Próbowano jej nawet odmówić mandatu do głosowania.

– Za kogo on się ma, kim on jest, że robi z nas idiotów? – dopytuje lokatorka i dodaje, że jeden z pracowników Spółdzielni źle ją potraktował. – Ten człowiek to szkodnik i ten człowiek mnie skrzywdził, ale za przyzwoleniem prezesa.

Kobieta utyskuje także na kolejnego pracownika instytucji. Tym razem chodzi o żonę radnego miejskiego, która jest zatrudniona w Spółdzielni.

Ma również niejakie pretensje do burmistrza Kolna.

– Czy pan na tym Walnym Zgromadzeniu reprezentował naród, lud czy prezesa i grupę trzymającą władzę? – pyta i ostrzega go, że po prostu umrze w tym zagrzybionym mieszkaniu.

Zastanawia się, że jeżeli burmistrz był na zebraniu prywatnie, to przecież mógł ją poprzeć jako osoba prywatna.

W ocenie lokatorki podczas zebrania burmistrz strasznie wszystko usprawiedliwiał i w zasadzie reprezentował prezesa Szczecha.

– Ta grupa trzymająca władze w zaciszu gabinetu sporządziła ten cyrograf – podsumowuje rozżalona kobieta zastanawiając się nad faktem, że wiceprzewodniczący rady miasta jest podobny do przewodniczącego rady nadzorczej Spółdzielni. Przypomina ponadto, że wcześniej na czele rady nadzorczej stał pracownik urzędu miasta.

Mieszkanka opowiada również, że jest straszona i ostrzegana przed konsekwencjami za to, że zabiera publicznie głos.

Dopytuje co dzieje się z funduszem remontowym, ponieważ tyle lat płaciła, a teraz odmawia się jej pomocy.

– On igra z moim zdrowiem, on po prostu się śmieje – uważa. – To jest prywatny folwark, no niestety. Państwo w państwie. Czy ktoś ma siłę zatrzymać to nieuczciwe … brak słów. Sam premier to powiedział – to są mafie. Dlatego będę walczyć o swoje prawa.

W kolejnych materiałach z sesji opiszemy m.in. stanowisko burmistrza dotyczące podwyżek za ogrzewanie i modernizacji ciepłowni. Niestety Andrzej Duda w zasadzie nie komentuje problemów lokatorów Spółdzielni. Twierdzi, że w jego bloku jest wszystko w porządku i tam nie ma sporów, a on sam nie zasiada w jej władzach. Równocześnie zwrócił uwagę na fakt, że pomógł swego czasu bohaterce nagrania w jej problemach życiowych, co zresztą ona potwierdziła.

Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że pracownicy Spółdzielni odwiedzali lokatorkę w jej mieszkaniu i tłumaczyli jej, jak pozbyć się problemu z grzybem oraz z czego on wynika.

Zapraszamy również do obejrzenia materiału wideo z ostatniej sesji

(RW)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(51)

MieszkaniecMieszkaniec

34 28

To już jest naprawdę cyrk, ale ten z rodzaju "nieśmiesznych". Robią z nami co chcą... Taki temat nadaje się tylko do telewizji.

10:46, 13.02.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TVTV

5 2

Tylko i wyłącznie publicznej

14:44, 14.02.2023

kolno kolno

6 1

Marcin czas rozgonić to towarzystwo mam nadzieję Ze Ci sie to uda powodzenia

14:34, 15.02.2023

Lucy Lucy

32 12

To właściwie po co są ci pracownicy , jak oni w godzinach pracy przychodza i każą sobie płacić, bo to nie jest ich zakres obowiązków.Paranoja jakaś,? To po co właściwie oni tam są, wywalić na zbity pysk i płacić zewnętrznym firmie za usługę!

11:25, 13.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZbyszekZbyszek

38 11

Pisiory mają Polaków w dU pie. Wytłumaczcie mi jakim trzeba być ścierwem, nieczułą świnią bez empatii aby wprowadzić 20% podatek od zbiórek na polskie chore ,umierające , bezbronne dzieci. I te świętojebliwe :/_::& są popierane przez kler.

11:33, 13.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanejJanej

50 14

Oj ale Burmistrz wyjaśnił mamę i tatę marcinka!??? Naopowiadali im głupot a teraz oni wyszli na mało roztropnych łagodnie mówiąc???

11:37, 13.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BeataBeata

34 16

Marcin jesteś już dużym chłopcem, nie wysyłaj mamy i taty do załatwiania swoich spraw ??? Trochę odwagi.

11:44, 13.02.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

20 5

Za ten komentarz to chyba bubusie dadzą ci się pocałować w dupę. Niewolniku władzy.

20:02, 13.02.2023

SzamankaSzamanka

15 14

Kochana pani dam dobrą radę:
Ubezpieczy pani mieszkanie, popłaci pani pół roku i zgłosi zalanie.
Firma ubezpieczeniowa w mig załatwi sprawę

12:40, 13.02.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mgmg

9 3

To jest wyłudzenie

06:24, 14.02.2023

KolniaksKolniaks

37 4

A radny Twardowski cisza jak makiem zasiał! Wyglada na to, że on też z układu trzymającego władzę. A wcześniej to pozorowany zamęt wprowadzał.

13:03, 13.02.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

11121112

4 0

gazetę czytał

13:17, 14.02.2023

Zz topZz top

10 2

A co miał Twarowskim robić jak Duda sam z własnej, nie przymuszonej woli wlazł do szamba i jeszcze radośnie się nim ochlapywał jak dzieciak, pokrzykując patrzajta jaki to ja fajny jestem. Kultura wymaga w takich wzniosłych momentach nie przeszkadzać. Więc Twarowskim nie przeszkadzał. A propos Twarowskiego. Niech Twarowskim przekartkuje ustawę o samorządzie gminnym i statut miasta i popracuje w radzie w oparciu o te dokumenty, a nie daje się spuszczać burmistrzowi w kanał jak student pierwszego roku wydziału prawa.

15:01, 14.02.2023

pytaniepytanie

30 5

Pani radna Gołębiewska coś nie wypowiedziała się na temat filozofii osób krytycznie wypowiadających się na temat burmistrza. C , burmistrz kartki nie zdążył dać z tekstem?

18:16, 13.02.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JaJa

16 0

Jeszcze walnie nie boj się.

20:14, 13.02.2023

Robert Redford Robert Redford

9 1

Ja tylko bym prosił Panią Radną żeby następnym razem doprecyzowała czy chodzi jej o filozofię w aspekcie epistemologicznym, logicznym, aksjologicznym, metodologicznym czy ontologicznym. Ja wiem że dla Burmistrza i radnych, to jeden ..uj, ale wyborcy są zaciekawieni i dzięki takiemu doprecyzowaniu mogą się zorientować o co radnym i Burmistrzowi chodzi (i to szybciej niż sami uczestnicy dyskusji, łącznie z zadającym pytanie, o ile ci rozmówcy, pytający i Burmistrz, w ogóle zorientują się o co chodzi). Inaczej Pani Radną będzie sprawiała wrażenie jedynie tępej baby, która nie zna się na niczym, co najwyżej na liściach. A wiemy dobrze że tak nie jest. Więc powodzenia.
Co do krytyki Burmistrza, to ze względu na profesję Pani Radnej użyję następującego porównania. Otóż z krytyką jakiejkolwiek władzy jest jak z witaminą C. Bardzo trudno z nią przesadzić. A ponieważ mamy rok wyborczy, który w polityce jest odpowiednikiem sezonu grypowego w lecznictwie, to zalecana jest nawet podwójna dawka medykamentu. Nikomu nie zaszkodzi, a może jednego z drugim oprzytomnieć i na nogi postawić. Udanej kuracji życzę Burmistrzowi, Pani Radnej z pozostałymi radnymi, jak i nam wszystkim.

15:54, 14.02.2023

Nie ma to tamtoNie ma to tamto

35 10

Andrzej te wybory w spółdzielni będą ci już zawsze wypominać. Grześ cię sporo kosztuje.

18:53, 13.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KolniaksKolniaks

26 28

Tak szczerze to niewdzięczna baba z tej staruszki! Jak kasę brała to Burmistrz był ok jak przestał dawać to z ryjem na Burmistrza. Choć żadna jego rola w sporze ze spółdzielnią.

19:09, 13.02.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JaJa

24 6

A od czego on jest . Jeszcze publiczne ja Pani pomagałem to teraz co morda w kubeł .Daj biednej kobiecie masz z czego.

20:13, 13.02.2023

12341234

16 2

ze swojej wypłaty jej nie dał...

23:32, 13.02.2023

JanJan

46 12

Widzicie i takie szymany ,konstante gołebie to niewolnicy władzy tylko sobie. Tacy ludzie nigdy nie powinni być reprezentami społeczeństwa.

20:20, 13.02.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MarcinMarcin

1 6

Janek, ty się od konstanta, to *%#)!&

20:13, 16.02.2023

Marcin Marcin

1 6

Janek, ty się od konstanta to o,d,p,i,e,r,d.o.l
Musiałem napisać jeszcze raz, bo mnie ocenzurowali ;)

20:17, 16.02.2023

Łuba Łuba

17 3

Ja chcę jeszcze pilnować włodarza , bo jego trudno zastać w pracy, przychodzi kiedy chce i s ,..,dla jak chcę go dorwać w pracy.

06:14, 14.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BożenaBożena

19 10

Co ten dudek p,....rży , że on na walnym spółdzielni był prywatnie,a kto rozwoził pełnomocnictwa po mieście, ludziom nie mieszkającym w spółdzielni .Już zapomniał jak zastraszał ludzi. Ja też miałam takie upoważnienie.

06:45, 14.02.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BercikBercik

9 2

Może nayeb..by i stąd rozdwojenie jaźni. A mogło być jeszcze gorzej. Ponoć w Choroszcz mieli gościa, który co innego mówił, co innego robił i co innego myślał. Poza tym uważał się za Boga, a ten wiadomo, w trzech osobach. I weź się tu ze wszystkimi na raz dogadaj. 16 lat na fotelu burmistrza ma prawo zryć beret.

14:39, 14.02.2023

Iwona Iwona

9 5

Jeśli to jest prawda z tymi wyborami w spółdzielni ,to naprawdę kolnem rządzi mafia. było dziwne że taki szum był i nic się nie zmieniło.Ale będzie przecież kolejne walne i powinno dać do myślenia żeby nie popełnić kolejnego błędu

15:16, 14.02.2023

NinaNina

26 14

Pomagał w zatrudnieniu prac interwencyjnych lub stażu, gdzie kobieta uczciwie pracowała. Przestań krytykować i hejtować . Bo dla ciebie to nie jest przede wszystkim baba ani staruszka. Upomina się o swoje. Prostackie zachowanie zostaw dla siebie
Upomina się o swoje, bo to mądra i uczciwa kobieta. Powodzenia pani Mario.

07:24, 14.02.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

111111

4 3

Mądra inaczej

22:29, 14.02.2023

SmSm

17 13

Gdyby żona radnego pracowała już w spółdzielni to ok.Ale jeśli dostaję się posadę gdy mąż jest w radzie to możemy sobie odpowiedzieć. Dlaczego nie poszła do pracy do firmy prywatnej przecież tyle ich jest na terenach inwestycyjnych .

07:40, 14.02.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TygrysTygrys

15 6

Aby pracować w formie prywatnej i dużo zarabiać to trzeba coś do tej formy wnieść - wartość wnoszonej pracy musi być wyższa niż wysokość wszystkich składników wynagrodzenia pracownika, gdyż prywatny zakład pracy to nie ochronka, ani ośrodek pomocy społecznej. Ludzie którzy nie mają umiejętności, talentów, pasji, zainteresowań i przede wszystkim rozumu i do tego są leniwi, poszukują byle jakiej pracy, za byle jakie pieniądze, byle się nie narobić. Ponieważ taka praca jest nikomu nie potrzebna, a leniwi i g.ł.u.p.i ludzie istnieją, to w celu zagospodarowania ich jako elektoratu, tworzy się dla nich szereg fikcyjnych, nic nie wnoszących posad aby uzależniona ć ich ekonomicznie od polityka-pracpdawcy. Jest to tym bardziej łatwe, że ludzie ci z powodu swojej g..pory nie mają ani własnych przemyśleń, ani poglądów politycznych. Popierają zawsze tego kto ich akurat karmii. I tak. Nie mylicie się. To się nazywa niewola. I teraz przestroga na przyszłość. Proszę, zastanówcie się komu oddajecie władzę nad waszymi sprawami i czy ludzie, którzy nie potrafią samodzielnie zadbać o własny byt mają w ogóle jakieś kwalifikacje ku temu, aby zarządzać sprawami wspólnymi? Całe życie na państwowej posadzie i to załatwionej po znajomości, której utrzymanie zależy od znajomości i do tego byle jakie studia kończone byle gdzie z opóźnieniem i po terminie, to nie jest dobra rekomendacja ku temu, aby powierzyć takiemu człowiekowi zarządzanie sprawami wspólnymi, bo widmo porażki jest więcej niż pewne. Ja osobiście bałbym się powierzyć pieniędzy składkowych na flaszkę z obawy że zgubi, zabłądzi, stłucze, zapomni i nie przyniesie.

11:39, 14.02.2023

??

18 7

W firmach prywatnych to trzeba pracować a nie stwarzać pozory .

07:43, 14.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


HodowcaHodowca

22 5

Jako hodowca trzody powiem tak. Aby hodowlany interes się kręcił trzeba od czasu do czasu w chlewie wymienić świnie. Po prostu stare utuczone wymienić na nowe. Rozsądny gospodarz od czasu do czasu wywozi obornik. Trzeba to robić ze względów higienicznych, a i w po to żeby można było w ogóle funkcjonować. To jest zagadnienie, którego raczej nikomu nie należy tłumaczyć. No i zmierzam do meritum sprawy. U nas gno j u nikt nie wyrzucał od lat i tym sposobem w naszym chlewie mamy nawalone g.wna po dach.
Dziękuję za uwagę.

11:10, 14.02.2023
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

NickNick

4 9

Zastanów się czy świnie też od czasu do czasu powinny wymienić gospodarza,
.
Również dziękuję za uwagę

12:02, 14.02.2023

też hodowcateż hodowca

13 1

Świni nie można w chlewie trzymać bez końca, choćby i 16 lat, zwłaszcza jak ma nieograniczony żer. Utuczy się, dojdzie do pewnej wagi i dalej to tylko strata. Darmo żre, bo większa już nie urośnie. Zostaje przewodnikiem stada, zazdrośnie pilnuje koryta, co potulniejsze prosiaki do niego od czasu do czasu dopuści. Tym bardziej zadziornym pokazuje swoje kły i do kąta je zapędza. Świnia to, jak wiadomo, zwierzę inteligentniejsze od psa. Te potulne prosiaki szybko załapują, komu zawdzięczają dostęp do koryta. Tych w kącie zaczynają więc kąsać, żeby się przywódcy stada przypodobać jeszcze bardziej. I tak to się kręci.

14:06, 14.02.2023

Folwark zwierzęcy.Folwark zwierzęcy.

13 1

Popieram przedmówców. Pragnę tylko zauważyć że folwark się sypie. Krowy, kaczki, kury co raz mniej mleka i jajek dają, Konie wyjechały na zachód, owce podnoszą głos. Pozostały tylko zadufane w sobie świnie i pilnujące je rotwariery, też co raz głupsze i nie ostrożne.

14:27, 14.02.2023

ZbyszekZbyszek

17 2

Jeżeli ta Pani ma dorosłe dzieci powinien jej ktoś zamontowac nawiewniki okienne. Polecam te do których montażu nie trzeba frezować okien. Po drugie tutaj powinno się rozmawiać o sprawach kompleksowych a nie grzybie w Pani mieszkaniu. Nie bronię tutaj burmistrza bo w sprawach ogrzewania nie ma on tutaj nic do gadania. Były tanie surowce z Rosji i było tanie ogrzewanie, energia i paliwa ale jak widać dla Ukraińców pisowski rząd poświęci dobre i dostatnie życie Polaków. I w związku z tym Pan Burmistrz pozwala nam na wykupienie miejsca na cmentarzu. Cała kwintesencja rządu pis.

11:49, 14.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A to Polska właśnie.A to Polska właśnie.

17 4

To jak w końcu? Dudek pomagał kobiecie bo był taki społecznik i taka była jego rola jako Burmistrza, za co brał wynagrodzenie, czy Dudek pomagał kobiecie w zamian za jakieś bliżej nie określone korzyści dla siebie z jej strony ( np. siedzenie cicho, nie podnoszenie krytyki, cierpliwe znoszenie swoich krzywd i upokorzeń). No Dudek robi kurtyzanę z logiki. I jeszcze falej. Dudek szedł do wyborów z hasłem pracy dla ludzi i chęci pomagania im. I jak na razie nie wiele można mu pod tym względem zarzucić. Mimo animozji politycznych należy stwierdzić, że uczciwie brał pieniądze za swoją pracę. Ale to się ostatnimi czasy zmienia na niekorzyść Dudy. Radzę Dudzie te słowa przemyśleć. I wreszcie, uczciwy facet, chłop z jajami i zręczny polityk powiedziałby: Proszę Pani! To trudna sprawa. Nie możliwa do rozwiązania tutaj na szybko na sesji. Spotkajmy się u mnie w gabinecie. Jak będzie trzeba dam Pani prawnika, on Pani pomocy że, a jeszcze dziś zadzwonię do prezesa żeby się nie certolił i jak nie ma ludzi to osobiście wziął drabinę, kubeł, farbę, pędzel i co tam jeszcze trzeba i załatwił problem z grzybem.
Ot. I wtedy Burmistrz byłby gość, a nie pajac pozwalający sobie na utarczki słowne że staruszkami, które niczemu nie służą. Z tymi utarczkami miał już z resztą jakiś czas temu podobny epizod. Z Twarowskim. Aż dostał op....øl na tym portalu i mu przeszło. No i tu też o to samo chodzi. Żeby wziął się w końcu do roboty, do której sam się zgłosił i za którą bierze pieniądze. Obiecał pomagać ludziom jak go ludzie wybiorą? Obiecał. No to teraz ma kobiecie pomóc jak obiecał. Dla jej jak i dla swojego dobra. Bo łaska wyborców na pstrym koniu jeździ. A jak przep....oli sobie u emerytów, to młodzi go nie wybiorą (bo demograficznie w Kolnie stanowią mniejszość, poza tym są za granicą). Poniał? Jak poniał to załatwić sprawę i więcej staruszek nie obrażać. A jak nerwów na sesji nie jest w stanie opanować, to albo koniaczek, albo melisa. Tylko w rozsądnych dawkach, żeby nie zasnął i po tym i po tym.

14:28, 14.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Hi HiHi Hi

21 2

Jaja będą, jak z powodu prezesunia, babki spuszczą Dudę ze stołka. To będzie polityczne frajerstwo na miarę *%#)!& Petru i Kasia Marcinkiewicza.

14:42, 14.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanekJanek

7 22

Śmieszą mnie te wasze komentarze, jak to Duda przegra jak to babki powiozą Dudę, co Duda powinien a czego nie powinien ??. Co kilka lat to samo, a chłop jak był Burmistrzem tak jest, bo po prostu robi super robotę dla miasta i zdecydowana większość to docenia. Współczuje mu jednocześnie roboty bo co by jednak nie zrobił to i tak garstka chętnych na władzę ludzi będzie siać zamęt.

15:35, 14.02.2023
Odpowiedzi:8
Odpowiedz

JanuszekJanuszek

16 4

Gdyby rządził dobrze to na pewno ludzie ci nie przyszliby na sesję. Miał możliwość zmodernizowania ciepłowni i co nawet nie odniósł się do tego .Dlaczego w Łomży ludzie nie strajkują bo mają fachowca nie polityka w ciepłowni a u nas odwrotnie jak sam powiedział prezes os pilnowania ludzi.

15:49, 14.02.2023

Ce Ło DwaCe Ło Dwa

11 3

Nie zmodernizował bo mu gaz ziemny CO2 nie emitował. Ludzkość walczy z ociepleniem i zmianami klimatu, a tu taki samorodny talent w Kolnie się marnuje

15:57, 14.02.2023

JanekJanek

3 12

O czym Ty chłopie piszesz. Przecież pół tej wymiany zdań Duda tłumaczył, ze kasa na modernizacje jest tylko pierwotnie miała być modernizacja na gaz ale całe szczęście ze akurat się z tym wstrzymali bo by było nie 100 proc podwyżki tylko 200 i teraz planują coś z Mlekpolem. Ale jak ktoś ma uszy zalane żółcią to słyszy wybiórczo. ???

17:05, 14.02.2023

do Janekdo Janek

10 0

Janek mało dołóż 500%, albo przynajmniej 300. Z Mlekpolem też jakby co będzie gazowa. Ceny gazu się ustabilizowały i spadły do wyników z przed wojny. Zawirowanie było spodowane właśnie wybuchem wojny i koniecznością zmiany dostawcy. Nie tylko w Polsce ale i w innych krajach europy. Proces ten trwa zresztą nadal (jeszcze Niemcy i Węgry). Tak samo jest z ropą. Tutaj mamy jeszcze obowiązujące kontrakty długoterminowe, których nie opłaca sie nam zerwać. Z resztą kraje europy pd. też ciągną ropę od ruskich uwaga - rurociągiem biegnącym przez Ukrainę. I co? I jakoś ten rurociąg nie może wybuchnąć, a gazociągi na dnie Bałtyku wybuchły. Po prostu mamy inne źródła gazu i tyle. Węgla nie. O ile wydobycie gazu na świecie rośnie, to węgla spada, a zapotrzebowanie na energię wzrasta. Zatem z dwojga złego wychodzi że prędzej gaz. Poza tym wojna kiedyś się skończy i ruski gaz też w koncu popłynie ze wschodu.

17:26, 14.02.2023

JanekJanek

3 8

I znów kłamiesz. Z Mlekopolem ma być na RDF (poczytaj sobie co to). A jeśli chodzi o gaz to cena jest tak niestabilna, ze nawet Mlekpol chce się uniezależnić od niego bo jego głowni dostawcy to ruskie onuce.

17:33, 14.02.2023

Jonson IIJonson II

7 2

Hitlera też śmieszyły takie teksty gdy budował 1000 letnią Rzeszę. Rządów Hitlera od 1933 r do 1945 r, było raptem 12 lat. To i tak Duda go przebił o 4 lata. Wiekowo też są coś panowie koło tego. Tak że....
Już Komrowski miał na pewniaka wygrać przejeżdżając nawet ciężarną zakonnicę na czerwonym świetle, i skończył paląc dykty w Budzie Ruskiej na Suwalszczyźnie, bo jak Filip z konopi wyskoczył inny Andrzej Duda. Tak to bywa w chistorii świata że pojawia się jeden człowiek który zmienia wszytko i wywraca świat do góry nogami np nikomu wcześniej nieznany syn cieśli z Nazaretu, mnich benedyktyński w Wittenbergii, żeglaż marzyciel z Genui, syn zubożałego szlachcica z Korsyki, który aby zarobić na życie musiał w młodości zaciągnąć się do wojska, student medycyny z Wilna, skazany w łodości wraz z bratem na zsłkę na Sybir, niedoszły malarz włuczęga wywalony z akademi w Wiedniu. Tak że nie chwal dnia przed zachodem. Sam fakt, że ugrupowanie, z którego wywodzi się Duda za mordę trzyma jedynie Naczelnik, który ma już 73 lata, jest dla Dudy ryzykowny. Młócka, walka polityczna o schedę po Kaczyńskim będzie zażarta, tak tak że ją i tu w Kolnie zobaczymy.

17:40, 14.02.2023

Zkls bogdanZkls bogdan

5 1

Z tych postaci to jeszcze pewien Gruzin wywalony z seminarium. A z naszego podwórka to oprócz studenta z Wilna skazanego wraz z bratem, to pracownik kamieniołomów i aktor amator, elektryk ze stoczni, dziennikarz bez magisterium, dwóch gó w n i a r z y co podp...liło księżyc, niedoszły narciarz z Krakowa, Sporo jest takich przypadków więc i na naszym podwórku się znajdzie.

23:00, 14.02.2023

Do JanksDo Janks

2 1

Do Janka
Gdzie Duda tę kasę trzyma? W skarpecie? Jak budżet miasta ma deficyt. Ty wiesz jak wygląda finansowanie takiej inwestycji? Projekt przyrzeczenie dotacji kredyt realizacja przelew dotacji oddanie kredytu. Taka jest kolejność działań. Nawet pieniądze nie są przyobiecane z centrali, bo nie ma na co - brak projektu, czy też chociażby jego koncepcji. Kit ci Duda żeni a ty to łykasz bez zastanowienia. Duda jest doświadczonym politykiem i od 16tu lat burmistrzem, wcześniej radnym, więc kieruje ci z premedytacją, wszak z pewnością na temat inżynierii finansowej zna się lepiej niż na kwestiach z CO2. Jak Duda będzie Cię tak dalej łgał, to dopytać pod którą pozycją w budżecie miasta te pieniądze są.

19:48, 15.02.2023

bbbb

1 2

?

16:13, 14.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BbbBbb

16 0

Ma ktoś może mieszkanie w spółdzielni na sprzedaż? Miałem pieczarkarnię budować, ale z tego co czytam to może wyjść szybciej i taniej w spółdzielni.

16:39, 14.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RefleksjaRefleksja

19 5

Tak narzekacie na naszego burmistrza i władzę, a tak naprawdę to mącą ci pokopani i odsunięci od władzy , m.in. skompromitowany kochanek co to teraz usilnie próbuje się wybielić i liczy na to ze zapomną ludzie o jego zachowaniu?

08:47, 15.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

popierampopieram

20 6

Łatwo się rządzi w czasach spokojnych, a jak już cały kraj mierzy się z kłopotami, drożyzną, na którą nie na wpływu i jej nie wywołał burmistrz, to już jest zły. Tyle lat rządzi i kolno zmieniło się nie do poznania. Teraz są trudne czasy nie tylko w kolnie. Zmiana burmistrza nie spowoduje że nie będzie drogo. A ci co już zacierają rączki na miesjce burmistrza, to dopiero tacy wygłodniali zaczną brać garściami dla siebie i swoich rodzin no i młodziutka kochanka też coś musi dostać za cierpliwość.

08:54, 15.02.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

yesyes

19 2

mocno bardzo się starają odbudować i układają się po cichu z obecną władzą. Byli w psl, pis, porozumieniu, republikanach, znowu w pis itd...

09:02, 15.02.2023

Grześ Grześ

4 3

Przez tyle lat rządzili w spokojnych czasach i co ? A teraz to dobrze zwalać swoje zaniedbania na sytuację ogólnoświatową. Przykład Łomżą są podwyżki ale nie tak wysokie jak u nas.

09:02, 16.02.2023

55 milionów 55 milionów

24 1

koledzy posła Żalka poczytajcie o 55 mln dla 26 latka

09:22, 15.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CiziaCizia

13 5

A ja myśle ze ten pajac z młodą łasiczką nie odważy się juz kandydować na żadne stanowisko w Kolnie!

10:23, 15.02.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KochanekKochanek

8 2

„skompromitowany kochanek” brzmi według mnie lepiej

15:15, 15.02.2023

HeheHehe

4 0

Za parę lat łasiczka będzie stara i pomarszczona jak każda inna, a pajac oskubany z piór jak kogut do rosołu.

19:09, 16.02.2023

zero moralnościzero moralności

13 6

Ktoś kto nie potraf związać się z kobietą w swoim wieku nie przystoi żeby pełnił funkcje publiczne. Zacznijmy wymagać stasowania zasad moralnych. Potem narzekamy na brak przyzwoitości. Do polityki powinni iść ludzie o nieskazitelnej postawie.

10:42, 15.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OO

13 5

Szanujący się mezczyzna i szanujący swoją rodzine mezczyzna nie pozwoliłby sobie na pośmiewisko z młodą łasiczką

12:48, 15.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

521521

3 11

Mam pytanie o kogo to chodzi z SM

13:46, 15.02.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MyslMysl

11 1

Proszę czytać ze zrozumieniem. Nie dotyczy nikogo z SM

14:41, 15.02.2023

KiciaKicia

12 2

521 spróbuj pomyslec, to nie boli. Z komentarzy wcześniejszych wynika, ze dotyczy kogoś kto został odsunięty od władzy i nie moze tego znieść hehe. I dodatkowo mocno wszem i wobec krytykuje naszego burmistrza. No i chyba jak dobrze rozumiem komentarze, chce bardzo bardzo być nowym burmistrzem

14:47, 15.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

VipVip

14 2

W SM drogi 521 są tylko porządni ludzie.

15:05, 15.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PP

10 2

Te młode łaski 30+ co to za dojrzałymi panami się uganiajo to strasznie muszą być prymitywne albo szkaradne jak noc

15:59, 15.02.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Taki ten światTaki ten świat

7 3

to takie nieszanujące się ścierki. To chyba najłagodniejsze z określeń. gorzej , jeżeli jest mężatką (znudzoną), a jeszcze gorzej , jeżeli on też nie jest dostępny. Tak , czy siak, ci dojrzali panowie mają wielkie wzięcie, przyznacie.

19:45, 15.02.2023

kameleonkameleon

6 7

Widzę że znowu temat wrócił... przy okazji każdego artykułu o czym by on nie był wraca....

16:19, 15.02.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BalBal

11 2

Temat wrócił moze jako pokłosie sobotniego balu co to tam takie dziunie młode śliniły się do dojrzałych panow oczywiście tylko tych panow którzy mają stanowiska bo nie do chłopa przeciez

16:39, 15.02.2023

WaleriaWaleria

9 2

Za moim mężem 50 latkiem tez latała taka pusta łasiczka lat 35, ale mój mąż jest z tych szanujących się i swoją rodzinę. Love You mężu

16:33, 15.02.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ha haHa ha

11 1

A cha. Czyli puka na boku bez rozgłosu. I to młodsze niż 35 lat. I ma rację. Takie 35 lat to są najgorsze. Jak w tym wieku nie mają męża i dzieci, to jest to dla nich że względów biologicznych ostatni dzwonek na dziecko i alimenty. Alternatywą dla nich jest samotność i ch....wa robota do usranej śmierci. Lepiej i bezpieczniej pukać studentki. W łóżku wiadomo, a na dziecko nie będą łapać bo jeszcze takimi kategoriami nie myślą. Na koniec, spokojnie pod krawatem do Walerki na pyszną kolację i zanieść gacie do przeprania (studentka jest za g...ią i tego nie ogarnie). I tak się żyje.

19:12, 15.02.2023

Stary pryk.Stary pryk.

6 8

Ma chłop rację. 20tki lepsze.

19:46, 15.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SeksuologSeksuolog

7 6

Ok. Biologicznie, psychologicznie i społecznie to problem wygląda tak. Niezamężne panie 30+ to wybrakowany materiał do celów matrymonialnych, bądź materiał przechadzały. Mężczyźni ok 50tki, pod względem na swoje doświadczenia życiowego, walorów intelektualnych, pozycji zawodowej i społecznej są najczęściej w swojej szczytowej formie. Również zdrowie im jeszcze dopisuje, a ponadto jak jeszcze o siebie zadbają są po prostu atrakcyjni dla 30 to latek. Ponad to jak taka jedna z drugą szalała przez ostatnie naście latniej więcej ze swoimi ruwieśnikami, taki stateczny mężczyzna jawi jej się jako opoka i wytchnienie, czyli to czego pragną te 30 + latki, a czego nie potrafiły sobie zbudować do tej pory.

19:58, 15.02.2023
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

......................

7 1

Panowie ok 50 - tki - wszyscy bez wyjątku - marzą i oglądają się właśnie za młodszymi i całkiem młodymi kobietami. I nie chodzi tu o związki , stabilizację, chodzi tylko i wyłącznie o seks. Ci panowie stroszą piórka, przesadnie dbają o siebie, wciągają brzuchy, nie wiedząc w jaki sposób zaimponować takiej pani. Zaczynają się kręcić koło niej , jak kogut wokół kurki...Tacy ok. 50 - letni chłopcy, niedojrzali zarazem.

07:37, 16.02.2023

nicnic

6 1

Atrakcyjni dla 30 -latek? Czy raczej 50 -latkowie marzą o przygodzie z młodą kobietą, chcąc się sprawdzić, czy mieliby szansę u niej? Fakt, niektóre, choć to rzadkość, mają taki fetysz, lubią starszych facetów, zwłaszcza takich typu macho. A macho , to facet bezwartościowy, skaczący z kwiatka na kwiatek, gdzie strona tam narzeczona. Cóż jest wart taki mężczyzna? Dla większości kobiet - nic.

07:49, 16.02.2023

do Nicdo Nic

5 0

A Waleria to pisała o tym jak to 35 latka pchała się jej 50cio letniemu mężowi do łóżka, czy o tym że to on tę dziewuchę pętał i na siłę tam ciągnął? Nie rub kurtyzany z logiki. Z resztą to chyba dobrze że facet odczuwa pociąg do kobiet i nie znaczy to że zaraz ma zdtadzać żonę. Kobiet też to dotyczy. Trzeba po prostu zdawać sobie sprawę o co chodzi w małżeństwie i w rodzinie. Znajomy ksiądz opowiadał, że jak facet właśnie ok 50tki (bez nazwisk) spowiadał mu się że intetesował się pewnymi treściami w internecie, ale od razu dodał - proszę, księdza, mnie to w ogóle nie bierze, to ksiądz zalecił mu porozmawiać o tym problemie z lekarzem rodzinnym, żeby ten zlecił serię badań i ponad to udać się, najlepiej wraz z małżonką do seksuologa, bo to nie normalne żeby w tym wieku takie rzeczy chłopa nie brały.

09:04, 16.02.2023

KarolKarol

9 5

Puste dziewuchy i tyle! A nie opoki szukają. Puste albo brzydkie i niegrzeszace rozumem

20:53, 15.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KarolKarol

9 2

Opoka ? Naprawdę ? Te lasie to na kasę starego lecą. Nie pocieszaj się ze buduje opokę. Cwane i chytry młodki a stary *%#)!& No i ruch....c się chce

21:02, 15.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Cos tyCos ty

10 1

Pukają się i tyle

21:06, 15.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BobBob

10 1

U nas w przedszkolu Jasio mówił, że za takie styrane 30 -35 lat to nie ma sensu się brać. Toć to zaraz geriatria taką bierze.

23:01, 15.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TedTed

9 1

Ja mam Fiata z lat 80tych. Co prawda blask lakieru już nie ten, zawieszenie siada, gaźnik trochę prycha i klaksonem nap...la aż do przesady, ale nie narzekam. Fiat nigdy mnie nie zawiódł i zawsze dojechałem z nim do celu. W życiu bym nie wymienił na BMW czy Volkswagena, po Niemcu, przepuszczonego przez ręce turasa, gdzie nie wiadomo ile to to to właścicieli miało. Wszystko to z Niemiec na lawecle czochrane. Tym bardziej że to na trytytki wiązane i szpachlą lepione. Stanie ci to w polu i nie wiadomo co z tym robić. A pali to, że w baku wir i w kieszeni wir. Znam takich co se pomieniali, bo im się starszy model znudził, a teraz piechtą chodzą.Nie ma co się w takie złomostwo pchać. A jak zaczniesz do mechaników oddawać, to tylko mechaniki będą tym jeździć po godzinach a ty sobie będziesz co najwyżej mógł popatrzeć jak miejsce w garażu zawala.

07:09, 16.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZzzzzZzzzz

7 2

Tu ktoś dobrze napisał o biologii i instynkcie, a ludzie niepotrzebnie go minisują. Dla takiej panny grubo po 30tce to ostatni dzwonek na jako takie ułożenie sobie życia. Z jakiegoś powodu tj. własnych braków, zbyt dużego mniemania o sobie, zbyt wygórowanych wymagań, często w połączeniu z hulaszczym trybem życia, nie znalazły partnerów dla siebie. Jedyny atut któty niektóre z nich mogą zaoferować, czyli ew. uroda, również zaczyna gryźć ząb czasu. Wszyscy wartościowi mężczyźni w ich wieku już dawno założyli rodziny więc pozostali kandydaci niższych kategorii na których nie spojrzą. Młodsi z kolei na nie nie spojrzą, bo są po prostu młodsi, mają czas na znalezienie atrakcyjniejszych partnerek. Pozostają ponownie ok. 50tki, którzy może się połaszczą i wymienią partnerkę na w ich mniemaniu młodszy, lepszy model, nie zdając sobie sprawy że taka30 tki mają już swoje złe nawyki, właśnie przez które nie znalazły wartościowych partnerów i których się już nie wypleni. Jasnym jest że panie również nie będą szukać tych partnerów 50+ pod monopolowym, a raczej w urzędzie, gdzie że względu na rozwój kariery funkcje kierownicze sprawują raczej mężczyźni dojrzali. Ot i cała zagwozdka w tym temacie. Paniom jak się teraz nie uda, to pozostanie tylko feminizm i narzekanie jaki to świat jest zły i jak to zostały skrzywdzone. A prawda jest taka, że jest to z reguły efektem podłego charakteru i lekkiego dotychczasowego prowadzenia się, okraszonego nutką gł u p oty.

07:41, 16.02.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BB

6 1

Brawo

07:53, 16.02.2023

50+50+

5 1

Ustawić się chcą przez panu w średnim wieku i tyle w temacie. Niektórym zreszta się udało

07:58, 16.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

35+35+

6 1

Stukać się lubią i tyle

08:24, 16.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MachinaMachina

2 5

Co do tego Fiata to też trafne. Ale trzeba zdawać sobie sprawę, że związek kobiety i mężczyzny przechodzi różne etapy i przeżywa różne problemy. Bajki o księżniczkach kończą się stwierdzeniem " i żyli długo i szczęśliwie" tymczasem dopiero po tym zaczyna się prawdziwe życie. Wychowanie potomstwa, mniejsze lub większe problemy finansowe, wp..lanie się mamusi oblubienicy. I jeżeli Fiat jest sprawny, to faktycznie, małżeństwo przezwycięża to, ale jeżeli rozwala się tak że staje w polach, a jedyne co w nim działa to ten głośny klakson, to faktycznie, mężczyzna nie ma wyjścia i podejmuje ryzyko wprowadzenia ściąganego z Niemiec modelu do garażu.

08:32, 16.02.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GarazGaraz

5 2

Czyli *%#)!& wyrachowaną 35+ niestety z dużym przebiegiem. Ale dla dojrzałego pana który die na taką lasie decyduje to nie ma znaczenia juz nic tylko jej du.....

08:44, 16.02.2023

&&

3 6

Masio weź się chłopie ogarnij bo to już jest obleśne co wypisujesz przy każdym temacie to samo.Jak tak żyłeś w rodzinie to się nie dziwię..........

08:56, 16.02.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KasiaKasia

2 5

No ewidentnie chory człowiek Każdy będzie odpowiadał za to co robi.Chłopie do grobu się wpędzisz. Wyluzuj nic na siłę. Może jeszcze wróci bo widać że nie możesz o niej zapomnieć.

11:12, 16.02.2023

Balu baluBalu balu

6 2

Na ostatnim balu to tyle śliny ma podłodze było ze trzeba byli uważać żeby się nie przewrócić

09:09, 16.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RolnikRolnik

6 0

A bo żeby napić się mleka to trzeba zaraz pół Mlekpolu wykupywać?

09:10, 16.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MateoMateo

5 0

I młoda łasiczka też za parę lat będzie stara i pomarszczona, a koleś oskubany z piór jak kogut do rosołu.
Chodzi już kilku takich w starych łachach po Kolnie po których pozostał tylko cień dawnej świetności.

21:18, 16.02.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu kolniak24.eu. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%