Zamknij

Kandydaci na burmistrza Kolna wzięli udział w debacie

13:39, 27.03.2024 Zebrał Kolniak Aktualizacja: 13:31, 30.03.2024
Skomentuj fot. Marcin Gliński/ Radio Białystok fot. Marcin Gliński/ Radio Białystok

Monika Stachelska i Andrzej Duda uczestniczyli w debacie zorganizowanej przez Radio Białystok.

Kandydaci odpowiadali między innymi na pytania, jak  zatrzymać młodych ludzi, żeby nie wyjeżdżali z Kolna oraz w co powinien inwestować samorząd.

Tomasz Łazicki wyjaśnił, że ze względów zawodowych nie mógł wziąć w niej udziału - poinformowało Radio Białystok.

Debatę wyborczą z kandydatami poprowadził Paweł Wądołowski.

Nagranie z debaty ukaże się niebawem również na naszym portalu.

Czytaj więcej: radio.bialystok.pl

Kto według Ciebie wygrał debatę wyborczą?

Ankieta zakończona, dziękujemy za oddane głosy. Wyniki głosowania są widoczne poniżej:
Andrzej Duda 80%
Monika Stachelska 13%
Był remis 2%
Nie mam zdania 5%
(Zebrał Kolniak)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(251)

Wyborca Wyborca

25 4

Niezła zmiana można, można.
https://wiadomosci.wp.pl/klub-samorzadowych-milionerow-dobrej-zmiany-radni-zarabiali-krocie-lista-plac-7010210442947520a 13:58, 27.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JajaJaja

7 0

To się dzieje. Grunt się pali, to sobie zarabiają 14:37, 27.03.2024


Czekam!!!Czekam!!!

23 42

Pani Moniko trzymam kciuki!! Mam nadzieję, że poradziła sobie pani z tym panem :) 14:14, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnetttAnettt

28 10

3 kandydat to jakaś kpina z wyborców Panowie!🤣🤣 14:18, 27.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

wieszwiesz

15 4

Ktoś niestety musi pracować na wynagrodzenie dla Pana burmistrza. 14:26, 27.03.2024


WiedzmaWiedzma

0 0

Kpina to było przeprowadzenie debaty w Białymstoku. Dlaczego nie w Kolnie z udziałem mieszkańców? 19:05, 31.03.2024


Komentarze Komentarze

7 4

Panie i panowie czas zacząć hejtować aktualnych kandydatów. Co tu taka cisza? Przegapiliście artykuł? 14:21, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BKL 777BKL 777

47 1

ZA WP.PL
Najwyższe wynagrodzenia radnych sejmiku w państwowych instytucjach i spółkach z udziałem państwa:
1. Adam Wojciech Sekściński - 2 118 515 zł

REWELACJA, REWELACJA, NIECH SIĘ LUDZIE DOWIEDZĄ PRZED WYBORAMI. NUMER 1 NA LIŚCIE W ... POLSCE!!! 14:24, 27.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

wieświeś

12 1

A to wieprz. Wiadro żarcia i ciągle mu mało. Szkoda, że wsiowe gosposie i wsiowe strażaki tego nie czytają, bo to na nich żerują takie osobniki. 21:28, 27.03.2024


Zmiana Zmiana

6 2

On niech spada jak ci co go popierają 22:29, 27.03.2024


Kolno Kolno

71 24

Włos na głowie się jeży….
Moim kandydatem do sejmiku jest Dąbkowski Piotrek. 😃 15:14, 27.03.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Żadnego głosuŻadnego głosu

5 7

Może jakby on wystartował z innej listy to mój głos i wiele innych by dostała tak to nigdy więcej na ten chory bez kręgosłupa moralnego twór jakie jest to ugrupowanie.
Wstyd z takiej listy startować. 14:51, 28.03.2024


szokszok

1 3

wstyd! Ludzie którzy startują z takich opcji powinni zapaść się pod ziemię 10:45, 29.03.2024


RafRaf

0 0

ma zarąbisty brązowy zgryz i stad jest super 05:14, 01.04.2024


OjejaOjeja

19 24

No jestem ciekawa jak sobie Monika Poradziła z Duda ? Ma jaja dziewczyna ten części się biedny przestraszył. 15:50, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

18 13

A dlaczego w radiu Białystok a nie w KOKS duża sala i na oczach mieszkańców. Pan Łazicki miał rację że nie pojechał .My chcemy debaty u nas a nie w radio w którym zasiada w radzie włodarz.Wszystko to śmiechu warte.Monika też nie powinna jechać. 16:03, 27.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do JanDo Jan

11 7

Gra się tak jak przeciwnik pozwala. Jeżeli ta kandydatka jest godnym przeciwnikiem to dobrze że się nie przestraszyła i wzięła udział w debacie.Kampania to kampania.Pan kandydat nie pełni żadnych odpowiedzialnych funkcji, więc powinien przyjąć wyzwanie a nie *%#)!& się tłumaczyć.Jak potencjalny wyborca ma na niego głosować jak nie zna nawet jego poglądów.
19:49, 27.03.2024


AntoniAntoni

39 3

No ale gruby ponad 2 miliony i jeszcze się pcha do sejmiku . I to jest PIS 16:06, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PisowiecPisowiec

7 21

Należało się dla Wojtka za ciężko pracę prosimy o wsparcie wyborach ja nie widzę lepszego co to są za pieniądze 2 miliony liczę na więcej. 17:24, 27.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KonfederatKonfederat

19 0

Otwórz firmę, zatrudnij Wojtka i płać nawet 5 milionów.
Byle swoimi pieniędzmi. 17:51, 27.03.2024


NiesmakNiesmak

5 0

Jak uważasz że za mało to możesz mu jeszcze dopłacic na pewno weźmie. 07:04, 28.03.2024


JanekJanek

19 10

Trzeci kandydat olał wyborców.On się nie będzie zniżał do tego żeby gadać o Kolnie.A przecież to bardzo odpowiedzialne stanowisko i szacunek kontrkandydatom i słuchaczom się należy.Jakież to względy zawodowe miał na myśli pan kandydat toć on żadnych ważnych funkcji nie pełni. 18:24, 27.03.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

JanJan

7 5

Mylisz się po co do radia jeszcze do Białegostoku jest sala w miescie i tam powinna być debata . 19:30, 27.03.2024


Kłamstwo i oszustwoKłamstwo i oszustwo

12 6

Nieważne. Nie pojechał Bo nie chcę być burmistrzem. Chce zabrać głosy Monice. 20:45, 27.03.2024


janek janek

1 2

sery przewala w mleczarni zeby nie on to by mleczarnia upadla hahahah 16:48, 28.03.2024


BravoBravo

19 56

Monika super 20:44, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OnOn

16 56

Kłamca ale się motał 20:46, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WęgielWęgiel

76 5

On ją pyta jaki wpływ ma Burmistrz na cenę węgla a ona ze on nie ma szacunku do kobiet 21:04, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanekJanek

56 3

Węgiel oplułem się ze śmiechu. W punkt!!🤣🤣 21:05, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nikoś Nikoś

53 7

Pani Monika jednak popiera Andrzeja, bo trafił z inwestycjami na plus. Jednostka wojskowa, ciepłownia i tereny inwestycyjne. On to już robi a ona będzie chciała się uczyć jak to zrobić. 21:08, 27.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zwolennik zwolennik

8 10

Ona ma pomysł on nie . Ona potrafi i chce on ma ostatnio kadencje do emerytury i zapał do pracy będzie już niekonieczny. 00:07, 28.03.2024


GretszenGretszen

56 4

Co ta pani mówi? ,,myślałam, że burmistrz lepiej traktuje kobiety,,? Co ma piernik do wiatraka? A potem traktuje się kobiety jak rozhisteryzowane i niepoważne. Ciary żenady. 21:09, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

1-01-0

6 35

1-0 Proszę obejrzeć i posłuchać jeszcze raz. Pani Monika na początku odpowiedziała na pytanie o program a potem i cenach energii, Pan burmistrz zadał dwa pytania a Pani Monika dwa razy odpowiedziała. 21:16, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jestem na Tak. Jestem na Tak.

15 50

1-0 Dla Pani Moniki !!! 21:17, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BoloBolo

56 11

Pani Monika chyba trochę w chmurach z tymi turystami, kamperami i zalewami. 21:18, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

:):)

13 44

Monika, Monika… Sztos…… 10-0 Monika-Andrzej :) 21:19, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tak Tak

14 46

Jak dla mnie debata wygrani przez Panią Monikę!!!! Pan Andrzej jakiś zestresowany i poprawił Panią Monikę co do kwoty Czartorii. Sztoooos 21:22, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Malgorzata RMalgorzata R

49 6

Generalnie ja odebrałam to tak że pani Monika popiera wszystko co robi Pan Duda. Wszystko :)
A o Czartorii rewelacyjnie wszystko P. Duda wyjasnil tak wiec jednak pieniadze nigdzie nie przepadly. 21:23, 27.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PukPuk

11 3

A śmieci najdroższe w Kolnie i tak niby kasa została w kieszeniach mieszkańców Kolna. 🤣 21:40, 27.03.2024


StopaStopa

38 2

Stopa bezrobocia w Lomzy to ok 7%
A nie 4,5% 21:24, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Fan EndrjuFan Endrju

9 34

Endrju, jak tam? Junior prezesem Banku Spółdzielczego nie został, ale nie przejmuj się. Może chociaż na starostę się uda. 21:27, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kamper Kamper

48 4

Jaki kamper zajedzie do Kolna na PARKING skoro obwodnicą na Mazury bedzie mial 15 minut drogi? Zaden! 21:27, 27.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LOlLOl

6 4

informuje camper park ma również mieć parkingi do ładowania samochodów elektrycznych i wiele innych zastosowań . nadmieniam każda atrakcja ma przyciągać a nie odpychać 23:34, 27.03.2024


Ggksc aGgksc a

51 7

Burmistrz pyta o ceny wegla, gazu, a kandydatka ze on kobiet nie szanuje. Coz…. Vhyba nie wymaga to zadnego komentarza 21:30, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KampKamp

54 3

Kamper zajedzie zrzuci szambo w Kolnie i pojedzie dalej na Mazury 🙂 21:30, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TurystaTurysta

38 7

Pani Moniko,
"Wrota Mazur" to Pisz.
Jeśli Pisz ma problem z zatrzymaniem jadących turystów to co dopiero Kolno.
Pomysł całkowicie nierealny. 21:31, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

45 5

Wysłuchałem debaty. Zasadniczo jednowymiarowa. Duda wie co mówi posługuje się faktami zaś kandydatka na urząd obraca się w sferze domniemań i przypuszczeń. Pasuje do niej cytat z Seneki jeśli nie wiesz do jakiego portu płyniesz żaden wiatr nie będzie dla Ciebie pomyślny. 21:31, 27.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Bkl gsaBkl gsa

11 2

Wow swietne podsumowanie 21:35, 27.03.2024


NaraNara

2 2

Idź spać bo będziesz . Zjedz hot-doga 22:30, 27.03.2024


ZenadaZenada

51 6

36 lat i ukończone kilka kierunków studiów wyższych oraz 13 podyplomówek. Coś trzeba w tyk kraju zrobić x systemem kształcenia nauczycieli. Bo jacy specjaliści uczą nasze dzieci to widać na przykładzie pani pedagog . Żenada 21:32, 27.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PatiPati

15 1

Kto sfinansował taka ilość studiów podyplomowych? Czy szkola je dofinansowała? Czy wynikało to z potrzeb szkoly? 21:40, 27.03.2024


LaryLary

16 1

Tyle podyplomowek? Jestem w szoku. Kto ma tyle w województwie? 21:55, 27.03.2024


🙂🙂🙂🙂

40 8

No i najwazniejsze: pani Monika wie ze burmistrz wiele moze zrobic - tak odebralem jej wypowiedz 😊😊😊
My tez to wiemy i dlatego na p Dudę oddamy nasz glos 21:33, 27.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

uno uno

7 7

Miała odwage potwierdzać plusy, ale trzeba też znać minusy .przyszłośc układu PO i PIS nie ma szans więc odgadnij jakie będą korzyści z parii PIS w Kolnie. Szerzej proszę patrzeć . Wyrasta nam bardzo dobry Lider Kolna . Brawo Monika 00:03, 28.03.2024


Na takNa tak

38 9

Kolejne wystąpienie burmistrza potwierdzające merytorykę, uważność, konkrety. Brawo. Jesteśmy zawsze na tak panie burmistrzu 21:38, 27.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BajBaj

7 5

Tak, wystąpienie potwierdzające, że to bajkoopowiadacz. 21:47, 27.03.2024


OnOn

8 0

W cieniu drzew ..... Haaaahaaahaaa koń by się uśmiał. I ta pani od konia co jej pomagał . A wcześniej usuwał. Jak zacznie walić słońce to cienia nie zobaczysz aż wyjedziesz z miasta. No ale jak ktoś poza godzinami pracy jest na jachcie bo zapracował to co go tam bolą twoje spalone jajca. 22:23, 27.03.2024


HhuhuHhuhu

26 3

Trzeci kandydat to od Marcinka i piotrusia ? Czyli 3 muszkieterów jeden lepszy od drugiego. No niestety bohater nie miał odwagi albo nie miał nic do powiedzenia 21:39, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WijtWijt

22 4

Proponuje taka debatę dla kandydatów na wójta. Chce zobaczyć jak nasz wójt „usadza” złotoustego Marcinka ci to w chmurach buja inwestor warszawski 21:42, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NikNik

17 28

Debata wygrana przez Monikę. Duda wypalony już. 21:43, 27.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OdwagiOdwagi

5 5

Jeszcze się pcha do żłoba
20 lat i jeszcze się nie wypalił. Ludzie miejcie honor. 22:19, 27.03.2024


DobreDobre

25 3

Żołnierze w jednostce posługują🤣 21:44, 27.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZorientowanZorientowan

0 1

Tam tacy co nie którzy zaznaczę pracują, co faktycznie posługują. 07:10, 28.03.2024


CiekawyCiekawy

16 3

Jeśli dobrze zrozumiałem kandydatkę to w Kolnie zamiast jednego KOKiS-u miałyby powstać 2 jednostki: dom kultury i MOSiR? 21:49, 27.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WilkWilk

5 0

Dobrze zrozumiałeś. Nowe kierownicze stanowiska dla rodziny i przyjaciół 10:44, 28.03.2024


Ot2944nvdukkOt2944nvdukk

34 5

Atak na burmistrza za złe traktowanie kandydatki podczas debaty to gruba przesada. 21:53, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anka Anka

32 8

Tam nie bylo zadnego ataku przeciez. Chyba stres zżerał kandydatkę ?? 21:56, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzpepulantSzpepulant

5 17

Dwa konkretne pytania i włodarz wyprowadzony z równowagi czekałem na słowa brak Pani inteligencji takie słowa kierował do radnego Twarowskiego 21:59, 27.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GretszenGretszen

6 1

Komentowanie intelektu byłoby tu nieeleganckie, ale wypadałoby się lepiej przygotować, a nie strzelać na oślep. Brak wiedzy na wiele tematów wypłynął, niestety. 22:26, 27.03.2024


OooooOoooo

10 29

No Monika rozjechałaś Andrzeja jestem w szoku!!! 22:05, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tak taktak tak

11 7

a w cieniach drzew można się schłodzić i zjeść pyszne hot dogi, toż to rewelacja dla turystów :D a gdzie te drzewa się schowały?
22:05, 27.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ma doświadczenie Ma doświadczenie

5 2

Pinokio . Myśli że w Kolnie można lac wodę to i tam ... Ciekawa też informacja dot. Jednostki w złej kondycji 22:13, 27.03.2024


1:01:0

8 24

No rozwaliłaś system 1:0 dla Moniki! 22:06, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GrzesiekGrzesiek

10 21

Monika kulturalnie z tatkiem ale mu pocisnęłaś z tą Czartorią. Nareszcie temat ujrzał światło dzienne! 22:07, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

O jaaaaaaaaO jaaaaaaaa

10 21

O kurrrrr. Co tu się stało ??? Dudek zesrany gość pyta o mieszkańców, a ten o hoddogach hahhahah 22:08, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czytaj ze zrozumieniCzytaj ze zrozumieni

11 6

W programie pani Moniki nic nie ma o węglu ! Hhahahah 22:09, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KonkretKonkret

12 23

Powiem szczerze, że po tej debacie to bank druga tura! Nie wiedziałem , że Monika jest tak opanowanym i merytorycznym mówcą! Brawo może Pani doda odwagi mieszkańcom żeby zaczęli wierzyć, że zmiana jest możliwa ;) 22:11, 27.03.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Porażka Porażka

8 9

Dobrze sobie radzi. Bravo. Co ci z tej mgiełki jak jajka można sobie tam usmażyć. Hotdoga
Hahaha pan sto lat za murzynami. Teraz jest modny zdrowy styl życia a nie fast-foody promujesz 22:17, 27.03.2024


Pawcio Pawcio

6 3

Zero merytorki i jakieś wymyślone dane i dziwne pomysły Durga tura hehheh. Na koniec zamiast odpowiedzieć to ktoś nie wytrzymał ciśnienia 22:53, 27.03.2024


arniarni

7 11

brawo Monika nie patrz na komentarze , piszą sami stołkowicze. ludzie ogarnijcie się dośc mam układów partyjnych to jest nasze miasto Kolniaków , widze tylko krawaciarzy za miskę ryżu sprzedali by sąsiada. 23:58, 27.03.2024


KalolekKalolek

10 22

Ale ona ma wiedzę o mieście ;O, a ja myślałem, że to miła dziewczynka, a to kobieta z jajami! 22:12, 27.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JancioJancio

10 2

Skąd wiesz ze z jajami? 22:16, 27.03.2024


CoolniakCoolniak

21 0

Jaka turystyka? Ludzie skończcie mówić o turystach, o ich schładzaniu się przy mgiełce w upalny dzień z zapienka w ręku z ciuchci, albo o jakichś mitycznych kamperach.
Gdzie i dla kogo? Rzut beretem zaczynają się już mazury i uważacie ze ktoś kto przejechał już pół polski jadąc na mazury nagle będąc juz prawie u mety zatrzyma się żeby w parku w cieniu posiedzieć? Bzdur większych nie słyszałem. Tu nigdy nie będzie żadnych turystów bo tu nawet nie ma zwiedzać, to jest fakt i nie ma co dyskutować na ten temat. Także wszelki środki na niby ściąganie turystów lepiej przeznaczyć na potrzeby mieszkańców niż wywalać je w jakieś utopijne turystyczne projekty. Jedyny obiekt "turystyczny" w Kolnie gdzie najwiecej turystow go odwiedza w to Orlen i nic tego nie zmieni, a obwodnica spowoduje to co jest w Stawiskach że środkiem drogi psy chodzą i są zdziwione że nagle jakiś samochód przejeżdża. 22:13, 27.03.2024

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

No cóż No cóż

6 10

Jadąc kamperem kilkaset km na mazury np w nocy mając punkt po drodze żeby zaparkowac, a na Mazurach z tym problem jest, to czemu ktoś by się miał nie zatrzymać. Zawsze to szansa i pomysł, lepszy niż zielony teren bez użytku 23:42, 27.03.2024


Do No cóżDo No cóż

9 2

Chyba dalej w bajce żyjesz, jadąc 300-400 km robisz niocleg 30km przed koncem trasy? 🤣
Jedyne co to postój na fajka i szczocha na parkingu i dobranie dodatkowej zgrzewki Harnasia na Orlenie. 05:33, 28.03.2024


Do do no cóż Do do no cóż

1 3

Przeczytaj dokładniej. Daleko od Kolna nie ma takich postojów i trasa może być ustalona już z góry, że w Kolnie będzie postój bo akurat 30 km przed Mazurami ma możliwość się zatrzymać a nie jechać kolejne 200-300 lub spać w lesie albo w stodole u jakiejś starszej babci... Dalej uważam że lepsze to niż zielone obsrane i zaśmiecone pole. Do tego ładowanie elektryczne itp. 09:21, 28.03.2024


CoolturystaCoolturysta

4 0

Droga "no cóż" ale po kiego grzyba Ci ten parking, co miasto miało by z tego mieć, czy to ma wpłynąć na rozwój, turystykę? Tak jakoś wspomniał czesniej, prędzej w nocy z kampera spuszczą szambo na takim parkingu i pojadą dalej. 11:33, 28.03.2024


Mi po nicMi po nic

0 1

Ale przejezdni zawsze będą mogli naładowac taki camper, kupić coś w sklepie obok itp. dalej uważam że lepsze to niż nic i nie zaszkodzi a przeciwnie. Wesołych świąt ;) 15:26, 28.03.2024


Mieszkaniec KolnaMieszkaniec Kolna

21 6

Endju jak zawsze rozwala system. Wyprostowal prowadzącego ktory podal nieprawidlowe dane, wyprostoswal informacje o Czartorii. Brawo.
Warto poslugiwać się liczbami i faktami! 22:13, 27.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Sprostowanie Sprostowanie

11 3

Sprostował jednocześnie przyznając, że ponad bańka na to poszła i przepadła, bo uwierzę że mieszkańcy to odzyskali... Śmieci drogie i to jest fakt 23:44, 27.03.2024


Tylko dudekTylko dudek

18 12

Tylko Dudek. Jak zawsze pokazal kto tu rządzi. Same konkretne wypowiedzi. 22:16, 27.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BRAWOBRAWO

9 4

Konkretnie to było utopienie kasy w Czartorii przyznał się konkretnie 1 200 000 23:52, 27.03.2024


O kur…O kur…

11 15

Andrzej lejesz wodę jak z cebra ! 22:17, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Haa da akfeHaa da akfe

11 5

Bezrobocie spadlo w miescie! A miasto to co innego niz powiat!!! . 22:18, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ErykEryk

17 19

Brawo Pani Moniko ma Pani mój szacunek! Klasa! 22:18, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

16 19

Pani Moniko liczę na to że Pani wygra te wybory tak jak te debatę z łatwością ! Proszę uważać na tego gościa bo jest mega mściwy! Niech Pani wie o tym ! 22:20, 27.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kolniak89 Kolniak89

4 4

To chyba oglądała Pani inna debatę, bezrobocie w Łomży 7.5%nie 4%W mieście Kolno 8%. Najmniejsze bezrobocie w historii o czy tu mówić!!! 22:48, 27.03.2024


TedetTedet

18 10

Duda konkrety Z resztą pani Monika to w sumie chwalil burmistrza wedlug mnie. Wiec brawo Andrzej 22:21, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kolniak 573Kolniak 573

17 7

Parking na camperów / hiiitttt. No priorytet dla miasta 22:23, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NoNo

16 18

Jest Pani najbardziej odpowiednim kandydata na następcę obecnego Włodarza, który jest wypalony w swojej robocie . To widać, słychać i czuć ! 22:24, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GeorgeGeorge

18 10

Duda widac ze czuje sie kak ryba w wodzie, opanowany, ze spokojem odpowiadal na pytania, nawet u prowadzącego wychwycił ze podał zle dane. Przygotowanie pelna profeska.
Glosujemy na pana. 22:26, 27.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JanekJanek

9 2

Powiadasz ryba hmmmm. włącz zooma stres był a to że odniósł się prowadzący do bezrobocia powiatu . to zwróć uwagę kto pracuje w urzędach kto pozostaje w kolnie ludzie z powiatu . rocznik 77-85 wiekszość wyjechała z Kolna. brawo ty . Kolno umiera . 23:49, 27.03.2024


Brawo ADBrawo AD

19 11

Brawo panie Andrzeju ma pan nasz szacunek 22:27, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EnergetycznaEnergetyczna

10 2

Jest pomysl na nizsze koszty energii. Bedziemy palic swieczki dobra? 😂 22:32, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PytaniwPytaniw

12 4

Chcialbym wiedziec czy Kandydatka nie zna poziomu bezrobocia w mieście??? 22:33, 27.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PowiatPowiat

4 2

Toż łona w powiecie to chyba wie jaka jest ta stopa bezrobocia 00:10, 28.03.2024


HdkavHdkav

14 5

Monika chcialaby zachecic
Turystow do tego aby w Kolnie mieli co zwiedzac. Czy ktoś uslyszal w jaki sposob te zachęty mają wyglądać? Moze zabierzemy ich do „zachęty” 22:37, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KglsvaKglsva

11 4

To nieprawda ze od 2018 roku nie powstaly nowe przedsiębiorstwa na terenach inwestycyjnych. Jak mozna tego nie wiedziec, ze powstal. 22:38, 27.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LOLEKLOLEK

5 0

proszę podać czy powstały wieksze przedsiębiorstwa. 23:43, 27.03.2024


Hdlav scwHdlav scw

18 3

Obnizenie podatkow dla przedsiebiorcow?! Hit!! Nawet Tusk na to nie wpadl. 22:45, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Takze takTakze tak

17 3

Pan Duda pyta o sposob na obnizenie cen energii (na co w swoim programie powoluje sie kandydatka), a kandydatka wskazuje ze burmistrz nie ma do niej szacunku bo zadal takie pytanie????????? 22:48, 27.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

lollol

3 5

OGLĄDAJ ZE ZROZUMIENIEM 23:42, 27.03.2024


Mieszkancy KolnaMieszkancy Kolna

18 11

Jak się okazuje badanie potrzeb mieszkańcôw pokrywają się z programem wyborczym pana Dudy. Czyli burmistrz zwrócil uwagę na potrzeby mieszkancow mimo ze badan nie robil. Bo rozmawia z ludzmi od 17 lat, bo zna ich potrzeby, bo wsluchuje sie w rozmowach w to o czym mowia i te potrzeby realizuje. Mieszkancy za za panem. Pewnie garsta przeciwko, ale panie burmistrzu jeszcze sie taki nie urodzil co by wszystkim dogodzil. Dziekujemy za to jak zmienia sie pieknie Kolno. 22:51, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kolniacy Kolniacy

19 8

Ta dyskusja jest zbędna. Andrzej Duda stoją za nim fakty, stoi za nim nowe Kolno, stoją za nim miejsca pracy na terenach inwestycyjnych, stoi za nim rozbudowa dróg, stoją za nim lata doświadczenia, umiejętności i troski o Kolno. 23:03, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

 Szacunek Szacunek

15 19

Uważam że wygrana zdecydowanie na korzyść Moniki. śmiem twierdzić, że w szafie włodaża może wypaść więcej trupów. 23:36, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MorsuMorsu

23 13

No i dopiero teraz defintywnie upewniłem się na 100%- tylko Andrzej Duda. 23:39, 27.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec Kolna Mieszkaniec Kolna

13 9

CZAS NA RZĄDY NIE PARTYJNE . JESTEM ZAGORZAŁYM ZWOLENNIKIEM PISU ALE DOBRO MIASTA KOLNA PONAD WSZYSTKO . Z MOJEGO PUNKTU WIDZENIA PRZY RZĄDACH PO NIE MA SZANS ABY PRZYSZŁY BURMISTRZ BYŁ Z PISU POTRZEBNY JEST BEZPARTYJNY ABY WYWALCZYĆ WIĘCEJ BO W INNYM PRZYPADKU BĘDZIE STAGNACJA. 23:41, 27.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OriOri

5 5

Daruj sobie te wielkie litery. Nikt cie nie słucha. 23:46, 27.03.2024


:D :D

16 18

Monika na 100% rozwaliłaś system. To był sztos. Opanowana a burmistrz jakiś zestresowany. Widzę po komentarzach że działacie. Nie wstyd wam? Aż tak się boicie? 00:55, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kolno goraKolno gora

8 11

Oho tych 6ciu hejterów Andrzej Dudy usiaslo do komputerów.
Na nic wasze starania w tym hejcie. Kolniacy widzą jak zmienia się Kolno na lepsze i idą do urn wyborczych 7 kwietnia by oddac glosu na Andrzeja Dude 06:39, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Opanuj sie Opanuj sie

16 6

opanowana? 😂🤣😂🤣 mowiac o nieszanowaniu kobiet do burmistrza kiedy on po prostu zadal pytanie na temat jej programu wyborczego ??
Wszyscy widzieli to wielkie opanowanie 😂🤣😅😂 06:42, 28.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

a no taka no tak

6 3

uważasz że ironiczny uśmiech który nie schodzi z twarzy Dudy jest lepszy? 07:15, 28.03.2024


OlekOlek

11 4

Jestem zaskoczony zachowaniem kandydatki. Wiele kobiet obecnie nawet nie chce, żeby je traktować jakoś szczególnie, ulgowo, łagodniej niż mężczyzn. Tym bardziej, że burmistrz przez całą debatę byl miły w stosunku do pani Moniki. 07:04, 28.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CiekaweCiekawe

4 0

Może do mikrofonu i kamery tak, ciekawe jak poza :) 09:23, 28.03.2024


BklbklbklBklbklbkl

10 8

Duda Andrzej - to nasz burmistrz. 07:10, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BravoBravo

10 13

Jeden się schował że strachu a chce zarządzać miastem. Debatę wygrała pani Monika !!!!!!!! Dziękujemy że nie startuje pani dla 3000 jak ta reszta leni. Co nic nie robienie im pasuje . A pani ambitna , podnosi sobie porzeczkę. Bravo 07:12, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Beata O.Beata O.

9 12

Andrzej pisałam Tobie, po co to Tobie. Trzeba dać spokój sobie z to władzą. Zestresowałeś się mi tylko. Daj młodym rządzić, to teraz ich czas nastał. Pani Moniko gratuluję wygranej debaty. 07:27, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kolnianka 1987Kolnianka 1987

9 7

Czy to prawda ze kandydatka startuje na radną miasta dodatkowo? Ja oceniam taką postawę krytycznie bo skoro ludzie nie będą chcieli kogoś jako włodarza miasta to znaczy ze nie chcą aby taka osoba wpływała na ich życie. 07:43, 28.03.2024

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

Okręg nrOkręg nr

6 5

Radną miejską mogłaby zostać, żeby wygryźć obecnego klakiera z tego okręgu. Trzymam za to kciuki. Dość lizoDudów! 07:52, 28.03.2024


Sportwa14Sportwa14

2 3

Obecny radny nam pasuje a to że współpracuje z burmistrzem to bardzo dobrze dla miasta 11:34, 28.03.2024


bbbbbb

1 2

do korytka latwo sie przyzwyczaic... 12:19, 28.03.2024


Sportowa 15Sportowa 15

4 0

Współpraca to szczekanie na rozkaz i wykonywanie komend. I jeszcze odgrywanie roli manekina. Pięknie z PiSowskimi tabliczkami niektórzy wyglądali haha. Jasne, że wam pasuje. *%#)!& ludzie przecież nie potrafią myśleć i analizować, to co ma nie pasować. 14:51, 28.03.2024


Sportowa 16Sportowa 16

0 3

Do Sportowej 15. Sam masz problem z ocena rozwoju miasta lepiej użyj mózgu do myślenia, nie do pisania głupot. 15:20, 28.03.2024


Kolniak że SportowejKolniak że Sportowej

2 1

Monika weź się uspokój nie będziesz burmistrzem nawet a tym bardziej radną z naszej ulicy. Nikt Cię tu nieznane i nie lubi. A Twoje wystąpienie na Debacie to jakiś dramat większych głupot nie słyszałem. 23:52, 29.03.2024


DokladnieDokladnie

4 4

Pełna zgoda z kolnianką! 07:44, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jasiek Jasiek

11 6

Przesluchem, no coz, Duda same konkrety, krotko i na temat. Pani Stachelska…. Dobre dziecko. 07:46, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Szacunek DudaSzacunek Duda

11 7

Brawo Andrzej. Wszystkie dane z głowy, bez zeszytów, przygotowany, dane weryfikowalne i potwierdzające prawdę nawet prostując błąd prowadzącego. Brawo Duda. 07:47, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WykształciuchWykształciuch

18 3

Moim zdaniem informacja o skończonych kilku kierunkach studiów i kilkunastu podyplomówkach jest scharakteryzowaniem jakości wykształcenia, począwszy od tego, że Pedagogika to kierunek, którego poważnie nie traktują nawet sami wykładowcy. Poza tym, jeżeli te studia były kończone w ośrodkach naukowych w Łomży, Olecku czy Marianowie nie świadczy to zbyt dobrze o ambicji absolwenta, raczej wskazuje na chęć szybkiego załatwienia „papierka”, w czym brylują przedstawiciele administracji publicznej. No chyba, że w ramach sprostowania otrzymamy informację o ukończonych „normalnych” studiach na Politechnice czy Uniwersytecie i to nie w co drugą sobotę zdalnie, wtedy potraktujemy się poważnie. 07:49, 28.03.2024

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Nie rozumiemNie rozumiem

1 2

Jak można krytykować chęć zdobywania większej ilości wiedzy, papierów i możliwości. 09:26, 28.03.2024


Do nie rozumiemDo nie rozumiem

4 1

To nie jest chęć zdobywania wiedzy, tylko chęć zdobywania papierków, które zapewnią większe pieniądze od podatników. Np. takie Zarządzanie oświatą kończy się, by objąć stanowisko dyrektora szkoły, które to stanowisko obejmuje się, gdy ma się układy, a nie wiedzę. Rozumiesz zależność? Wolałabyś pójść do lekarza, który swą wiedzę zdobywał latami w trudzie, kosztem nieprzespanych nocy poświęconych na naukę czy do takiego, który został lekarzem, bo za studia zapłacił i zdobycie dyplomu nie sprawiło mu większych trudności? Jak myślisz, co kierowało jednym i drugim? Któremu powierzysz swoje życie? A swoje dzieci? Któremu specjaliście szkolnemu? Temu, który zdobył wiedzę na studiach, czy temu który zdobył papier na towarzyskich zjazdach? Że też takie rzeczy muszę tłumaczyć. Ludzie, co z wami? 10:09, 28.03.2024


DodatekDodatek

0 6

Od zawsze to tak działa. Źle to tłumaczysz. U Pani Moniki papierki są dodatkiem do doświadczenia bo praktyki w pedagogice jej nie można zabrać. Co do lekarzy to każdy wie że trzeba polizać bardzo dużo pieniędzy. Co do uczelni, w Polsce jest błędne myślenie. W prywatnych uczelniach uczą lepsi profesorowie bo mają tam więcej pieniędzy. W bardziej rozwiniętych krajach ludzie którzy więcej zapłacą, mają skończone lepsze szkoły, więcej wiedzy i lepsze warunki na przyszłość. Dalej uważam, że gdy ktoś zdobywa te papiery to ma równocześnie więcej wiedzy i możliwości, bo żeby nawet ten papierek dostać to musi jakieś praktyki odbyć, jakąś pracę napisać i coś więcej się dowiedzieć. Studia oprócz samej nauki uczą życia, kombinowania, myślenia i osiągania celów. Jest wybór, ktoś chce pracować bez nauki, ktoś chce się uczyć jak najwięcej, po co hejtowac którąkolwiek z grup? Ludzie sami wybiorą kto jest dobry w swoim fachu. Odpuść. 11:37, 28.03.2024


Do dodatekDo dodatek

0 0

Takie bzdury może pisać tylko osoba, która sama skończyła jakąś zaoczną Sorbonę w Pachuczynie. W punkt prawda? Lepsi profesorowie uczą w Łomży niż na polibudzie hehe. Jeżeli nawet jakiś poważny profesor przyjedzie na takie zadupia to tylko po to, żeby odpocząć i wziąć pieniądze. Uwierz, oni mają świadomość, że jadą do barbarzyńców i odpowiednio dostosowują poziom, dlatego na twoich „studiach” robiłaś tak dużo prezentacji. Co do tego, że wiedza teoretyczna jest mniej istotna w porównaniu do praktycznej. Wiesz czym są złe nawyki wprowadzone w pracy? To, że coś robimy, bo się przyzwyczailiśmy nie znaczy, że robimy to dobrze. Nie jesteśmy w stanie naszych błędów zweryfikować, bo nie posiadamy wiedzy, więc ta praktyka nad teorią nie jest trafnym argumentem. Można bardziej zaszkodzić niż pomóc. Widzisz, w nieucywilizowanej Polsce jest odwrotnie - uczelniani z najlepszymi wynikami, o największym prestiżu są uczelnie państwowe i to tam najtrudniej się dostać. Sprawdź rankingi. „Jakąś tam pracę trzeba napisać”, no cóż „jakąś” trzeba i nie trzeba. Ktoś inny może to zrobić za nas. Praktyki też można odbyć i nie odbyć, papier przyjmie wszystko. Wiesz, że są firmy, instytucje, kancelarie prawne itp., które coraz częściej zaczynają od sprawdzenia tego nie kto co skończył, ale gdzie i w jakim trybie. To powinno dać ci do myślenia. Natomiast ten cytat niech będzie podsumowaniem tej dyskusji i samego dyskutującego, z którego wynika, że idea studiowania polega na zaliczeniu i kombinowaniu, a podjęcie pracy bez odpowiednich kompetencji i predyspozycji jest ok, bo przecież wystarczy sama chęć i papierek: „Studia oprócz samej nauki uczą życia, kombinowania, myślenia i osiągania celów. Jest wybór, ktoś chce pracować bez nauki, ktoś chce się uczyć jak najwięcej”. Ręce opadają. To są efekty edukacyjne uczelni z kartonu. 14:37, 28.03.2024


Koniec.Koniec.

0 2

Nie w punkt. Nic nie napisałem o tym, że teoria jest mniej ważna od praktyki. Zaprzeczasz sam sobie tą odpowiedzią do swojego komentarza. Widzę, że nie do końca rozumiesz co miałem na myśli, przez internet tak bywa. Wiem, że w Polsce jest odwrotnie, napisałem jak to wygląda w innych krajach i tyle. Bardzo sprytnie wykorzystujesz techniki manipulacji, większość tego nie zauważy. Jednak po atakach, dyskusja z mojej strony się kończy. Życzę dużo zdrowia, na kolniaka słów już wystarczy. 15:40, 28.03.2024


Ulek Ulek

15 7

A zwróc uwagę jak z klasą w autoprezentacji przedstawił się burmistrz. Krótko i na temat. Powiedzial o doswiadczeniu zawodowym. No i jednak WAT - to prestizowa uczelnia państwowa 08:05, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nick bklNick bkl

14 8

Duda 1:0 dla pana z resztą od nastu lat. Jesteśmy za Dudą. Same konkrety a nie przedstawianie nieprawdziwych danych 08:07, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Edzio Edzio

6 5

Wat kończony na raty. 08:11, 28.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HubHub

4 2

Chyba ty.
Swoja drogą - wiesz co to WAT? 08:20, 28.03.2024


Okej Okej

10 3

Wole skonczyc WAT na raty niz podyplomówkę w Lomzy 08:16, 28.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

onlineonline

5 1

żeby to było w Łomzy, ale to pewnie 3 kierunki na raz online, bo jest zniżka na każdy następny, z egzaminem też online i od lat z tymi samymi pytaniami... 09:17, 28.03.2024


SwietnieSwietnie

14 4

Panie burmistrzu swietna prezentacja. 08:17, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JacekJacek

6 14

Brawo Monika brawo! 08:47, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mocne infoMocne info

7 6

U Moniki na facebooku na 5,1 tys obserwujących jej konto na ten moment 6 lajków dla debaty 😁😁😁😁😁😁 08:49, 28.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NoNo

5 0

Weź się za sprzątanie 08:51, 28.03.2024


Andrzej Andrzej

5 11

Pani Monika rozjechała gościa na Łopatki . Kto nie ma pojęcia o polityce tylko może pomyśleć inaczej ! A te konkrety Andrzeja to hodowli i drzewa których nie ma. Ten gość mówi o samych bzdurach. 08:50, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

No takNo tak

12 16

Pierwsza kobieta i pierwszy polityk, który zmiażdżył wielkość Andrzeja. 08:51, 28.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SandraSandra

0 0

🤣🤣🤣 17:24, 28.03.2024


😁😆😁😆😁😆😁😆

8 4

Widac po lajkach na facebooku jak go rozjechala. 6 sztuk. Słownie: Sześć!!!! 08:52, 28.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

nie kamperemnie kamperem

1 0

melexem🤣🤣🤣🤣🤣 20:59, 28.03.2024


KamperKamper

9 1

Chyba kamperem 😂😂 08:53, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kiedy Kiedy

8 5

No właśnie a co zrobisz Andrzej jak jednostka się zawinie z Kolna? Co będzie z modernizacją Ciepłowni skąd weźmiesz na to kasę? Łaską ma niezłe informacje nie bagatelizował bym tego! 08:53, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Hubi Hubi

10 6

Kandydatka nie wie ile wynosi bezrobocie w MIEŚCIE ? Powoluje sie na dane powiatu?

Andrzej sztos przygotowanie. Merytorycznie i konkretnie 08:55, 28.03.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

??

2 2

Jeśli oglądałeś debatę, to powinieneś wiedzieć że to pan redaktor zadał pytanie o bezrobocie i podał dane. 09:19, 28.03.2024


HaHa

2 1

Mało tego porównuje bezrobocie Kolna do Łomży,.mogła iść na całość i porównać Kolno do Warszawy, a co! 10:10, 28.03.2024


YhmYhm

4 1

I zostal sprostowany przez burmistrza co nie przeszkadzalo kandydatce dalej odnosic sie do danych blędnych mowiac o Lomzy 10:57, 28.03.2024


Pomysl zanim powieszPomysl zanim powiesz

11 7

Na miejscu burmistrza wszystkich klamiących publicznie ze jednostka wojskowa się „zawija” oddalbym w rece prawników. 08:59, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ania RAnia R

13 6

Andrzej Duda - same konkrety. Zero bajdurzenia. Klasa. 09:03, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

33

11 3

i kto normalnie pracuje, to nawet nie może wyrwać się z pracy na debatę... nie ma podstawy prawnej, żeby zwolnić z obowiązków służbowych na takie spotkanie. a ten co żeruje za nasze, czas ma, na wszystko... 09:14, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Święta Święta

8 7

Andrzej powiedz pieskom niech zaczną w domach sprzątać, święta idą. 09:21, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BBBB

16 3

Burmistrz Duda o wpływie na ceny energii, Pani Monika o ataku na kobiety..
Burmistrz Duda konkretnie punktuje argument bezrobocia, Pani Monika wtóruje błędną tezę redaktora..
Burmistrz Duda krótko i zwięźle o Czartorii, Pani Monika miesza...

Doświadczenie 3:0 Pretendentka.. 09:28, 28.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Brawo KolnoBrawo Kolno

5 2

Idealne podsumowanie debaty. Brawo. 09:37, 28.03.2024


usmiechusmiech

8 6

uwielbiam te slodkie usmiechy, a pod spodem az sie buzuje ze zlosci na drugiego kandydata. nie lubie dwulicowosci, dlatego zaglosuje na Pana Tomasza. Bardzo dobrze, ze nie bierze udzialu w calej tej szopce. Przedstawil swoj plan, poparty faktami, nie obiecuje rzeczy 'z kosmosu', nie musi sie chwalic tym, co zobil, odwracajac uwage od tego, co obiecal a nie zrobil. Pokazal, co mozna zrobic, z jakich funduszy i jego madrosc w tym, ze nie bierze udzialu w przepychankach, udajac ze slodkim usmiechem, ze wszystko jest ok. 09:29, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kwi462Kwi462

8 6

Jak mam zaglosowac na pana Tomasza jak nie znam nawet jego glosu? Widzialam jego jedno zdjecie na kolniaku.
Tylko pan Duda moze dalej rozwijac nasze miasto 09:36, 28.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bbbbbb

3 2

nie liczy sie ton glosu, ale plan dzialania. moze przeczytaj... 12:21, 28.03.2024


Do BBDo BB

6 1

Ktos w koncu powiedzial jak wyglądała debata. Nic dodać nic ująć. 09:43, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WilkWilk

10 7

Brawo. Wycieczka do Białegostoku na 20-minutową debatę. Dowiedzieliśmy się jedynie, że Pani Monika buja w obłokach i nie potrafi się wysławiać , a Pan Andrzej nie ma nowych pomysłów i bredzi o hot-dogach. Kolniak24 - proponuję zorganizuj debatę w tym waszym kokisie. Przyjdą ludzie, każdy zapyta, o co będzie chciał. I w sobotę najlepiej - nie każdy może sobie wyjść z pracy bez pytania. Swoją drogą : ciekawe czy Pan burmistrz wypisał dzień wolny ; ) 10:09, 28.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Wynik Wynik

0 1

Trudno ale się stawiła a nie jak tamten . A było jak było . Wiadomo kto wygrał debatę -Monika 06:04, 30.03.2024


????

9 2

Ja się pytam, gdzie jest oświadczenie majątkowe na BIP Urzędu Miasta Kolno za 2023 rok. 10:20, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WilkWilk

4 3

Wysłałem maila z zapytaniem o udostępnienie danych w formie informacji publicznej, ale mają dwa tygodnie na odpowiedź, więc mnie oleją aż do wyborów. Tak bardzo się wstydzą zgromadzonych majątków? 10:30, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SwojSwoj

10 7

Ten sondaż to kpina wiadomo kto według obsługujących wygra .a jeśli chodzi o debatę poprostu pani Monika wymiata żeby włodarz tyle lat panujący tak stękał ?!tego nie dało się słuchać i te jego nerwowe ruchy i gesty pajacowate .Pani Moniko walczy pani ! 10:38, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Warto wiedziećWarto wiedzieć

5 4

Oświadczenia majątkowe składa się do 30.04. A że niektórzy żyją życiem innych to domagają się tego wcześniej.
10:39, 28.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WilkWilk

10 3

zgodnie z ustawą wójtowie oraz burmistrzowie są zobowiązani do złożenia oświadczeń majątkowych na dwa miesiące przed końcem kadencji, czyli do 29 lutego 2024 r. Pojęcia nie masz i się kompromitujesz 10:46, 28.03.2024


GhsvsGhsvs

5 3

Chcemy chciec 🤣😂 jakby to powiedziala kandydatka 10:40, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MeryMery

7 6

Tylko Andrzej Duda 10:42, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WilkWilk

10 3

Ten mały trol się chyba naćpał czegoś, bo wstawia 1 komentarz hejtujący Monikę i 1 komentarz pochwalający Dudę, w odstępie 2-3 minut. Prosiłem Cię gamoniu - nie spamuj, bo ciężko się dowiedzieć czegokolwiek konstruktywnego w tym Twoim zalewie spamu 10:51, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

15 5

Obecny burmistrz podawał fakty i konkrety. I dobrze powiedział: Kolno nie jest i nie będzie miastem turystycznym. Kontrkandydatka w stylu: chciałabym się dowiedzieć, doszły mnie słuchy, nie wiem, czy to prawda. No nie można tak. Nie będę głosować w Kolnie, jednak debata na korzyść obecnego burmistrza. 10:56, 28.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dokładnie Dokładnie

7 1

Jeszcze ten jej wywód o kobietach..... 11:41, 28.03.2024


BllscacBllscac

11 4

Heheh dokladnie. Z mocnymi danymi kandydatka przyszla na debatę: nie wiem czy to prawda, chodzà słuchy, że, o ile dobrze slyszalam 11:00, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kaska TrKaska Tr

12 9

A ja będę głosować w Kolnie na obecnego burmistrza 11:02, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WilkWilk

9 2

mówiłem... zaszkodziły mu chyba kanapki z Łomzy 11:05, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kr CKr C

12 8

Debata 1:0 dla burmistrza 11:12, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

o kurczeo kurcze

8 6

posluchalem! Z Czartoria jak to z Czartoria... moze to prawda, co powiedzial burmistrz, a moze prawdy sie nigdy nie dowiemy, nie mniej jednak odpowiedzial. Ale Monika? Gdzie twoja odpowiedz na pytanie burmistrza? to jest wlasnie kompetencja - trzeba sie znac chociazby troche na regulacjach prawnych...moglas przyznac, ze wyskoczylas jak filip z konopii z ta energia, ze ceny nie uregulujesz, bo nie jestes czlonkinia URE. Jak tego posluchalem, to jednak wybieram opcje 3 - Pana Tomasza, moze chociaz od prawnej strony da sobie rade. szkoda, ze nie mogl przyjechac, ale praca i nauka sa jednak dla niego wazniejsze niz wyscig do koryta. PODZIWIAM TO I DLATEGO ZAGŁOSUJĘ! 12:39, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BurmistrzBurmistrz

8 4

Stosunek do Moniki taki sam jak do kobiet w domu i w pracy. 14:12, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bkl bkl bkl Bkl bkl bkl

6 8

Tylko Duda. Po debacie tym bardziej widać przepaść między kandydatami. Duda profesjonalizm, konkrety, plany rozwojowe. 14:42, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrawdaPrawda

8 3

w powiecie też pracy pracy nie ma. nie bredźźź. A u ciebie praca tylko dla znajomych 14:43, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

60:40 dla M60:40 dla M

7 5

Dudowcy tylko siedzą i piszą głupoty Kolno aż wrzy, że rządy Dudy po tej debacie się skończyły ! 16:11, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AhojAhoj

9 9

Duda lepiej się pakuj! I wywietrz okna bo Monika nie pali ! 16:13, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PiS PiS

5 3

Wszyscy, pisowcy, którzy się boją wpływów ogarnijcie się czas na rozsądny wybór. To szansa i dla Was ! Oprzytomnijcie ! 16:14, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FaktyFakty

7 7

Monika masz mój szacunek ! Jesteś najodważniejsza i najkonkretniejsza babka w Kolnie! Zadbaj o nas ! Masz mój głos ! 16:22, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HfsgksjcsaHfsgksjcsa

8 2

Oho 6ciu hejterów Burmistrza usiadło do klawiatury. 😂
A Kolno i tak wie ze tylko pan Duda nadaje się na burmistrza 16:22, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PoparciePoparcie

2 2

U Moniki na 5,1 tys obserwatorów liczba lajków na debatę szaleńczo poszybowała do 10 lajków na ten moment. To się nazywa poparcie! 16:25, 28.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Z choinki zejdź Z choinki zejdź

3 1

Lajki na fb to żadne poparcie ile Ty masz lat? 16:31, 28.03.2024


Poczekaj chwilke Poczekaj chwilke

4 5

Powiem ci 7 kwietnia jak Duda wygra wybory 🙋🏻‍♂️ 16:41, 28.03.2024


LL

5 1

Swoją drogą - oj boją się tego Dudy boją skoro muszą tu siedzieć i klikać w 6kę na zmianę 😊 16:27, 28.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NoNo

1 1

Jahhahahhahahahhajjahahahahahhah już nawet nie macie pomysłów na własne komentarze 16:32, 28.03.2024


Moje podsumowanie Moje podsumowanie

10 7

Andrzej Kolno to nie miasto dla turystów.
Stachelska zrobię wszystko by turyści tu byli
Andrzej buduje bloki dla wojskowych hmmm gdzie i kto o tym słyszał ?
Stachelska co będzie gdy jednostka nie utrzyma się w Kolnie? Co z naszym terenem?
Andrzej ciepłownie modernizuje
Stachelska dlaczego od 17 lat nic tam nie robiłeś ? Dlaczego teraz? Nie będzie jednostki, nie będzie ciepłowni bo proste nie dostaniesz kasy !
Andrzej ma pyszne hoddogi
Stachelska buduje camper park
Stachelska Łomża 4 procent bezrobocia my 8
Andrzej u nas jest super wszyscy zadowoleni
Andrzej pyta o węgiel i biomasę gdzie Stachelska w programie pisze o podatkach i prądzie
Stachelska wali o Czartori przekręt na podnoś milion naszech pieniędzy
No jak ktoś tu mówi o konkretach to nie jest to Andrzej
I pytanie gdzie się już budują te nasze nowe inwestycje bo pojechałem na te tereny i widzę tylko łąkę !

16:30, 28.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WyborcaWyborca

1 2

To było tylko 20 minut a ludzie nie potrafią obejrzeć tego ze zrozumieniem. Monika trzymamy kciuki. Wygraj !!! 05:57, 30.03.2024


Gsgnsndwndd cd ksvksGsgnsndwndd cd ksvks

0 2

Bo ty z borkowa piszesz to i łaki tam widzisz jedynie a ze wi fi ci brak a antena slabo zbiera to co drugie slowo slyszales w debacie i takie pozniej komentarze tworzysz 16:40, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do: z choinki zejdzDo: z choinki zejdz

6 3

Jesli facebook nie pokazuje poparcia dla kandydatki to pokazują to te tłumy kolniaków na jej spotkaniach wyborczych na ulicach. 😂🤣😂🤣 mozna obejrzec te dzikie ilosci osob 16:42, 28.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MhhhyyyMhhhyyy

4 4

A Ty wiesz dzieciaczku że Andzi jest tak maściły że ludzie się boją pokazać poparcia ;) a radni nawet z PiS głosują za Monika ! Ty sam przemyśl co robisz bo jesteś po żyłeś stonkę mocy ! 17:22, 28.03.2024


rafraf

0 0

Tak, też widziałem jak pani Stachelska miała piknik na rogu sosnowej i dąbrowskiej. tłumy, tłumy, cala rodzina się zeszła.....czekałem 2 godziny na przejazd. żal 4 litery ściska 05:26, 01.04.2024


Mieszkanka Mieszkanka

2 6

doooobre! A ja jestem pewna że mieszkancy glosują za burmistrzem bo widzą jak zmienia się na lepsze nasze miasto. I udowodnią ci to już 7.04 dzieciaczku - jak powiadasz. 17:25, 28.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dzieciaku Dzieciaku

5 1

Ten pan za te piękne zmiany brał piękne pieniądze o których nawet pojęcia nie masz . 17:27, 28.03.2024


NoNo

3 1

Odszyfruj to bo to kod dla inteligencji;) możesz mieć z tym problem Ps Monika ma już wygrane wybory tylko ludzie bez jaj idą za Andrzejem 17:25, 28.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mieszkanka KolnaMieszkanka Kolna

2 4

Wlasnie obraziłeś jakies 80% mieszkańców Kolna. Drodzy państwo sami widzicie jaki poziom niektórzy reprezentują. My robimy swoje i pokażemy panu 7go kwietnia w jak dużym jest błędzie. 17:37, 28.03.2024


Co Wy wiecie Co Wy wiecie

8 3

Ciemnota Kolna dalej śni bajkę o wielkości Andrzeja. Bieda Wam bieda! Robi was w balona jak długi, a ciemna ciemnota wierzy. Już się nie mogę doczekać kiedy to się skończy. 17:30, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mamusiu Mamusiu

6 1

W kolnie jest największe bezrobocie w województwie podlaskim! A ten gada że jest supcio hshshshaha banda dzieciaków udostępnia posty przyklepują te farsę hahaha 17:32, 28.03.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

HaHa

1 3

Naucz się słuchać/czytać ze zrozumieniem. W powiecie kolneńskim a nie w mieście Kolno. To zasadnicza różnica! 19:31, 28.03.2024


OO

2 1

Bo ci co mu przyklaskują siedzą na posadce w urzędzie 22:10, 28.03.2024


JacekJacek

1 0

powiat ciągnie w dół gmina Turośl. Tu powinno dokonać się zmiany. Druga najbiedniejsza gmina w Polsce. Czas zejśc ze sceny 10:50, 29.03.2024


Ania ZAnia Z

8 1

Miasto Kolno a powiat to dwie różne kwestie. Ale widać że nie wszyscy to rozumieją. 17:39, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

leniwiecleniwiec

7 6

Miałem nie isć na wybory wychodząc z założenia, że burmistrz Duda i tak sobie po raz czwarty poradzi, beze mnie. Teraz stwierdzam, ze jednak trzeba pofatygować się do lokalu wyborczego, bo szkoda oddać moje rodzinne miasto jakimś eksperymentom młodości i nowości. Pan Duda gwarantuje stabilizację, przewidywalną kontynuację i fachowość w zarządzaniu 18:37, 28.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ObiecywaczObiecywacz

4 3

Doprawdy, fachowość to tylko w obietnicach- niespełnionych. Ach te obiecanki, bajki jego. 🤣🤣🤣 19:24, 28.03.2024


bimbisbimbis

5 2

No dobra- karty na stół, jasno i precyzyjnie- jak kontrkandydatka obecnego włodarza:
- obniży ceny energii cieplnej
- obniży koszty wywozu śmieci
- przyciągnie dużych inwestorów, co stworzy dużo nowych, dobrze płatnych miejsc pracy
- znacząco poprawi jakość edukacji w mieście
Czekam na odpowiedź, i tylko na konkrety, bo się waham na kogo oddać głos. 18:47, 28.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TakTak

1 0

Bo CHCE 21:33, 28.03.2024


GhsagGhsag

1 0

😂 ręce ktore leczO 19:08, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

W Kolnie W Kolnie

8 5

W Kolnie huczy, że Monika wygrała debatę i Andrzej tego nie podaruje. Musisz wygrać wybory i jestem przekonany, że WYGRASZ!!! Masz jaja kobieto, większe niż regionalni mężczyźni!!! Jesteś jedyną osobą tym bardziej kobietą, która odważyła się zmierzyć z takim przeciwnikiem. Wielki szacunek za podjęte wyzwanie !!!! Masz głosy całej mojej rodziny!!! 19:59, 28.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HukHuk

3 2

Gdzie huczy? Na funpagu na Facebooku? 23:19, 28.03.2024


Masz glos Masz glos

7 7

Oho w Kolnie chuczy, slyszalam, ze, z tego co do doszly mnie sluchy, nie wiem czy to prawda ale 🤭🤭🤭🤭

Andrzej masz głos całej naszej rodziny i rodziny naszej całej rodziny 🙋🏻‍♂️🙋🏻‍♂️🙋🏻‍♂️ 20:04, 28.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

O matko i córko O matko i córko

0 0

Jeleń 01:28, 31.03.2024


MonikaMonika

5 5

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪 20:24, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jest ! Jest !

5 6

Zmiażdżyłaś smoka! 🐉 20:26, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GoliatGoliat

5 0

Pani Moniko niech pani uważa ! Słychać że ktoś tu chce się na Pani odegrać i to nie są żarty ! Rozdrażniła Pani nieodpowiednie osoby. To jak walka Goliata z Dawidem. 20:29, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

No fakt No fakt

6 0

Też słyszałem plotki że chcą zwolnić Monikę z pracy ! 20:30, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HmmmHmmm

4 0

Musi mieć niezłą przewagę skoro aż tak 👍 Ciekawe co na to dyrektorzy szkół ? Pytanie po czyjej są stronie. 20:31, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zgadzam się Zgadzam się

5 0

Zadarła pani z mściwą bestią, musi wygrać pani te wybory w przeciwnym razie będzie kicha będą się mścić 20:33, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec Mieszkaniec

7 2

Nikt w Kolnie nie jest *%#)!& każdy wie że tu ludzie boją się wyrażać swoje zdanie. Ale co do czego pójdą głosować zobaczycie. Sprawiedliwość musi być na tym świecie wierzę w to. 20:36, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tomek Tomek

8 6

Boze ludzie przestancie wypisywac te bzdury. Dobrze juz dobrze, Monika ma wasz glos. Monika dla was wygrala. Monika jest wielka.Monika o nasza najwspanialsza. O jedyna. O najlepsza.

A burmistrzem będzie Andrzej Duda 20:55, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Przekona aPrzekona a

6 4

Nakręciło się tych kilku nieznoszących Dudy. Już coraz ciekawsze rzeczy wypisują. I robią z Dudy wszechmogącego - to w sumie mu bardzo schlebia. Duda wszystko według nich może. Tym bardziej taki burmistrz to skarb. Przekonaliście mnie tymi opisami jak to on wszystko może zrobić bym i ja oddała na niego głos. 21:08, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Święta Święta

4 0

Idźcie wy lepiej święta szykować z rodziną, z dziećmi, a nie toczycie wojnę o stołek burmistrza. Kasa wam ważniejsza niż spokojne i radosne życie? 21:36, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OoooOooo

11 1

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/tyle-radni-pis-zarobili-w-panstwowych-spolkach-miliony-dla-rekordzisty/plf70fz 22:32, 28.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Szok Szok

8 0

I od lat prawa ręka burmistrza. Przecież wszędzie razem się afiszują np. dzień kobiet wręczali tulipanami. Mają ludzi za jeleni. 05:39, 30.03.2024


Widzę to takWidzę to tak

6 6

A ja to widzę tak. Burmistrz odpowiedzi na każde pytanie, konkretne, czy właściwe? kandydatka nastawiona na atak burmistrza. Zamiast odpowiedzieć, atakuje i w sumie nic nie wiemy. Ja myślę, że wam już dość tych dóbr za nasze podatki, zagłosuje na Pana Tomasza. Tyle lat ciężko pracował, ciągle się uczy (nie skończył X podyplomowek online-podejrzewam, że kilku robionych w jednym czasie, bo normalnie nie da się tyłu kierunków skonczyc), doceni wygrana. I nie bierze udziału w tej wojnie o kasę, jak nie wygra to ma swoje zycie-prace, reszta chyba poza wypłata z naszych podatków, nie widzi dla siebie na dłużej lądu... 23:26, 28.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Popieram Popieram

2 5

Oczywiście że kokis i mosir powinny być rozdzielone . Tamto jest jedne gówno i nic się nie rozwija. 08:10, 30.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZapraszamyZapraszamy

3 0

Młodzież z zajęć Kokisowych zaprasza na występy i wtedy prosimy oceniać :))) 22:14, 31.03.2024


St. szer. BagieraSt. szer. Bagiera

4 2

Bardzo mi się podoba, że znakomicie wykształcona kandydatka z kilkunastoma dyplomami oraz magisterium z pedagogiki uważa, że żołnierze "posługują" w Kolnie. Pani Monika musi tylko doprecyzować, czy chodzi o posługę duszpasterską czy może o sprzątanie w okolicznych domach. Żołnierze chcieliby wiedzieć, na czym stoją. A może jednostkę w naszym mieście zasili Batalion Szturmowy Kapelanów WP? Wyborcy, nawet ci nieposiadający kilkunastu cennych dyplomów, czekają na odpowiedź. 09:40, 30.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

K i TK i T

4 4

Monice wygranej debaty gratulowali też koledzy Dudy ze Starostwa. 11:45, 30.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WygranaWygrana

4 1

A pod jakim względem wygrana? Możesz rozwinąć? Bo ja nie umiem ocenić tego: chodzą słuchy, prawdopodobnie, chyba, słyszałam. I tego ataku o nieszanowanie kobiet zamiast udzielenia prostej odpowiedzi na pytanie... 22:17, 31.03.2024


gosiarymakgosiarymak

2 0

Pani Monika bardzo dużo pisze i mówi o swojej wierze i dobrym sercu. Jej prawo oceniać się dobrze. Jak to się ma się jednak do faktu, że np. prowadzi pseudohodowlę? Wykorzystuje swojego psa do zarabiania, nie patrząc na jego zdrowie. Poza tym nie jest to działalność zarejestrowana. Czy branie ponad 2000 zł za szczeniaka wpisuje się w bycie uczciwym i dobrym człowiekiem? Czy omijanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym jest dobrą prognozą uczciwości ewentualnej pani burmistrz? Zostawiam wszystkim do przemyślenia. PS. Mając 13 podyplomówek, wypada jednak ciut poprawniej się wypowiadać. Aha i bycie kobietą nie zwalnia Pani z posiadania wiedzy i nie ma to nic wspólnego z brakiem szacunku. 14:22, 02.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gosiarymakgosiarymak

1 0

Pani Monika bardzo dużo pisze i mówi o swojej wierze i dobrym sercu. Jej prawo oceniać się dobrze. Jak to się ma się jednak do faktu, że np. prowadzi pseudohodowlę? Wykorzystuje swojego psa do zarabiania, nie patrząc na jego zdrowie. Poza tym nie jest to działalność zarejestrowana. Czy branie ponad 2000 zł za szczeniaka wpisuje się w bycie uczciwym i dobrym człowiekiem? Czy omijanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym jest dobrą prognozą uczciwości ewentualnej pani burmistrz? Zostawiam wszystkim do przemyślenia. PS. Mając 13 podyplomówek, wypada jednak ciut poprawniej się wypowiadać. Aha i bycie kobietą nie zwalnia Pani z posiadania wiedzy i nie ma to nic wspólnego z brakiem szacunku. 14:26, 02.04.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gosiarymakgosiarymak

2 0

Pani Monika bardzo dużo pisze i mówi o swojej wierze i dobrym sercu. Jej prawo oceniać się dobrze. Jak to się ma się jednak do faktu, że np. prowadzi pseudohodowlę? Wykorzystuje swojego psa do zarabiania, nie patrząc na jego zdrowie. Poza tym nie jest to działalność zarejestrowana. Czy branie ponad 2000 zł za szczeniaka wpisuje się w bycie uczciwym i dobrym człowiekiem? Czy omijanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym jest dobrą prognozą uczciwości ewentualnej pani burmistrz? Zostawiam wszystkim do przemyślenia. PS. Mając 13 podyplomówek, wypada jednak ciut poprawniej się wypowiadać. Aha i bycie kobietą nie zwalnia Pani z posiadania wiedzy i nie ma to nic wspólnego z brakiem szacunku. 14:29, 02.04.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do rymakgosiaDo rymakgosia

1 0

Ktoś tu wypisuje kompletne bzdury. Oj zazdrość cię zżera. Monika to bardzo prawa osoba. Zawsze pomocna i serdeczna. To co robi, robi bezinteresownie. Zdecydowanie wyróżnia się na tle kandydatów na burmistrza. Moniko powodzenia. Głosujemy na Ciebie. 15:49, 02.04.2024


0%