Zamknij

Są wstępne wyniki sekcji zwłok 25-letniego mieszkańca powiatu kolneńskiego

10:25, 24.12.2020 Aktualizacja: 09:17, 25.12.2020
Skomentuj

Szef kolneńskiej prokuratury potwierdził, że mężczyzna zmarł z przyczyn naturalnych. Przypomnijmy, że w poniedziałek 21 grudnia przy ulicy 11 Listopada w Kolnie znaleziono zwłoki 25-latka. Ciało znajdowało się w samochodzie osobowym.

– Sekcja potwierdziła, że nie było żadnego udziału osób trzecich – informuje Marcin Gajdamowicz. – Był to zgon naturalny. Wstępnie lekarz stwierdził, że śmierć mogła nastąpić w procesie wychłodzenia organizmu.

25-latek prawdopodobnie zasnął w aucie, ponieważ był pod  wpływem alkoholu. Wykonywane są jeszcze badania histopatologiczne. Istnieje bowiem podejrzenie choroby związanej z płucami.

Nie ma jeszcze wyników badania krwi, te potrwają zapewne kilka tygodni.

(R.W)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(33)

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


<><>

1 0

Wychłodzenie przy 0 stopniach maksymalnie - 2 stopniach ?

17:09, 25.12.2020

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


??

2 1

Z tego co ja wiem Mateusz sam poprosił o podwiezienie bo jak powiedział był za bardzo porobiony by jechać , ten kto go podwiózł zachował się bardzo dobrze bo nie zostawił go samego niewiadomo gdzie , pożegnali się i mieli spotkać się na kolejny dzień ...monitoring był już sprawdzony w poniedziałek i potwierdził w 100 % wersję kierowcy do tego prokurator i lekarz po sekcji też stwierdzili że do utraty życia nie przyczyniły się osoby trzecie a śmierć nastąpiła z wychłodzenia..czego nie rozumiecie ? Chłopak sam nie chciał jechać, poprosił kogoś ten go podwiózł z czym zachował się bardzo dobrze , pożegnali się i tyle, Mateusz zasnął od nadmiaru tego co spożywał i zmarł ...ale tu jak zwykle sto komentujących i sto teorii a najgłośniej zawsze krzyczą Ci co mają coś do ukrycia by odwrócić od siebie uwagę..tak , tak kolezka o tobie mowa ....monitoring , prokurator i lekarz potwierdzają wersje kierowcy i tyle w temacie , teraz Policja powinna zająć się takimi jak ,, kolezka '' i innymi którzy najgłośniej tu krzyczą i sprzedawali Mateuszowi ten syf co brał ..uwazajcie też z oskarżeniami kogokolwiek bo na to jest artykuł !

13:42, 24.12.2020

JaJa

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


HklHkl

2 2

?????....tumanie bez szkoły monitoring już dawno przejżany i potwierdził wersję kierowcy a Mateusz gdy się żegnali żył ....reszte co było doczytać sobie co mówi prokurator i lekarz .....krzyczysz tu i oskarżasz kogoś bo go nie lubisz czy chcesz odwrócić od siebie uwagę ?

14:00, 24.12.2020

On647On647

7 1

Wszyscy wiedzą , że Mateusz nigdy w życiu nikomu nie dal by prowadzić swojego samochodu pod żadnym pozorem!! Więc jakim prawem ktoś prowadził jego auto??!! I co się działo w tym czasie z Mateuszem!? Łatwo można było go doprowadzić do takiego stanu i coś zostawić w samochodzie. Wiadomo ze wina spada na tego kto nie może się już sam wybronić!! ;(

14:02, 24.12.2020

8989

2 3

Znam kierowcę kupę lat i jestem pewien że gdyby Mateusz potrzebował pomocy ten by mu jej udzielił , na 100 % Mateusz żył i tej pomocy nie potrzebował , proste i logiczne ....uważajcie z oskarżaniem kogokolwiek bo za fałszywe oskarżania można dorobić się też wyroku

14:12, 24.12.2020

XyzXyz

2 0

Tak, na pewno udzieliłby pomocy, jak on jest ślepy na ludzką krzywdę, a wrecz sie z niej cieszy

13:33, 25.12.2020

prawda prawda

17 0

bardzo ciekawe !
Monitoring prawdę Ci powie... jak było...
jeśli chłopak nie prowadził auta bo był już w stanie nietrzeźwym i kto był kierowcą to ...powinień być brany do odpowiedzialności karnej za narażenie zdrowia i życia!

Kto normalny zostawia pijanego w aucie pod sklepem na kilkanaście godziń
coś tu śmierdzi bardzo...

12:19, 24.12.2020
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

,,,,,,

6 2

Narażenie zdrowia i życia na jakiej podstawie ? Proszę o jeden argument

13:50, 24.12.2020

007007

10 2

Monitoring , prokurator i lekarz potwierdzają wersje kierowcy więc kogo i o co chcesz oskarżać o narażania życia, kierowcę ? ? kierowca zachował się bardzo dobrze ze zgodził się to podwieźć a do odpowiedzialności trzeba pociągnąć tych co mu sprzedawali towar czyli Nicewiczów , jego pseudo kolezków i kolneńskich dilero-narkomanów

13:54, 24.12.2020

DdyDdy

7 0

Damian niby taki chojrak a tak naprawdę złodziej, narkoman, prostak

08:34, 05.01.2021

...90...90

16 4

Ty koleżka z tego co widać najgłośniej tu krzyczysz, co strach Cię poleciał ? masz coś do ukrycia i próbujesz skierować uwaga na kogoś innego ? A może to Ty kolezko dawałeś mu w tym dniu ćpanie i tabletki co ? ...co do monitoringu spod szymana i Orlenu jeat już dawno odczytany i niestety prawda jest inna niż tutaj opisujesz , no cóż tylko winny ma zawsze coś do powiedzenia a skoro tak krzyczysz to widocznie masz coś na sumieniu pozatym uważaj z oskarżeniem i od tego są odpowiednie organy a nie Ty narkomanie

12:38, 24.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

....

16 7

Każdy kto zna Woźniaka i Mateusza wiedzą jak zły na niego miał wpływ. Ciągle go podpuszczał, namawiał na więcej. Nawet nie można tego pana nazwać człowiekiem. Faktycznie, „ten kto go podwiózł zachował się bardzo dobrze”. Czy to pisał sam Wojtek? To jest normalne zachowanie. Nie wydaje mi się. Nie sądzę, że zostawia się kolegę na noc w samochodzie zamiast przenocować. No tak, bo gdyby stało się to w mieszkaniu ktoś mógłby mieć problemy. Podłe

14:33, 24.12.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KolKol

7 5

Wojtka nie ma w Polsce od 14 lat bo siedzi za granicą a teraz jest od tyg czasu w Kolnie więc kiedy i na co miał go namawiać ....jprd ale jaja ????

14:49, 24.12.2020

123123

6 5

Na jeszcze więcej niż sam chciał. I w tydzień zdążył. Czepiasz się namawiania. A czy widzisz co jeszcze jest w komentarzu? Zostawił go samego. Tak się normalni ludzie nie zachowują. Najlepiej odwrócić uwagę od głównego problemu. Nikt mu nie zarzuca, że siłą go do czegoś zmusił. Ale *%#)!& nie jest, widział że już ze zdrowiem jest coś nie tak i szybko pozbył się problemu

15:15, 24.12.2020

DziewczynaDziewczyna

9 7

Każdy kto zna Mateusza wie, że nie pozwoliłby kierować innej osobie swoim samochodem. Także niemożliwe, że poprosił WW o podwiezienie. Podejrzane...

14:43, 24.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

d.d.

7 0

dokładnie, musiało być już bardzo bardzo źle, a w takiej sytuacji pomoc jest obowiązkowa. Mówisz, że kolega się dobrze zachował, bo go podwiózł. Podwieźć powinien do szpitala, rodzinnego domu lub do miejsca, gdzie można godnie spędzić noc. I tak jak mówiłem, musiał być w złym stanie, że pozwolił komuś kierować swoje auto. To się nigdy nie zdarzało

16:20, 24.12.2020

310984310984

14 2

Wydaje mi się że w komentarzach jest po prostu zrzucanie winy jeden na drugiego między osobami, które wiedzą o śmierci Mateusza fakty, które nie powinny wyjść na wierzch

14:44, 24.12.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PepePepe

3 3

Fakty już dawno ustaliła policja prokurator i lekarz a także monitoring

14:52, 24.12.2020

jfjf

0 0

1 osoba to pisze ,tylko zmienia nicki

00:05, 29.01.2021

KolezkaKolezka

14 3

Skoro taki dobry kolega , spędzili od piątku do śmierci Mateusza czas . Czemu nie był na pogrzebie ? Coś widocznie ma na sumieniu . Teraz zamiast pisać śmieszne komentarze . Pomódlcie się za Św.p Mateusza !! ??
Jestem tego pewny, w głębi duszy o tym wiem
Że gdzieś na szczycie góry, Mati razem spotkamy się ❤️❤️❤️❤️ Spoczywaj w spokoju [*]

14:52, 24.12.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KtośKtoś

5 2

Dziś rozmawiałem z W i nie od piątku tylko spotkali się w niedzielę wieczorem ok 21 W poprosił go by Mateusz jeśli może odebrał go z Łomży i zawiózł do Kolna bo było późno i nie miał transportu a W był u kolegi w Łomży pomagać mu skracać szafki , Mateusz przyjechał ok 21 z Mariuszem S.Pojechali do Kolna, na Orlenie Mateusz wszczął awanturę i walił się z jakimś typem ,potem kupili wódkę i pojechali z Orlena w 5 na wiszałki pić , ta 3 co z nimi była wrócila na piechotę bo Mateusz przesiadł sie do tyłu i powiedział ze nie pojedzie ta 3 poszła z buta a Mati poprosił W o podwiezienie bo nie chciał zostawać sam na wiszalkach W go zawiózł pod szymana tam sie rozstali na koniec Mayeusz powiedział mu że jutro jedzie do Łomży z Mariuszem S to jeszcze przed się zobaczą ,pożegnali sie i tyle ....powiedział że wie co wy tu wypisujecie *%#)!& to jest ale kompletnie go nie interesują te wpisy on wie jak było , reszta jest na kamerach Orlenu i Szymana i wszystko co powiedział jest potwierdzone i przez kamery i lekarza i prokuratora .... a z kim balował Mateusz od piątku pytajcie Mańka S

15:47, 24.12.2020

K.K.

7 2

No tak, nie interesują go komentarze, bo czemu człowiek bez sumienia miałby się czymkolwiek martwić. Zauważcie, Mateusz pojechał po niego do Łomży, a cudowny „kolega” zostawił go na noc w samochodzie. To już swiadczy o tym jakim czlowiekiem jest W. „Mateusz nie chciał zostać sam na wiszałkach” Może to Wojtuś potrzebował wrócić do ciepłego łóżeczka bo co za różnica dla Mateusza, czy zostałby na noc w samochodzie na wiszałkach czy w kolnie?

20:53, 24.12.2020

Przyjaciele Przyjaciele

11 1

Czy ktoś mógłby zająć się również tym, że rodzina jako ostatnia dowiedziała się o śmierci Mateusza? To skandal

15:19, 24.12.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ŹdzbłoŹdzbło

5 6

Toż to był kawaler, nie miał rodziny, a co te powiadomienie rodziców by zmieniło, nie szanował własnego zdrowia i tak się skończyło, on nie pierwszy i nie ostatni

18:31, 24.12.2020

XyzXyz

7 1

Zdzblo czy znasz Mateusza? Jego rodzinę? Jeśli nie, to nie masz prawa otwierać ust

19:06, 24.12.2020

SkandalSkandal

13 2

Nikt nie zwrócił uwagi na bardzo istotny fakt.
Czemu kolneńska policja nie poinformowala rodziny zmarłego do godziny 16:30?
Pierwszy był artykuł na kolniaku, ludzie w całym mieście o tym trąbili, az informacja doszła do rodziny i stąd się dowiedzieli o smierci syna. Mam nadzieje, że ktoś to wyjaśni, ponieważ to jest ogromny skandal. Samochód był jego, nawet jeśli nie miał przy sobie dokumentów, po rejestracji mogli w parę sekund ustalić tożsamość zmarłego. TO JEST SKANDAL. Współczuję rodzinie oraz składam najszczersze kondolencje. Mateusz, spoczywaj w pokoju.

15:23, 24.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Niko56Niko56

9 1

To prawda! Rodzina dowiedziala się ostatnia od sąsiada! Niepojęte żeby w pierwszej kolejności nie poinformować rodziców ofiary tylko zamieszczać artykuł na kolniaku z przypuszczeniami dlaczego chlopak nie żyje! Wiadomo trzeba wywołać sensację żeby mieli o czym gadać !

15:50, 24.12.2020

Kierowca sra w gacieKierowca sra w gacie

14 5

Ale kierowca się teraz boi... Czemu przywieźliście Mateusza pod szymana i zostawiliście samego w samochodzie na tylnim siedzeniu? Czemu pijanego człowieka zostawiliście pod sklepem na pastwę losu? Skoro niby było z nim wszystko ok to czemu przywieźliście go na tylnim siedzeniu, a on wcześniej już nigdy z samochodu nie wysiadł? Czemu tak szybko odeszliście od samochodu bez zajrzenia nawet czy wszystko z nim ok? Czy może przywieźliście już trupa? Czy ktoś wie o której godzinie przywieźli go pod sklep a o której sekcja zwłok wykryła śmierć?

15:29, 24.12.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Ja Ja

7 2

??????? tyle w temacie scherloku cholmsie....wy puste narkomańskie kolnenskie dzbany najpierw piszecie że od wyjaśnienia i oskarżania są odpowiednie służby , teraz gdy służby wyjaśniły sprawę , monitoring , prokurator i lekarz po sekcji potwierdzili wersję kierowcy wy narkomańskie ścierwa szukacie dalej sensacji bo boicie się że po tym co znaleźli w samochodzie dojdą do was i do tego kto i co Mateuszowi gonił ?...skoro kierowca jest czysty to teraz wy kolneńskie narkomańskie cwele bójcie się bo wcześniej czy później o 6 rano usłyszycie pukanie do drzwi , oby jak najszybciej was pozamykali a w kryminale *%#)!& w dupska

23:59, 24.12.2020

SS

7 2

A może ludzie, którzy życzyli Mateuszowi dobrze chcą się również dowiedzieć, kto może nie bezpośrednio, ale przyczynił się do Jego śmierci. Dla mnie pozostawienie w samochodzie, namawianie na więcej mimo widocznego złego stanu zmarłego jest pośrednim przyczynieniem się i niehumanitarnym zachowaniem.

12:06, 25.12.2020

d.d.

13 4

dokładnie, musiało być już bardzo bardzo źle, a w takiej sytuacji pomoc jest obowiązkowa. Mówisz, że kolega się dobrze zachował, bo go podwiózł. Podwieźć powinien do szpitala, rodzinnego domu lub do miejsca, gdzie można godnie spędzić noc. I tak jak mówiłem, musiał być w złym stanie, że pozwolił komuś kierować swoje auto. To się nigdy nie zdarzało

16:25, 24.12.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RexRex

8 1

Ta już to widzę jak byś podwiózł gdzieś kogoś po wypiciu 1,5 L wódki ? Żaden z was by się na to nie odważył i nie jeden z was zostawiłby w tej sytuacji Matiego w lesie , taka jest prawda ...ale no tak teraz bohaterowie z obsranymi gaciami bo psy będą dochodzić skąd były prochy ? Jak najszybciej pozamykać kolneńskich narkomanów !!!

00:16, 25.12.2020

d.d.

6 1

A skąd wiesz, że jestem z ekipy ludzi bez moralnosci? Dla mnie kara byłaby lepsza niż mieć kogoś na sumieniu

10:34, 25.12.2020

kolegaakolegaa

10 2

Mateusz to jeden z najlepszych ludzi jakich poznałem. Dzięki Mati za wszystko, spoczywaj w pokoju

16:57, 24.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CiapatyCiapaty

0 8

Koleka problem Romania??

18:24, 24.12.2020

EkipaEkipa

15 1

Niejeden z komentujących tu udających świętoszków mogliby nauczyć się bardzo duzo od Mateusza. Człowiek o złotym sercu co wykorzystywali "koledzy". Mati, będzie mi brakowało rozmów z Tobą i Twoich żartów. Do zobaczenia na górze!!

19:15, 24.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

14 4

Skoro Mateusz nie był w stanie prowadzić to czemu nie siedział obok kierowcy tylko półprzytomny z tyłu. To jest narażenie życia, zostawianie w takim stanie na noc w samochodzie. Poza tym, jeśli nie uznają winy za narażanie życia, to i tak każdy wie, że W. powinien siedzieć za prochy. Koniec kropka

10:31, 25.12.2020
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Dokładnie Dokładnie

6 1

Dokładnie. Nawet jeśli nie był w stanie prowadzić, to czemu siedział z tyłu a nie z boku.. Czy ktoś wie o której sekcja wykazała zgon, a o której kamery zarejestrowały zaparkowanie przed sklepem?

11:03, 25.12.2020

??????????

5 3

A to ciekawe jak go od ponad 10 lat nie ma w Polsce .... ???..co pseudo dilerki boicie się co ? Już macie obsrane gacie ? Dobrze w końcu może wam do dupy się Policja dobierze konkretnie i nic wam nie da oczernianie innych ?

12:04, 25.12.2020

123123

8 0

Niech policja najlepiej weźmie się za wszystkich związanych z narkotykowym światem bez wyjątku. Samo posiadanie jest czynem karalnym, więc dotyczy to również Wojtka, który sponsorował rozrywki. To, że nie ma go w Polsce 10 lat nie zmiania faktu, że jest podłym człowiekiem. Może gdyby inna osoba była ostatnią, którą Mateusz widział skończyłoby się to inaczej. Nawet jeśli miałby odejść w domu, przynajmniej w godnych warunkach. Wojtek szukał jedynie korzyści

12:18, 25.12.2020

Ja Ja

1 0

????.....ocho kolejny Sherlok Holmes ..A skąd wiesz że był pół przytomny ? Masz na to dowody czy już gorąco Ci się zaczyna robić koło dupy w zw z tym że gonisz na Kolnie syf po którym ludzie schodzą i starasz się odwrócić tym wpisem od siebie uwagę

20:27, 20.01.2021

??

8 6

Ja jestem tylko ciekawy dlaczego są osoby które tak dokładnie wiedza co było na monitoringu. Myślałem ze takie rzeczy wie tylko policja i prokurator. Ale widzę ze to żadna tajemnica i może każdy to obejrzeć

11:34, 25.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

;/;/

2 4

Nie udawaj że i Ty nie wiesz !

12:58, 25.12.2020

....

8 3

Kto wolałby na widoku, pod szymanem spać w samochodzie w takim stanie? Niż w jakimś mniej uczęszczanym miejscu? Dziwne, że w okolicy domu Wojtka bo nie chciało mu się iść pieszo. Zastanówcie się nad tym.

12:48, 25.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

,,:,,:

10 3

To prawda! Podwiózł sobie dupe praktycznie pod sam domu a Mateusza zostawil na śmierć! ?Dobrze że nie zaparkował wprost pod swoją klatką !

13:01, 25.12.2020

123123

15 7

Niech policja zajmie się Woźniakiem zanim ucieknie za granicę. Powinien mieć zakaz na opuszczenie kraju do wyjaśnienia sprawy

13:52, 25.12.2020
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

widzwidz

6 4

DO 1 2 3 SLUCHAJ TY PAROWO DENTA JEZELI PODAJESZ CZYJES NAZWISKO I POSADZASZ TO PODAJ I SWOJE PELNE WRAZ Z ADRESEM OBESRANCYU KONFIDENCIE,NIE TOBIE JEST OCENIAC I ROBIC PRZYPAL KOMUS ,TACY JAK TY ROBIO LUDZIOM CZASAMI DUZO PROBLEMOW ,TEN GOSC POWINIEN CIE ZNALEZC I NAPLUC W RYJ KONFIDENCIE

05:21, 27.12.2020

!!!!!!

1 1

Widz rano wstajesz nie możesz spać może byłeś na wiszałkach

12:41, 27.12.2020

XD XD

1 5

Wypowiedz na poziomie. Tacy ludzie jak W. ROBIO sami sobie problemy swym bezczelnym zachowaniem i brakiem szacunku do drugiego czlowieka. Dobrze podsumowales. Pewnie W. zalatwia problemy pluciem w twarz. Brawo

18:55, 27.12.2020

XX

15 2

Ten, który go zabił, tak- zabił, niech do końca życia ma go na sumieniu. Mówię - zabił, ponieważ pomógł mu w tym zejściu: bo coś mu dał, sprzedał...bo zostawił go samego w aucie , w takim stanie.... Za nieudzielenie pomocy, też grozi kara!

15:28, 25.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SyropekSyropek

5 5

Po jednej dawce by nie zszedł brał do g .. o od dawna szkoda, że wcześniej nikt tego nie widział dopiero teraz

17:11, 25.12.2020

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


NoNo

1 0

A ile razy stoją inne samochody? To nie znaczy że w każdym samochodzie jest zmarły. Ja piernicze jaki każdy teraz mądry.

02:08, 27.12.2020

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Ja Ja

1 0

Na Scherloka Cholmsa to Ty się byś kretynie nie nadawał ????, a skąd Ty wiesz że Mateusz już nie żył albo umierał ? Skąd masz takie info ? Byłeś na wiszałkach ? Czy może byłeś pod sklepem jak kierowca go przywiózł ? Udowodnij swoją tezę jednym argumentem, no słuchamy ?... no tak ale tutaj jak zwykle wszyscy mądrzejsi od Policji , Prokuratury i Lekarzy ...jprd ale z puste dzbany i do tego analfabeci ????

22:13, 09.01.2021

PedekPedek

7 8

Nikt normalny nie kumpluje sie z Synowczykiem i Wozniakiem..ciagnelo wilka do lasu i skonczyl jak skonczyl..

15:47, 26.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OO

5 5

Jakie życie taka śmierć.

02:25, 27.12.2020

HjkhHjkh

8 5

Już widzę jak sprawa zostanie wyjaśniona skoro każdy w kolnie jest znajomym każdego

22:06, 26.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tak czytam Tak czytam

6 1

Tak czytam te komentarze i nie dowierzanie. Tacy teraz przyjaciele a gdzie byliście jak wchodził w te bagno?Gdzie? Niechce nikogo obrazić ale jak ktoś czegoś niechce nie zrobi. Wszystko wiecie lepiej. Wszyscy winni tylko nie on. Mam nadzieja ze stojąc na pogrzebie to będą prawdziwe łzy bo widać że przyjaciół miał sztucznych.

02:24, 27.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MmmmmmmMmmmmmm

7 4

Uważam że, ta sprawa powinna być przekazana dla reporterów UWAGI ,wtedy nic by się nie ukryło,bo to jest zbyt młody chłopak aby jego śmierć była wielką zagadką

20:45, 28.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ja Ja

1 0

?Mhhh i tytuł ,, Zmarł z powodu przedawkowania Acodinu i prochów "....wasza głupota jest porażająca

20:31, 20.01.2021

Brak słówBrak słów

6 6

Kolneńska służba nawet nie dąży do prawdy. Wydaje mi się, że trójka znajomych którzy byli na Wiszałkach nie została przesłuchana. Czy ktoś wie kto tam był? Dlaczego poszli pieszo? Skoro W. odwiózł Mateusza to czemu przy okazji nie mógł podwieźć reszty „kolegów”? Wiele rzeczy jest pod znakiem zapytania, których nikt nie próbuje wyjaśnić bo wygodniej osądzić z góry niż cokolwiek poddać analizie

22:55, 28.12.2020
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

??

0 3

Wystarczy obejrzeć monitoring z Orlenu i będzie kto z nimi pojechał. Ale nie nam pouczać policję i prokuratora. Chyba ze istnienie tych służb to fikcja

13:11, 31.12.2020

????

1 3

Poprzednie sprawy pokazały jak efektywnie działają te służby

17:08, 31.12.2020

NwNw

5 0

No właśnie ,, osądzić z góry "...najlepiej nie znając całej sytuacji , szczegółów , wyników sekcji zwłok, oględzin z miejsca zdarzenia oskarżyć kierowcę bo tak lepiej , prościej i szybciej co nie ? Żenujace są te wasze wpisy , rzygać się chce jak się to czyta ...a ja słyszałem od Mateusza kolegi już po jego śmierci że to był ludzki śmieć ..i co , tak to koledzy ? Jak było ćpanie, picie i darmowa jazda to kolega ? a po śmierci ludzki śmieć ? ...tfu na was wszystkich którzy teraz mienicie się kokegami Mateusza , tfu prosto w twarz ...teraz nagle wszyscy koledzy ...kurwa śmiechu warte ...tfuuu

22:25, 09.01.2021

!!!!!!

4 6

Prokurator jeszcze dziś jest w szoku i nie oglądał nagrań tak twierdzi i nie chce udzielić żadnych informacji może potrzebny jest mu psycholog???pomóżcie bo pewnie cierpi

01:32, 29.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


NieNie

2 3

Nw piszesz o tym że ludziom łatwo jest osądzać nie znając faktów... A zrobiłeś dokładnie to samo. Nie znasz faktów a zwalasz winę z jednej osoby na drugą.

00:41, 11.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


AaaAaa

0 2

Nw jeżeli nie jesteś Wojtkiem to podaj namiary na tego kto to powiedział

20:23, 14.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KolKol

5 2

ja uważam że wszyscy tu piszący powinni poznać prawdę na temat Acodinu który ŚP Mateusz zażywał w dużych ilościach a co do samego zażywania to nauczył go jego pseudo kolega z Kozła , wiadomo o kogo chodzi....przedawkowany Acodin poraża ośrodek oddechowy, najpierw traci się przytomność, potem jest zapaść krązeniowa, mózg przestaje pracować i, śmierć , a żeby porazić ośrodek oddechowy potrzebna jest tylko odpowiednia dawka i tyle w temacie ...dokładnie wiecie że apteki w Kolnie i Łomży odwiedzał tylko w celu zakupu Acodinu , szkoda chłopaka ale takie są skutki zażywania i przedawkowania tego ogólnie dostępnego leku na kaszel...niech to będzie przestrogą dla reszty towarzystwa zażywającego Acodin...Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie .....odpoczywaj w pokoju wiecznym . Amen

05:27, 19.01.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RafRaf

3 0

Czy to jakiś zlot tamtejszych meneli i oszołomów?

08:06, 22.03.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu kolniak24.eu. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%