Zamknij

Rozpoczęło się nauczanie zdalne w szkołach. MEN właściwie wszystkie problemy scedo

13:25, 25.03.2020 zebrał Kolniak Aktualizacja: 17:58, 27.03.2020
Skomentuj

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji Narodowej  z dniem 25 marca szkoły przechodzą na organizację zajęć edukacyjnych z wykorzystaniem zdalnego nauczania. Wszystkich uczniów obowiązuje edukacja na odległość i realizacja podstawy programowej. Nie wszyscy rodzice i nauczyciele są zadowoleni z takiej formy prowadzenia zajęć, tym bardziej że MEN właściwie wszystkie problemy scedował właśnie na nich. Jakie jest Wasze zdanie?

Nauczyciele z SP 2 w kontaktach z uczniami  korzystają między innymi  z poczty elektronicznej lub messengera. Utworzone zostały grupy klasowe dla ułatwienia komunikacji, materiały do nauki i zadania z poszczególnych przedmiotów  zostały udostępnione również na stronie szkoły.

- Będziecie uczestniczyli w zajęciach i lekcjach prowadzonych za pomocą Internetu. Będą to już zajęcia realizujące nowe treści podstawy programowej - informuje dyrektor Dwójki Dariusz Łosiewski. - W najbliższym czasie otrzymacie materiały do opracowania w domu, które będą wysyłane przez wychowawców drogą elektroniczną. Prosimy, abyście codziennie śledzili informacje polecone przez nauczycieli poszczególnych przedmiotów. Jeżeli macie problemy, możecie zwrócić się o pomoc do swoich nauczycieli.

Dariusz Łosiewski zaapelował również do rodziców.

- W tym trudnym dla wszystkich okresie zwracamy się do Państwa o wspieranie swoich dzieci w procesie edukacji, stały kontakt on-line z nauczycielami oraz zapewnienie swoim dzieciom dostępu do sprzętu komputerowego - dodał.

Łosiewski podkreśla, że sytuacja jest dla  wszystkich nowa i trudna. - Formy kontaktu z uczniami, instrukcje, polecenia, zadania do lekcji, karty pracy przygotowujemy i udostępniamy uczniom wybranymi wcześniej drogami komunikacji - poinformował nauczycieli w swojej placówce.

W rozmowie z redakcją powiedział, że w szkole uruchamiany jest właśnie e-dziennik. Na razie jest testowany, ale niedługo rodzice powinni otrzymać loginy do systemu.

SP 1: W szkole jest prowadzone nauczanie zdalne poprzez e-dziennik Librus

W kolneńskiej Jedynce nauczyciele wysyłają informacje przede wszystkim na konto dziecka (w zależności od wieku do rodzica). Zalogowanie się dziecka na swoje konto daje możliwość kontaktu z nauczycielem i odczytanie wszystkich wiadomości. Nauczyciel widzi, który uczeń jest zalogowany i ma możliwość weryfikacji aktywności dziecka w danej chwili.

- Każdy nauczyciel będzie do dyspozycji ucznia w godzinach wynikających z planu lekcji - informuje dyrektor Lech Owczarczyk. - Do uczniów będą przesyłane wiadomości z e-dziennika, jak też odpowiednie linki, prezentacje, edytowalne pliki, które będą mogli oni odesłać po wykonaniu (zgodnie z podaną przez danego nauczyciela instrukcją). Częściej tego typu zadania będą dotyczyły uczniów ze starszych klas. Natomiast nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej będą przesyłać zadania do wykonywania w ćwiczeniach i kartach pracy.

Przesyłając materiały do ucznia w e-dzienniku nauczyciele będą mogli zaznaczyć W ZADANIU DOMOWYM opcję z MOŻLIWOŚCIĄ ODESŁANIA ZROBIONEGO ZADANIA PRZEZ UCZNIA (tylko wówczas, kiedy nauczyciel zaznaczy taką możliwość). Obecność uczniów będzie sprawdzana i zaznaczana na podstawie logowania się na swoich kontach w danym dniu.

- Uczniów proszę, aby logowali się tylko ze swoich kont, a nie z kont rodziców - podkreśla Lech Owczarczyk.

Plan lekcji i dane do kontaktów z nauczycielami na stronie Ogólniaka

- Od 25 marca kontynuujemy naukę zdalną według planu zajęć obowiązującego w e-dzienniku - informuje Dyrekcja i Rada Pedagogiczna. - Wracamy do 45 minutowych zajęć wszystkich przedmiotów. Bardzo prosimy, abyście tę trudną i niecodzienną sytuację potraktowali jako czas normalnej pracy, po prostu lekcje w domowych warunkach. Oczekujemy, że będziecie uczestniczyć w lekcjach, rozwiązywać zadania, problemy przygotowane przez uczących Was nauczycieli, którzy będą w tym samym czasie dostępni on-line (według ustalonych wcześniej sposobów komunikacji) i będą służyć pomocą, wyjaśnieniami.                        

W Zespole Szkół Technicznych jest podobnie. Nauczyciele ustalają z uczniami formę komunikacji, jedni wykorzystują pocztę elektroniczną, inni messengera. Pomocny jest zwłaszcza e-dziennik, który jak informuje dyrektor Eugeniusz Gromadzki - został ostatnio usprawniony i wzbogacony o nowe funkcje.

Odpowiedzialność za przeprowadzenie zajęć na odległość spoczywa zwłaszcza na dyrektorach szkół. Jeżeli są problemy ze sprzętem lub internetem to MEN odsyła do  samorządów. Minister zaapelował do organów prowadzących o okazanie niezbędnego wsparcia materialnego i organizacyjnego.

(zebrał Kolniak)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(77)

rodzicrodzic

28 3

Czasem jest problem z łączami. Połączenie jest przerywane i co wtedy mają zrobić dzieci? 15:06, 25.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MadralaMadrala

3 2

Siedzieć cicho 23:02, 26.03.2020


reo

rodzic 2rodzic 2

26 5

Panie Dyrektorze O. ale ten wasz dziennik LIBRUS nie dziala padl dzis i co bedzie 15:45, 25.03.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Januszek rodzicJanuszek rodzic

2 16

Po pierwsze nie jest to narzędzie sp nr 1. - tylko ogólno polskie. Po drugie nikt nie przewidział takiego obciążenia serewrów - jak przyznali sami twórcy platformy Librus - więc pretensje do dyrektora SP nr 1 bezsadane. Przykro to mówić ale obecnie panujący (choc zapewne jaki by niebył) nie ogarnia tego zdalengo nauczania. Faktem jest też iż ilość nadsyłanego materiału do przerobienia w domu - jest delikatnie mówiąc zastraszająca - jednak cóż taki nastał czas i to rola rodzica aby siedzieć z dzieckiem. Tyle tylko iż to wszystko nie jest takie proste- panuje chaos - tu na obecną chwilę nie ma konkretnych roli - kto jest kim i od czego - jeden wielki bajzel. Rząd i ministerstwo wszystko zwaliło na nauczycieli - niestety to prawda. 18:28, 25.03.2020


rodzic 3rodzic 3

7 5

Januszek co ty pier...? Winą Ministerstwa jest edziennik Librus? To wina tej firmy, która posiada za mało komputerów w centrum serwerowni. Dwa, jak rząd mógł zwalić robotę na nauczycieli, jak nie kto inny pracuje w szkołach? To co mieli powiedzieć lub zrobić? Materiały online udostępnione w bardzo szybkim tempie, dyrektorzy poznali narzędzia pracy, przekazali dalej nauczycielom i teraz nauka w domu. Normalne, że dziecko nie będzie umiało tego co by było w szkole więc nie rozumiem rodziców, którzy myślą, że wszystko powinno być podstawione pod nos. Jasne, że niektórzy przesadzają z pracą domową ale po co jest rodzic w takich trudnych momentach życia-kraju? 19:30, 25.03.2020


Januszek rodzicJanuszek rodzic

0 1

Do rodzic 3 - pokaż mi w którym miejscu napisałem iż jest to wina rządu ?! Po uj się sadzisz. ! Najpierw doczytaj - później dyskutujmy - to po pierwsze. Po drugie. - czytaj ze zrozumieniem. Rząd nie przygotował do tego kompletnie tylko najprościej mówiąc zwalił to na innych. Bo taka jest prawda. Zgodzę się co do tego iż w obecnej sytuacji rolą rodzica jest pomóc w nauce. Tylko tyle albo aż tyle. Wytłumacz to rodzicom i dzieciom oraz młodzieży, która będzie przystępowała do egzaminów 8 klasisty a tym bardziej maturzystów. 19:42, 30.03.2020


RodzicRodzic

31 7

Nauczyciele SPnie przesadzajcie z iloscia materialow. 16:09, 25.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

aaaa

1 0

zgadzam się, nie każdy siedzi w domu... pracuję na 2 zmiany i nie jest lekko. co dzień coś nowego, a to jest nowy materiał, nie każdy rodzic jest dobry z matematyki, angielskiego czy innego przedmiotu.. robi się problem 17:47, 28.03.2020


koronawiruskoronawirus

56 7

Większość nauczycieli przesadza z ilością materiału. To nie są lekcje w szkole, gdzie możemy dotknąć, zobaczyć z każdej strony, zapytać, itp. Przychodzę z pracy i dziecko płacze, że tyle zadane do domu. Odbiło wam? W czasie epidemii zamiast zająć się rodziną, aktualnymi problemami z epidemią to dajecie tysiące materiału. Miało być mniej, a to co teraz jest to przesada. Ludzie będą dzwonić do ministerstwa jak się nic nie zmieni. 16:28, 25.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AndzoAndzo

14 11

To nie jest żadne zdalne nauczanie tylko na /od *%#)!& zadana praca domowa dla ucznia i rodzica ! Proszę zajrzeć na stronę SP ile tam nauki .Do nauczania jest nauczyciel ! A jeszcze teraz musi oceniać to czego nie nauczył ! Dobrze ze nie muszę być w ich skórze! 16:41, 25.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NiestetyNiestety

24 1

Dużo więcej materiału niż było opracowywane na lekcjach (np matematyka, wcześniej w szkole wytłumaczenie tematu na dwóch przykładach i dwa zadania do domu, teraz filmik z tematem i wszystkie zadania z podręcznika), do tego zrywające się łącze, bo wszyscy korzystają w tym samym czasie. Masakra. 17:39, 25.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

janekjanek

20 22

A jak był strajk w tamtym roku to udawali krówki i świnki i w d... mieli uczniów i ich nauczanie.Teraz boją się o wypłatę i zadają w trosce o swoje portfele. 17:46, 25.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

StasiekStasiek

11 8

Jesteś w wielkim błędzie. Nauczycielom należy się zgodnie z prawem co najmniej wynagrodzenie zasadnicze, niezaleznie od tego, czy prowadzą zdalne nauczanie, czy nie. 19:00, 25.03.2020


NauczycielNauczyciel

4 6

Prawda jest taka,że my nauczyciele wolelibyśmy pracować normalnie,a nie uczyć „zdalnie „ z domu. Podobnie pewnie dzieci i rodzice!Nikt tego nie chciał i nie chce,sytuacja nie jest łatwa,więc tym bardziej każdy powinien wykazać odrobinę wyrozumiałości i dążyć do tego ,by było dobrze, a nie obrzucać błotem kadrę pedagogiczną,szukać winnych. Życzę nam wszystkim wytrwałości i tego,by stan poprzedni wrócił jak najszybciej! 22:10, 26.03.2020


tak taktak tak

34 2

Powiem wam coś, to nie nauczyciele zadają tyle pracy tylko dyrektorzy nakazują nauczycielom. A pracownik musi się dostosować.
"Niestety" to jak ty chcesz przeprowadzać lekcje na odległość? Wideokonferencje dla całej klasy? Ty w pracy, żona też, dziecko samo włącza komunikator i myślisz, że zrozumie co nauczyciel mówi, np. z matematyki? Klasa min. 20 osób, powodzenia. Dorośli mieliby z tym problem, a co mówić o dziecku. Trochę wyobraźni. 19:10, 25.03.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Widz Widz

8 5

Dyrektorzy boją się o swoje d..y i wymagają od nauczycieli, żeby pracowali po tyle godzin ile jest w normalnym planie . O dzieciach nikt nie myśli czy wytrzymają zamknięte w mieszkaniach z tak dużą ilością materiału. 09:58, 26.03.2020


tak taktak tak

11 0

To czemu w jednej szkole normalnie zadają, a w drugiej dużo więcej. Każdy się boi w obecnej sytuacji, ale ktoś tu chyba przesadza. 18:52, 26.03.2020


NiestetyNiestety

2 0

Nie chodzi mi o sposób, to wszyscy, nauczyciele, rodzice i uczniowie muszą "przetestować" i wybrać najlepszy sposób, ale o ilość materiału, zadań, które uczeń musi wykonać. Uważasz, że 15 zadań, w każdym kilka podpunktów to nie jest za dużo na jeden dzień? Dziecko ma dziennie 5, 6 przedmiotów, a teraz nawet z wf-u są zadania domowe. Jeszcze plastyka np, w szkole jeden rysunek na dwie lekcje, teraz teoria z podręcznika i praca plastyczna na jedną lekcję. 08:03, 30.03.2020


jopekjopek

1 0

W internecie nic nie ginie. Jeśli na lekcji jakiegoś przedmiotu uczeń miał luz to czy jest możliwe, że drogą elektroniczną dostanie informację od nauczyciela, że dalej może mieć luz? Czy też nauczyciel w dodatku nakierowywany przez dyrektora będzie się starał, aby jakoś to tam wyglądało? I uczeń dostanie do roboty cokolwiek , aby tylko był materiał i dowód, że dany przedmiot był przerabiany przez ucznia? 01:12, 31.03.2020


ArtArt

16 15

Zdalnie to można samochodzikiem zabawką pobawić się-wyrosną nowe Einsteiny pisowskie 19:42, 25.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do tłum.ka wyżejDo tłum.ka wyżej

20 5

Niezdalnie to można pobawić się kredą w klasie, a na drugi dzień wyrośnie KORONAWIRUS POwski. 20:05, 25.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PrzemekPrzemek

2 2

Twój Guru ( stary kawaler z kotkiem zarabiający 20 tys pln) może Tuskowi (normalny facet z rodziną zarabiający ponad 20 tys. euro) co najwyżej buty wylizać. 18:45, 29.03.2020


PrzemekPrzemek

0 1

Teraz pewnie byś chętnie odpisał, że to złodziej i że sprzedał Polskę Niemcom... A ja cię ubiegnę i zapytam o dowody na te kradzieże i co konkretnie sprzedał tym ww. Niemcom. 18:50, 29.03.2020


SwojakSwojak

10 12

Jak jest nakaz z kuratorium to co ma zrobić nauczyciel? Straszą kontrolami z kuratorium. 20:41, 25.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

EeaEea

6 2

Niech chociaz by się pofatygowali i notatki dzieciom przesyłali do zadawanych tematów i pptem praca domowa a nie każa wszystko samemu i niewiadomo czy ten dzieciak dobrze rozumuje polecenie czy nie,co niektórzy mają problem nawet z interpretacją pojęć o co zle zinterpretuje i sie nauczy to czyj to problem? Pytam czyj? Ale ok oby dzieci przysyłalo że coś robią abu w razie kontroli było ze jedmak nauczyciele pracują i coo?? Kasa bedzie??? Bedzie... a kto się z tym bija?... dzieci i rodzice..PORAŻKA!!!!!!!!!!! 14:49, 26.03.2020


IntelektIntelekt

5 0

Rozumiem,ze straszak Kuratorium wzbudza aktywnosc nauczyciela.To on powinien znac mozliwosci swoich uczniow,wiedziec jaka ilosc materialu przeslac do dziecka,ktore slabiej sobie radzi,czesto nie ma pomocy w domu,bo rodzice nie potrafia pomoc np.matematyka. Ale jesli ktos nie lubi swojej pracy,nie ma powolania to o czym ti mowic. 21:11, 26.03.2020


SwojakSwojak

9 17

Myślenie pisowsko-stalinowskie wytłuc inteligencję polską zostanie hołota, prosty lud którym łatwiej manipulować. 22:36, 25.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do swojaka Do swojaka

6 2

Znasz to z autopsji zapewne 16:48, 26.03.2020


LitrLitr

5 4

Cześć ludzie mam litra i się nudzę zapraszam na kwarantannę 11:47, 26.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WoooooowwwWoooooowww

4 4

Na dwóch lierek starczy. Dawaj adres, lecę. Zagrychę masz czy jakiś salceson brać z sobą? 14:42, 26.03.2020


OliOli

14 1

Ja mam propozycję,niech nauczyciele przesyłając temat lekcji od razu powinni dołączyć notatkę,opis,wytłumaczenie itp. do tego tematu a pozniej zadac coś dzieciakom do zrobienia samemu a to wyglada tak w SP 2 np.polski: obejrzyj film taki i taki,temat taki i taki iiii z 6 punktów a w nich po 3-4 podpunkty gdzie dzieci grzebiąc muszą szukac odp.po czym na dokładkę praca domowa i znow pytania dotyczące zadań lekcyjnych i tak wkoło tylko te dzieci siedzą i se same szperają materiałow.Do ku...y nedzy czy nie może się tym ktoś zając,niech nauczyciele zadadzą,ok ale notatki to niech sami pr,esyłają dzieciom niech i oni trichę popracują.... 14:42, 26.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Więc Więc

4 1

Na pewno nie u wszystkich nauczycieli języka polskiego w tej szkole.
Moje dzieci mają bardzo dużo zadane z polskiego
Jeszcze trochę to trzeba się będzie zwolnić z pracy żeby z dziećmi tematy opracować i odrobić lekcje bo tyle tego jest. 15:49, 26.03.2020


Z ciekawości Z ciekawości

2 0

Pooglądałem jak to wygląda w innych szkołach. W jednych jest lepiej, w innych tak samo (np Borkowo, polski wydaje się być spoko, ale matematyka i muzyka to porażka, jeszcze gorzej niż u nas)., czyli można podejść rozsądnie do problemu. Wszystkim zdrowia życzę. 07:54, 30.03.2020


EwaEwa

13 2

Ja mam propozycję,niech nauczyciele przesyłając temat lekcji od razu powinni dołączyć notatkę,opis,wytłumaczenie itp. do tego tematu a pozniej zadac coś dzieciakom do zrobienia samemu a to wyglada tak w SP 2 np.polski: obejrzyj film taki i taki,temat taki i taki iiii z 6 punktów a w nich po 3-4 podpunkty gdzie dzieci grzebiąc muszą szukac odp.po czym na dokładkę praca domowa i znow pytania dotyczące zadań lekcyjnych i tak wkoło tylko te dzieci siedzą i se same szperają materiałow.Do ku...y nedzy czy nie może się tym ktoś zając,niech nauczyciele zadadzą,ok ale notatki to niech sami pr,esyłają dzieciom niech i oni trichę popracują.... 14:50, 26.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mama77mama77

18 2

No faktycznie stanowczo za dużo. Te dzieci niedługo chyba oszaleją ! Ja rozumiem 2- 3 krótkie zadania lub ćwiczenia na każdej lekcji. Jakieś niezbędne minimum. Czy wy myślicie że jak cały świat się trzesię w posadach, media pokazują kolejnych zarażonych to, uczniowie izolowani w domach będą ryczeć i brykać z radości żeście dali im po kilkanaście zadań z polskiego, fizyki lub innej matematyki? Dajcie sobie i uczniom na luz, bez algebry, present simple, rozprawek, chemii organicznej, historii starożytnej i demografi Ameryki Południowej itd. da się przez jakiś czas wytrzymać, aż ta zaraza minie. 15:12, 26.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RodzicRodzic

17 2

Panie dyrektorze SP nr 2 i nauczyciele języka polskiego tej szkoły. Zastanówcie się komu zadajecie tyle lekcji, dzieciom czy rodzicom. To my wracamy do domu i odrabiamy lekcje. Przy takiej ilosci materiału żadne dziecko nie opanuje podstaw. To co zadajecie na tydzień nigdy nie zrobiliście tego w szkole przez miesiac. To rodzic musi opracować temat a potem do tego tematu odrobić lekcje..., czy na tym to ma polegać.. 15:17, 26.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RobRob

2 11

To ma trwać czasowo tyle co zajęcia w szkole-żadna łaska-chyba że pociechy mają braki. 16:41, 26.03.2020


EWA EWA

3 1

Do ROB!!!!!! Hola,hola jak był strajk w ubiegłym roku i dzieci siedziały w domach przez 3 tygodnie to jakoś nauczyciele dali radę pożniej nadrobić zaległości wybierając najważniejsze materiały a teraz proszę na bieżąco trzeba,bo co? Poborków nie będzie???? A co do dzieci to niestety nikt alfą i omegą nie jest i taka fizyka czy chemia moze sprawić problem przy interpretacji nowego tematu,bo nie mówimy tu o powtarzaniu i utrwalaniu przerabianych tematow.ŻENADA MOI DRODZY!!!!!!! 08:48, 27.03.2020


Sp 2Sp 2

18 2

To co zadają w SP nr 2 to jakaś porażka. Nie przesadzajcie nauczyciele przede wszystkim z polskim. 16:00, 26.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EwaEwa

3 1

Ludzie,jak ktos nie ma powaolania,to nigdy nie bedzie patrzyl na dobro dziecka,tylko swoje plecy i chore ambicje przekonanie ze ja jestem najlepsza pania profesor z j.pol w Kolnie,bojcie sie !a kazdy wie co jest grane,koniec. 05:41, 27.03.2020


EmerytkaEmerytka

9 4

Proponuję zgłosić problem do kuratorium. Niech sprawdzą ile dzieci robiły jak chodziły do szkoły A ile teraz mumuszrobić. A może w ten sposób nauczyciele chcą nadrobić zaległości. 16:05, 26.03.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

NelNel

13 5

Niektorzy tylko by straszli nauczycieli kuratorium. Wyszkolili się juz w pisaniu skarg i donosów. Rozczarujecie sie w czasie zarazy nie przyjadą do szkół. 16:55, 26.03.2020


RobertRobert

14 4

Wiecznie niezadowoleni, niezależnie od tego, gdzie odbywa się nauka. 17:04, 26.03.2020


haniahania

2 1

Weź się za swego nieroba, niech zacznie coś robić , i nie bądź konfidentką. 19:03, 30.03.2020


 XYZ XYZ

15 5

Jasne że znasze dzieci muszą się uczyć w domu, ale to co się dzieje to ogromna przesada.
Przesyłacie dzieciom ogromne ilości materiału do przepracowania. Więcej niż robiliście z nimi w szkole, dajecie nowy materiał, a bez wytłumaczenia jest to nie do ogarnięcia przez uczniów. My rodzice nie możemy pracować za was i tłumaczyć nowych zagadnień.
To nie sztuka wysłać 30 zadań. To nie jest edukacja. Jeżeli tak ma wyglądać zdalne nauczanie to tylko szkoda naszych dzieci.
17:30, 26.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

21 wiek21 wiek

22 3

Nie mielibyśmy żalu do was nauczyciele, ale po prostu zwolnijcie tempo. Jak to wygląda, idę z rana do pracy, zostawiam dziecko z tabletem na 4h, a tam setki połączeń wideo przez facebooka, sprzęt się zacina, dziecko nie wyrabia, później nerwy, że nic nie może zrobić bo pani myśli, że się rozłączył. Po prostu za dużo materiału w tym czasie. Nie narzekam tylko proszę, bo niedługo w domu ludzie się pozabijają przez koronawirusa i szkołę. 19:06, 26.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pppppppppppppppp

19 1

Swojak nakaz jest żeby uczyć w miarę możliwości, a nie taki ogrom materiału!!! I co najwazniejsze to robicie dodatkowy stres przy epidemii u dzieci. Nikt by nie miał pretensji do was żeby było mniej materiału w tym czasie. 19:13, 26.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ProblemProblem

12 4

Ale macie problem wystarczy wyłączyć wtyczkę od internetu i po problemie 19:37, 26.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DanielDaniel

7 10

Zdajecie sobie sprawę drodzy Rodzice, że obecna sytuacja nie jest komfortowa dla nas samych nauczycieli i naszych rodzin. 19:37, 26.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TakTak

2 0

Zdajemy sobie sprawę. Tylko dlaczego jeden nauczyciel pracuje tak jak wcześniej w szkole, a inny każe opracować dwa razy tyle? Poza tym taki "kwiatek". Dziecko otwiera zadania na określony dzień, a tam zaległości z dnia poprzedniego, choć tego przedmiotu w planie nie było. Moja córka mówi, że w tym roku szkolnym nauczyciele pierwszy raz w historii pracują cały materiał. Zaczynam jej wierzyć. 17:10, 28.03.2020


Też rodzicTeż rodzic

8 6

A czy któryś rodzic rozmawiał z nauczycielami o tym? Podstawą porozumienia jest rozmowa. Straszyć kuratorium każdy *%#)!& umie i wylewać żale anonimowo przez internet. A gdzie dialog? 20:59, 26.03.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Mieszkaniec Mieszkaniec

4 2

Anonimy lubicie pisac. Wymagac od innych, krytykowac a jak wy dzieci wychowujecie . To dawajcie odwazni rodzice nie bojcie sie korony... 23:15, 26.03.2020


JasneJasne

7 1

Porozmawiac z nauczycielem,a pozniej bedzie sie reagowalo na dziecku,bo matka roszczeniowa,bo zle wychowuje,bo rodzina patologiczna. 05:23, 27.03.2020


RozmawiałamRozmawiałam

3 0

Pani mi powiedziała, że jej przedmiotu nigdy za dużo i.... odłożyła słuchawkę. 08:14, 29.03.2020


RodziceRodzice

13 8

Piszcie, dzwońcie do MEN. To minister a nie dyrektorzy i nauczyciele decydują o zdalnym nauczaniu. Oni robią to co im każe ministerstwo. 21:25, 26.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SwojakSwojak

4 4

Już to sugerowałem wcześniej, ale tu co druga pisząca osoba to mądrzejsza. 06:53, 27.03.2020


Minister decydujeMinister decyduje

3 0

Ale ocenę wystawia nauczyciel, a tę trudniej zmienić niż samego ministra. 13:05, 30.03.2020


NauczycielNauczyciel

12 8

Prawda jest taka,że my nauczyciele wolelibyśmy pracować normalnie,a nie uczyć „zdalnie „ z domu. Podobnie pewnie dzieci i rodzice!Nikt tego nie chciał i nie chce,sytuacja nie jest łatwa,więc tym bardziej każdy powinien wykazać odrobinę wyrozumiałości i dążyć do tego ,by było dobrze, a nie obrzucać błotem kadrę pedagogiczną,szukać winnych. Życzę nam wszystkim wytrwałości i tego,by stan poprzedni wrócił jak najszybciej! 22:19, 26.03.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

RITARITA

1 0

Więc proszę wysyłać dzieciom opracowane tematy i kazać nauczyć się wskazanych punktów a nie każecie robić notatkę po czym kolejny etap,PRACA DOMOWA,a skad dziecko ma pewność czy notatka zrobiona przez niego jest w pełni satysfakcjonująca,ja mogę mu pomóc ale w innej dziedzinie na której się znam w sprzątaniu biurowcow np. 08:53, 27.03.2020


olaola

4 0

no właśnie Pan/i nauczyciel porazka z tymi materiałami ok polski,matmaitd ale plastyka,technika,muzyka jakieś prace,jakieś notatki,jakieś kombinacje po grom dajcie trochę na luz..... 09:01, 27.03.2020


TenTen

2 1

To nich kadra pedagogiczna weźmie pod uwagę fakt iż my rodzice pracujemy i przestanie dawać tyle materiału do przerobienia 15:08, 27.03.2020


MatkaMatka

8 3

To nie jest nauczanie zdalne , bo jak zajrzałam na stronę SP nr 2 to są to tylko streszczenia , notatki itp, które trzeba napisać , nauczyć się i wysłać nauczycielowi (któremu współczuję ) a on oceni tylko co???
Wkurzonych przybywa!!! Których - rodziców i dzieci! 22:44, 26.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LaczaLacza

10 1

Moje dzieckobsiedzi nad tym cholernym polskim,jestem ciekawa czy przerobilobyv5yle materialu na lekcji?Jak ogladam notatki to watpie.Czas nadgonic stracony material,tak 5o wyglada.Duzo,szybko i do przodu! Pisze o Sp2 05:29, 27.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dylodylo

8 4

święta prawda,tragedia,sami prześlą materiały i siedzą albo łażą z pieskami a dzieciaki dymaja i szukają lekcji pół dnia,niech nauczyciele też trochę pracy włożą w tym trudnym dla wszystkich czasie.Nie kazdy rodzic siedzi w domu i może pomóc a dzieci beczą zanim coś ogarną sami bo nie chcą odstawać od innych nie kazdy jest taki szybki i obcykane w szukaniu odp.na zadane zagadnienia!!!!!!! 08:58, 27.03.2020


MatkaMatka

13 3

Ja po tych kilku dniach wysiadam ma dość nie mogę wykonywać swoich obowiązków tylko od rana do wieczora ślęczę przed smartfonem i czytam zalecenia dla dzieci, co mają robić : sprawdzać tłumaczyć naprowadzać odpytywać wysyłać czytać maile aplikacje itp. Przy kilku dzieciach na jednym sprzęcie to M-a-s-a-k-r-a! Ja mam już dość! Takie nauczanie jest do d*py! Niech nauczyciele myślą, bo zadania są z muzyki plastyki a nawet religii... To jest jakaś paranoja. Ile można tak... Nauczycielu pomyśl, by dziecko chciało to robić, a nie zalewacie materiałami bez sensu. Takie to super nauczanie-zrażanie dzieci do nauki! 10:55, 27.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Swieta TereskaSwieta Tereska

2 1

No z religii,z plastyki po co 19:54, 28.03.2020


Smiech Smiech

1 1

Po cholere lekcje z muzyki,plastyki,czy religii.Odpusc jedna z druga,komu to potrzebne!!! 17:45, 29.03.2020


XX

9 4

Drodzy rodzice nawet nie zdajecie sobie sprawy że n le też pracują i to kosztem rodziny wy tylko widzicie ze spacerują dla was najlepiej by było aby pracowali z waszymi dziećmi wychowywali Ich za darmo stawiali 5 i nic nie wymagali wówczas byłoby super 19:13, 27.03.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PomPom

9 5

A czy Wy nauczyciele zdajecie sobie sprawę z tego że my jesteśmy w pracy, nie jesteśmy w domu tak ja Wy. Naszych dzieci nie musicie wychowywać wystarczy jak będziecie je uczyć A nie kupę materiału wysłać do przerobienia i z głowy 19:47, 27.03.2020


Pom idorPom idor

7 3

Z tym wychowywaniem w domu to różnie bywa. Niektórzy rodzice zupełnie sobie nie radza z dziećmi. Dlatego bym nie lekceważyl pracy wychowawczej nauczycieli. 16:57, 28.03.2020


Nie z glowyNie z glowy

6 0

bo trzeba ten materiał najpierw opracować, wyslac, następnie sprawdzić i ocenić na swoim laptopie, tablecie i oczywiscie korzystając ze swojego telefonu. 17:05, 28.03.2020


XX

7 4

N Le też mają dzieci które też muszą odrabiać lekcje jeżeli im tak łatwo i biorą za nic pieniądze trzeba było zostać nauczycielem i nie narzekac
20:03, 27.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

szkołaszkoła

7 1

Swojak dopisz jeszcze, że światowa pandemia Koronawirus to wina PiSu. Za dużo TuskVNu POlszewicy.
Jaki jest nakaz z kuratorium? Wszedłem na stronę Kuratorium i pisze wyraźnie "Apeluję i proszę dyrektorów szkół oraz nauczycieli o zwrócenie szczególnej uwagi na równomierne obciążenie ucznia zajęciami w danym dniu, a także uwzględnienie możliwości psychofizycznych dzieci". Za duże ambicje co niektórzy dyrektorzy mają albo *%#)!& portkami i wymyślają jakieś niestworzone materiały.
Masz źródło jak nie wierzysz propagandzisto POwski https://www.gov.pl/web/edukacja/ksztalcenie-na-odleglosc--nowe-regulacje-prawne 20:39, 27.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

niezależnyniezależny

1 2

Pseudo-reforma Zalewskiej i kontynuacja obecnego piontka to wina PIS u ! Na odległość to może edukacja seksualna ci wyjdzie ?! 21:27, 29.03.2020


zakazy nakazyzakazy nakazy

2 0

Słyszeliście o grupowych spotkaniach nauczycieli w Piątnicy już po zarządzeniu obowiązkowej przerwy w nauce? To wy uczycie dzieci o tym żeby nie wychodzić z domu, a sami łamiecie prawo. 01:00, 30.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rodzic88Rodzic88

3 0

Źle to wymyślili i takie nauczanie w niczym im nie pomoże!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 12:23, 30.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TowarzyszTowarzysz

0 1

Nie oglądaj się za siebie bo ci z przodu ktoś za.... 16:55, 31.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%