Zamknij

Burmistrz Kolna ostrzega Twarowskiego przed konsekwencjami: zwrócę się w tej spraw

10:38, 17.05.2021 Zebrał Kolniak Aktualizacja: 10:23, 21.05.2021
Skomentuj

Andrzej Duda podczas sesji skrytykował działania wydziału budownictwa w kolneńskim starostwie. Częścią odpowiedzialności za wydawane decyzje w zakresie pozwoleń przez ten organ obciążył radnego Twarowskiego, który jest w starostwie radcą prawnym. Chodzi między innymi o przebudowę linii energetycznych.

Krytyka burmistrza była poprzedzona kilkunastoma pytaniami zadanymi przez Twarowskiego.

– Ja rozumiem pana troskę, ale mógłby się pan zatroszczyć też o starostwo powiatowe – komentował Andrzej Duda. – W ostatnim czasie niekompetencja czy złośliwość urzędników zajmujących się wydawaniem decyzji merytorycznych i opiniujących je prawnie jest skandaliczna.

Według burmistrza w ostatnim czasie 6 decyzji wydanych przez Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Kolnie związanych z wnioskami Urzędu Miasta Kolno zostało uchylonych przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze.  

– Ze względu na błędy prawne – podkreśla Andrzej Duda. – To, że wygraliśmy, to jest pikuś. To, że gdzieś ludzie się śmieją w województwie, że u nas samorządy nie mogą się dogadać co do opinii prawnych to jest mało, to jest nic. Najgorsze jest panie radny to, że poprzez te decyzje narażacie ludzi na niepotrzebne wydatki, narażacie na utratę dofinansowania, narażacie na to, że będą płacić ogromne kary i na przeciągające się procedury

Burmistrz tłumaczył, że miasto składa wniosek do powiatu i uważa, że ten wniosek kwalifikuje się na zgłoszenie, a decyzja powiatu jest odmowna, gdyż twierdzi się, że w tym przypadku potrzebne jest pozwolenie na budowę.

– Dzwonimy do województwa warmińsko-mazurskiego, do powiatów w województwie mazowieckim i wszyscy mówią, że tego typu prace u nich się wykonuje na zgłoszenie – tłumaczy burmistrz. – Zgłoszenie w przypadku takich naszych prac kosztuje od 1,5 tysiąca do 2 tysięcy złotych, ale już pozwolenie na budowę wymaga projektu, który kosztuje od 20 tysięcy do 25 tysięcy plus czas, nie miesiąc, a 3 co najmniej miesiące.

Burmistrz dodaje, że w tym czasie trzeba na przykład realizować wniosek unijny.

– Jeżeli ktoś będzie tak utrudniał działanie ludziom, którzy boją się zaskarżyć decyzje starostwa lub nie mają na to czasu, to zrezygnują z inwestycji w Kolnie.

Duda zapowiedział, że zwróci się w tej sprawie do starosty.

– Aby rozważył poważnie, bez względu na to, kto gdzie zasiada, skierowanie na szkolenia albo konsekwencje, bo tak nie może być panie radny – podsumował Andrzej Duda.

Zbigniew Twarowski stwierdził, że nie wie o czym burmistrz mówi.

Burmistrz dziwi się, że radca prawny nie wie, ponieważ w UM Kolno pod decyzjami podpisuje się osoba na takim stanowisku. Uważa, że jest to karygodne. Dodaje, że jest coraz więcej skarg przedsiębiorców, architektów, wykonawców, którzy uważają, że jeżeli chodzi o uzyskanie jakichkolwiek pozwoleń w Kolnie to jest tragedia.

– Tu więcej krzywdy wyrządzacie, niż niesprzątnięcie piachu z ulicy – podsumowuje Duda.

Twarowski zaapelował do przewodniczącego rady, aby nie pozwalał na takie wycieczki osobiste.

– To pan do tego dopuszcza – podkreślił. – Ja nie wiem o czym była ta mowa dotycząca starostwa.

Burmistrz na koniec powiedział, że nie jest to wycieczka osobista tylko do instytucji.

Wcześniej radny zadał kilkanaście pytań dotyczących spraw miejskich. Twarowski znany jest ze swojej aktywności podczas sesji. Nie wszystkim się to podoba, czasami jest wręcz powodem do drwin.

 

 

(Zebrał Kolniak)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(64)

ja ja

49 5

Jak radny zadaje nie wygodne pytania to trzeba oczernić radnego .A czy pan burmistrz nie powinien z tym pytaniem zwrócić się do starosty. 17:51, 17.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

PrawdaPrawda

25 43

Bardzo słusznie panie burmistrzu, w końcu ktoś głośno powiedział jak traktuje się ludzi e tym starostwie.A pan Twaróg niech zajmie się konkretnymi sprawami a nie wiecznie szuka dziury w całym 17:55, 17.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Widać prawdęWidać prawdę

44 13

Nie daj się panie Twarowski?burmistrzowi?. Już zaczyna wychodzić z niego to bractwo, które tyle czasu próbował przed mieszkańcami ukryć. 18:26, 17.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cdn...cdn...

35 7

ha ha ha ....zdenerwował się nasz władca absolutny :)
i miał powód , bo radni , to powinni siedzieć cicho , albo poruszać problemy typu "brak koszy na śmieci" lub "spalona żarówka w latarni ulicznej"
a nie gnębić i nękać :)
POLSKI ŁAD - NOWY ŁAD 18:57, 17.05.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

cdn...cdn...

16 5

PS.
A żyd pinokio już lata po Polsce VW busem z Polskim Ładem i rozdaje kolejne "kiełbasy wyborcze " 19:02, 17.05.2021


ItpItp

14 28

Słusznie panie burmistrzu, czepia się o bzdury a sam popełnia karygodne błędy, jak mówi przysłowie - widzi źdźbło w cudzym oku a belki we własnym nie widzi. .A poza tym to co pan radny to święta krowa , nie można go ruszyć jak robi głupoty 19:29, 17.05.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JaJa

4 8

Jest nietykalny, przecież to radca prawny, starostwo by z torbami puścił 11:14, 18.05.2021


??????

1 0

Kto rządzi w starostwie? Twarowski, czy Klama? Jak radni miejscy mają pytania w kwestii nieposprzątanych ulic czy śmieci w mieście to kierują pytania do przewodniczącego rady, który jest poślednim pracownikiem PUKu, czy do burmistrza? 11:18, 22.05.2021


ObywatelObywatel

35 12

Ale tak naprawdę to prawda. Wydział budownictwa w powiecie to masakra. Kto cokolwiek miał tam do załatwienia to wie o co chodzi. 20:18, 17.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bum bumbum bum

26 11

No to trzeba zrobić jak u prywaciarza: jak urzędas nie daje sobie rady to wywalić go z roboty w tym starostwie. 20:39, 17.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Janek Janek

30 4

Już sołtys przebudowaleś ludziom na Konopnickiej linię 110 kv i dalej się prądu czepiasz? Brawo panie radny, jedyny w radzie chłop z jajami co ma swoje zdanie. A najwyższy niech skończy z tym prądem kombinować żeby przypadku zwarcia na zwojach nie dostał.... 22:01, 17.05.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RadcaRadca

2 6

Bachorek z tymi swoimi jajami to tylko między drzwi się nadaje . Takieeee ma jaja 17:17, 18.05.2021


VoltaVolta

8 0

A no i jeszcze skrzynkę przy pomniku nasz samozwańczy elektryk od....bał. że o elektrociepłowni na gaz nie emitującej CO2 nie wspomnę. 18:14, 18.05.2021


wojtwojt

25 5

Starosta do wymiany. 22:17, 17.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

31 2

Dziwne to ciagłe zainteresowanie burmistrza współpracą z firmami energetycznymi, działania przeciw ludziom a w interesie obcych firm no a póżniej jakieś dziwne nagrody...Pan twarowski powinien startować na stanowisko burmistrza bo ma duże poparcie wśród mieszkańców i nie jest z tej poj....ej partii wiadomo jakiej. 22:22, 17.05.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

J 23J 23

18 4

To jest szczera prawda kolniacy dość tej obłudy co on wyrabia w PUK czas na zmianę obalić to komunę Twarowski Burmistrzem 11:04, 18.05.2021


55555555

19 0

Dyplomatę z Czech i syna brata posła to aż z Indii ewakuowali do MSWiA.. a co z tysiącami polskich, zwykłych obywateli, którzy poumierali w naszych nędznych szpitalach? Zwykli ludzie w kraju nie zasługują na opiekę o standardzie MSWiA? Tylko wybrańcy?? Trzeba być dyplomata lub politykiem, żeby być w Polsce odpowiednio leczonym? A co z tysiącami emerytów, którzy z powodu braku odpowiednich leków i z braku odpowiedniej pomocy medycznej poumierali w innych szpitalach??? Polska ma największa umieralność na covid w Europie, bo leczy się tylko wybrane jednostki.. wstyd i hańba 22:43, 17.05.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Ee534Ee534

6 4

Juz to wiemy. Pisałeś o tym wiele razy. 06:16, 18.05.2021


55555555

5 1

Tak pisałam 06:47, 18.05.2021


OooOoo

24 6

Z tymi pozwoleniami to prawda to jest cyrk co tam się dzieje 06:10, 18.05.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ania Ania

12 7

Potwierdzam i proszę o interwencję, kadra w wydziale budownictwa powinna być pomocna interesantom, a tam jest odwrotnie
Panie Starosto proszę zwrócić uwagę na to 13:46, 18.05.2021


RrrRrr

22 2

Najlepszy To takivradny co ani pisać nie umie ani czytać po podstawówce 06:49, 18.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

348348

22 0

A może jakieś wyjaśnienie że strony powiatu jak to w końcu jest z tymi pozwoleniami 08:57, 18.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

prezesprezes

20 2

Szaleje bo trzeba kozła ofiarnego znaleźć w sprawie modernizacji oczyszczalni. 12:43, 18.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

abcabc

17 2

Tak jak starosta stracił zaufanie do skarbniczki i odwołał ją tak teraz powinno być z nim jeśli instytucja zarządzana przez niego szkodzi mieszkańcom to co on tam jeszcze robi. 13:47, 18.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Janek Janek

26 3

A ten pan ze zdjęcia na głównej stronie artykułu to taki czerwony ze złości, od tego prądu co Go tak interesuje czy innego ,,prądu'' w stylu 40 Volt...Panie twarowski nie daj się bo reszta rady to za pare groszy by się dała w d..e wyr....ć takie dup....zy. 13:51, 18.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

19 1

Styl sprawowania władzy w Kolnie od lat " jako żywo" przypomina putinowską Rosję. Ta sama buta panującego, podobne poparcie. Najwyższy czas sięgnąć po te same metody pozbywania się oponentów. Jak się nie da więzieniem zwalczyć oponenta, to może czas rozważyć potraktowanie go nowiczokiem. 15:45, 18.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

22 1

pan starosta to wie jak dbać o rodzinę a nie o wyborców 16:04, 18.05.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

naiwnanaiwna

12 2

O którą rodzinę? 16:19, 18.05.2021


YuYu

5 0

To dobrze ze dba, pewien kawaler z kolna powinien brać z niego przykład i tez dbać o SWOJĄ rodzine a nie o żonę kogoś innego 21:31, 20.05.2021


Mieszkaniec3Mieszkaniec3

8 20

Do mieszkańca - chyba przesadziłeś , to można potraktować jako groźbę , s to już jest karalne. Bardzo słusznie i mądrze pan burmistrz reaguje , powiedział bym nawet zbyt łagodnie. Pan radny ciagle się czegoś czepia , na każdej sesji na dwadzieścia pytań , pytam w jakim celu, co z nich wynika dla mieszkańców ?,jakie jego działanie poprawiło byt mieszkańców Kolna ?,bicie piany z którego nic nie będzie. Dobrze, ze pozostali radni to rozsądni ludzie , dzięki temu to miasteczko się zmienia. 16:22, 18.05.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

10 1

Aleś ty entelegentny i w prawach biegły! 16:28, 18.05.2021


cdn....cdn....

14 1

co ty pi...lisz , chyba jesteś jednym z tych radnych bezradnych ??!!!
"Pan radny ciągle się czegoś czepia, na każdej sesji ma dwadzieścia pytań..."
Pytasz w jakim celu ???? no własnie , to świadczy o tym że jesteś na sesjach rady miasta , i nie masz pojęcia po co tam jesteś .
Żenada ... 19:09, 18.05.2021


612Tomek612Tomek

2 0

Mueszkaniec (ten 3ci) chyba nie załapał o co chodzi autorowi komentarza do którego się donosi. A po jego przewrażliwieniu na ew groźby karalne wnioskować można że jest jednym z urzędasów którym pali się stolec pod d..pą. Z resztą po samej jego nieumiejętności zrozumienia sensu fragmentu krótkiego tekstu pisanego, chociażby takiego w formie komentarza pod artykułem internetowym, wywnioskować można że jest d...bil, więc wszystko się zgadza, bo gdzie indziej on robotę z taką głową znajdzie jak nie na państwowej posadzie przydzielonej po linii partyjnej. 14:57, 22.05.2021


Budo wlanyBudo wlany

11 10

Co prawda to prawda z tymi pozwoleniami w starostwie kolneńskim to dramat wiem bo budowałem dom na terenie powiatu kolneńskiego i w Łomży podejście do klienta na plus jest ogromne ale w Łomży. 16:27, 18.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec 4Mieszkaniec 4

12 19

Burmistrz 100 a nawet 1000% racji!!!!!!!! 16:35, 18.05.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

cdn...cdn...

9 2

ciemnota .. 19:11, 18.05.2021


898898

4 0

przebijam 5 000 % 09:48, 20.05.2021


KundleKundle

19 1

Panie Twarowski! Co to za samodzielne myślenie?! Proszę już tak nie robić i zachowywać się jak pozostali radni, czyli aportować i turlać się na rozkaz! Albo tak zrobimy, że dieta radnego się skończy. 17:01, 18.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

20 5

Pan Burmistrz się ostro zagalopował z inwestycjami na zgłoszenie, są odpowiednie przepisy mówiące kiedy trzeba projekt wykonać, ale co burmistrz wie o przepisach, starostwo działa bez zarzutu 17:05, 18.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KtosKtos

12 2

Ty czerwona zachlana mordo... 01:30, 19.05.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do ktosDo ktos

3 1

Komentarz powyżej nie do tego artykułu. Pomyłka. 05:04, 19.05.2021


Do jaDo ja

6 14

To czemu jak twierdzi burmistrz wygrywa w instytucjach odwoławczych?????
Chyba jednak w tym starostwie coś nie tak działa , na czele z radcą powiatowym. Jak widać mądrego to bachorek tylko udaje.
07:33, 19.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prezydent Prezydent

9 3

Uwazaj żeby Ci ktoś za tego bachorka ryja nie obił i do odpowiedzialnosci karnej nie pociagnał bo będziesz miał wstyd na całe Kolno. Wyzywać to możesz co najwyżej swoją starą w domu. 09:31, 19.05.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ninnin

0 0

Prawda, jak tak można używać takich określeń wstyd ! chyba tu piszą dorośli ludzie jeszcze raz nieładnie! 10:39, 25.05.2021


janjan

9 2

Już dawno powinno się ujawniać osoby ,które wyzywają innych ale to piszę osoba która ma problem dama z sobą.Współczuję Ci człowieku i rodzinie którą myślę że masz ale wątpię czy jesteś w niej szczęśliwy.A za te słowa prędzej czy później odpowiesz. 16:14, 19.05.2021

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

czytatyczytaty

4 2

Daj to do tłumaczenia na nasze, bo nijak nie mogę rozebrać o co w twoim wpisie się rozchodzi. 21:44, 19.05.2021


GminGmin

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do janDo jan

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do janDo jan

5 1

Do Jan, sami pracujemy na to, co myślą i sądzą o nas inni. I nie można kneblować ludziom ust, strasząc odp 21:58, 20.05.2021


Do janDo jan

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


kolniak4kolniak4

6 9

Rzeczywiscie uzyskanie pozwolenia graniczy z cudem, czlowiek ma wrażenie , ze cofnął sie do PRL-u 16:43, 19.05.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TakTak

13 1

bo teraz mamy PRL 09:46, 20.05.2021


CzytelnikCzytelnik

14 0

Aa co z narażeniem biblioteki miejskiej na utratę dofinansowania, tutaj to już w obrębie jednej jednostki widać złośliwości. 08:43, 20.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KUNTA KINTEKUNTA KINTE

18 3

Najlepszą obroną jest atak.Ile w tym złośliwości.Panie Twarowski jesteśmy z Panem. 10:02, 20.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrzedsiębiorcaPrzedsiębiorca

6 8

Amy z burmistrzem.
Ma rację w tym starostwie człowieka traktują jak intruza. 17:17, 21.05.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

999999

3 1

Zabrakło czerwonych dywanów 21:11, 22.05.2021


loleklolek

4 5

może czas najwyższy wziąć się za Twarowskiego i resztę śmietanki niekompetentnych za Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym co ludziom życie utrudniają i innym po urzędach,chyba stanowisk dożywotnio nie mają,... .są nie kompetentni to fora ze dwora.z cała śmietanką,kto dla kogo jest.chyba oni dla nas ,bo *%#)!& w stołki za nasze pieniądze.podatników.może czas na zmiany.na kompetentne osoby co maja pojęcie o tym co robią.po rozpierniczać te układy.czas na to......... 20:57, 21.05.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RrrrRrrr

1 2

Haha gminka !! 19:02, 22.05.2021


UuuuUuuu

3 0

Ty się lepiej gminy swojej baby czep resztę zostaw innym 19:04, 22.05.2021


Taka jest prawdaTaka jest prawda

5 0

Duda łże jak z nut, a jego wypowiedź jest niespójna, wewnętrznie sprzeczna logicznie.
1. Zaczyna mówić o pozwoleniu na budowę, a później mówi że miasto składało zgłoszenie. Czy Duda w końcu wie co składał i co chciał uzyskać? Jako nadzorujący od tylu lat inwestycje miejskie powinien się nawet niechcący zacząć orientować w prawie budowlanym.
2. miasto nie wygrało sprawy przed RIO bo przed rio sprawy wygrać nie można, bo RIO nie jest sądem. RIO jest organem odwoławczym od decyzji starosty (ale też wójta burmistrza). Dopiero od decyzji RIO idzie odwołanie do sądu. Ok 5% decyzji RIO sądy uwalają, a to dużo jeżeli weźmiemy pod uwagę że w RIO zasiadają "fachowcy", najczęściej byli samorządowcy.
3. PRZEBUDOWA nie wymaga projektu jedynie szkicu sytuacyjnego i jest na zgłoszenie. Szkic też nie kosztuje 2 tyś, tylko tyle co kredki i może go zrobić każdy. Również na zgłoszenie jest ROZBUDOWA ale ROZBUDOWA wymaga już specjalistycznego projektu. PRZEBUDOWA to np wymiana kabli, wymiana urządzeń na nowe itp. ROZBUDOWA to zmiana trasy linii, jej wydłużenie, dołożenie urządzeń wpływających na zmianę parametrów technicznych. Miasto nie zajmuje się PRZEBUDOWĄ, bo to jest w interesie zakładu energetycznego. Miasto grzebie przy linii jak chce z jakichś względów ją przesunąć np. aby ominąć kolizję powstałą przy realizacji jakiejś innej inwestycji, lub podłączyć jakieś inne obiekty lub tereny (wydłużyć linię). Łapie się to zatem pod ROZBUDOWĘ i projekt do tego potrzebny jest jak nic (chociażby po to aby nie było partaniny jaką ostatnio odwala Burmistrz). To że Burmistrz nazwie sobie coś w zgłoszeniu Przebudową, to nie znaczy że tak jest. Jeżeli urzędnicy na załączonym szkicu widzą posadowienie linii tam gdzie jej wcześniej nie było, to słusznie żądają do tego projektu. Kto tu rżnie g..pa i próbuje kogoś zrobić w ch...... ?
4. Burmistrz dzwonił do starostw w województwie warmińsko mazurskim. Co on im pokazał przez telefon? Co mieli mu powiedzieć tamtejsi urzędnicy jak zapewniał że chodzi właśnie o działanie mylnie nazwane przez niego PRZEBUDOWĄ? I dlaczego Burmistrz nie poszedł z papierami do starostwa w Kolnie i tam nie zapytał? Czyżby szykowała nam się zmiana granic województw?
5. Tak, projekt kosztuje. Ale chytry zawsze dwa razy traci. Przy takiej skali przedsięwzięcia, koszt projektu stanowi ułamek kosztów inwestycji. Z resztą Burmistrz pokazał nie raz że potrafi ot tak i większą kasę przep.....olić (ławeczki), a bez projektu naj.....bać skrzynek elektrycznych gdzie popadnie i zrobić oświetlenie tak, że ono później nie świeci albo świeci się cały dzień. A cha, jeszcze temat podłączenia paneli fotowoltaicznych, na które miasto wydało miliony, do sieci, tj. chodzi o to aby nie produkowały one prądu ot tak same dla siebie, ale aby miasto otrzymywało zwrot części rachunków jakie buli dla energetyki. Chociaż nie. Może lepiej aby nasz czołowy elektryk jednak lepiej się tym nie zajmował.
6. Że maisto ponosi straty. W jakiej wysokości i czy Burmistrz już przygotował pozew przeciwko swojemu partyjnemu koledze staroście o to aby ten za swoje bezprawne działania zapłacił za te straty?
Jeżeli są straty, Burmistrz o tym wie i nic z tym nie robi, to poprzez swoje zaniechanie popełnia delikt zawarty w art. 231 kk, a to zagrożone jest karą 3 lat pozbawienia wolności. Do sprawy warto wrócić za jakiś czas.
7. Że winny Twarowski. Radca w starostwie ma tyle do powiedzenia co radca w urzędzie miasta. Czyli nic. Decyzję wydaje starosta/wójt/prezydent lub upoważnieni przez nich kierownicy komórek organizacyjnych, jednak nadal w imieniu starosty/wójta/burmistrza. Jak nawet starosta kolneński, będący przecież kolegą partyjnym Burmistrza upiera sie przy swoim, to coś musi chyba być na rzeczy.
8. "Śmieją się z nas". Z kogo? Z ludzi chodzących codziennie do pracy w mleczarni, z Pani Jadzi ze spożywczego, z chłopaków pijących wino za garażami, z posterunkowego pilnującego porządku, czy z pajaca, który dysponując takim doświadczeniem w organizowaniu inwestycji publicznych za grube miliony, nie potrafi zorganizować tak prostej sprawy jak przesunięcie linii energetycznej.
Zastanawiacie się dlaczego Burmistrz to wszystko powiedział? A no, najprawdopodobniej kolejna inwestycja pójdzie się j....ać, więc Duda szuka kozła ofiarnego. Jego ataki na Twarowskiego nasiliły się po tym jak w kilku komentarzach na tym portalu mieszkańcy zachęcali Twarowskiego do kandydowania na fotel burmistrza. Tym czasem atak jest gorzej niż podły i nikczemny. Przypomina raczej sytuację w której pijany, obsz... czany żul przychodzi do sklepu, ma pretensję i awanturuje się o to że sprzedawczyni nie chce dać mu wina na krechę. Żulowi można wybaczyć bo jest jaki jest. Burmistrz jest człowiekiem wykształconym, osobą publiczną cieszącą się społecznym zaufaniem i nie wypada mu zachowywać się w ten deseń.
Reasumując. Mamy w kraju ...ujnię do której się pomału przyzwyczajamy i ją tolerujem. Sprawy zaszły już tak daleko że już nawet jej nie dostrzegamy i zaczynamy traktować jak rzecz normalną. Problem leży w tym wypadku nie po stronie Burmistrza, bo jaki on jest to każdy wie, tylko problem jest w nas że się na to godzimy. To że będziemy żyć w tej ....ujni to jest nasza sprawa, nasz problem i nasz wybór, ale fakt że też na tę ....ujnię skazujemy nasze dzieci już tylko naszą sprawą nie jest, a naszą winą wobec nich. Zastanowić warto byłoby się nad dokonywaniem właściwych wyborów w przyszłości.
Co do jednego Burmistrz (i wielu komentujących) ma rację, tj. mamy bardzo niską jakość usług publicznych i pracy urzędów. I faktycznie inwestor decydując się na wyłożenie swoich pieniędzy bierze pod uwagę też tą jakość pracy urzędów, bo nikomu nie chce sie tracić czasu, nerwów i pieniędzy na użeranie się z pajacami. No tylko że ta jakość usług publicznych pozostawia wiele do życzenia wszędzie, również w urzędzie miejskim. Może od tego by Pan zaczął Panie Burmistrzu. Od naprawy tego na co ma pan realny wpływ.
16:01, 24.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PopieramPopieram

5 0

Bo to trzeba usiąść się zastanowić i załatwić sprawę jak należy. Ale jak zamiast tego od samego rana wali się wódę i wymyśla dla samego siebie nieistniejące przepisy, takie jak mi pasuje, to zawsze kończy się to tak jak w tym wypadku. Wielką klapą.
Co jeszcze dudek zamierza zepsuć w tym roku i kiedy w końcu przestanie wciskać ludziom ciemnotę, że zawsze albo ja nic nie mogę, albo to kto inny zepsuł nie ja. To po co nam taki burmistrz, który wiecznie nic nie może i którego byle urzędniczy a ze starostwa potrafi wymykać.
A do obsadzania stanowisk pociotkami to pierwszy.
19:26, 24.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kolniak 4kolniak 4

6 1

Osoby, które pracują w wydziale budowlanym w starostwie uważają sie chyba za niezastapionych i myslą okupować te stołki dożywotnio, chociaz powinny już dawno odpoczywać na emeryturze. Czas ustąpic miejsca ludziom młodym i wykształconym, którzy ukończyli odpowiednie studia, a nie tkwic na stanowiskach po szkołach i kursach korespondencyjnych. 12:41, 25.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

burmiszczburmiszcz

3 0

Jak to dobrze, że mój jelektorat uważa internet za dopust boży i wymysł szatana! 22:31, 25.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%