Zamknij
REKLAMA

Wyniki matur w kolneńskich szkołach. Jest dobrze

15:17, 05.07.2018 |
REKLAMA
Skomentuj

OKE w Łomży opublikowała ogólne wyniki matury z maja 2018 roku.

W kraju zdawalność w liceach wyniosła 85,3%, w woj. podlaskim 86,8%, w powiecie kolneńskim 78%.

W kolneńskim Ogólniaku na 87 tegorocznych absolwentów 85 uczniów zdało maturę. To 97,7%. Jest to bardzo wysoki wynik.

Dwie osoby będą mogły przystąpić do egzaminu poprawkowego w sierpniu.

Z kolei w Zespole Szkół Technicznych do matury przystąpiło 69 osób. 5 osób nie zdało, a 22 uczniów przystąpi do egzaminu poprawkowego (w 2 LO zdawało 31 uczniów, 14 zdało, 16 będzie miało poprawkę, jedna osoba nie zdała – w technikum zdawało 38 uczniów, 28 zdało, 6 będzie miało poprawkę, 4 osoby nie zdały). 

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (36)

MaturzystaMaturzysta

12 22

I z czego tu się cieszyć ? Z wyników poniżej 30 % z rozszerzenia ? Gdzie z takimi wynikami się dostaną ? Na jaką uczelnię ? Ludzie, co się stało w I LO ????????????????? Czy można jeszcze niżej upaść ? 11:02, 06.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LolLol

5 0

W I LO? Chyba w II 13:01, 11.07.2018


xDxD

24 4

Ładnie umiecie przedstawiać informacje. Doceniam to, że wyniki II LO połączyliście z technikum, i jakoś to wygląda teraz. Bo wynik 45,2% w II LO jakoś budzi zwątpienie w zasadność edukacji w tej szkole, i w samo jej istnienie...

PS. Technikum ma 73,7 % zdawalności

http://www.oke.lomza.pl/jsmallfib_top/wyniki/matura/2018/szkoly/podlaskie/kolnenski.pdf 11:02, 06.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

UczenUczen

21 0

No p. Wiszowaty a kiedy konkurs na dyrektora Kubraka, bo wg mnie takimi wynikami Kubrak stracił prestiz? 12:54, 06.07.2018


RoksyRoksy

12 0

Il LO słabiuteńko, oj lichuteńko. 19:49, 06.07.2018


StarostwoStarostwo

27 4

Ale jaja! Panie starosto to w końcu która szkoła ma prestiż? Bo Pan usilnie tłumaczy, że w I LO zmienia szefostwo. A co w takim razie z Kubrakiem? Polak to inteligentna bestia i raz dwa Pana poczynania rozgryzł. Wyborcy czas na zmiany! 12:52, 06.07.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TerazTeraz

17 2

Popieram! 12:55, 06.07.2018


PoziomkaPoziomka

14 0

A no właśnie, może czaw zacząć bardziej przeglądać się naszym władzom. Skoro w I LO zrobili rewolucję, zachowując się przy tym bez godności, bez wstydu i rezygnują z Chodnickiego, mimo tego, że zdawalność jest niemal 100%, to co z Kubrakiem? O tym milczymy, o tym się nie mówi. No ja się nie mogę doczekać wyborów, będzie pożegnanie władz. Bo co jak co, karma wróci i to z wielkim przytupem. To się nadaje do TVN24!! 15:07, 07.07.2018


educationeducation

18 9

II LO ze względu na coroczne kiepskie wyniki matur już dawno powinno być zlikwidowane. Bierzcie jeszcze pod uwagę także fakt, że i tak poziom współczesnej matury jest banalnie niski (mizerne 30%, a powinno być co najmniej 50% lub jeszcze wyżej). W ZST tylko technikum powinno zostać (w tym roku wynik przyzwoity) i branżówki. Nie wszyscy muszą mieć maturę czy tytuły mgr zdobyte bez większego wysiłku za wysokie czesne (płacone przez ambitnych rodziców) na lokalnych "uniwersytetach" w Łomży, Pułtusku czy Ostrołęce. I tak większość z nich nie znajdzie potem pracy w swoich zawodach, bo to rynek pracy szybko zweryfikuje ich wiedzę, umiejętności i fachowość. Pozostaną im tylko sklepy, hurtownie, gastronomia, prace budowlane, wyjazd do pracy sezonowej za granicę czy staże i interwencyjne. A i jeszcze dyplom inżynierów i magistrów będą mieli w szufladzie. 14:10, 06.07.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

EduEdu

1 5

A ty taki wyzsczekany to pewnie nauczyciel ha ha 20:58, 06.07.2018


OjOj

0 6

Chamstwo... szczyt chamstwa. Ludzie zamiast za swoimi byc to plujecie im w twarz. Ten kto to pisal to pewnie zly ze nawet z pultuska nie udalo mu sie zdobyc dyplomu. Akurat w ostrolece to szkola administracji jest chyba bardzo dobrA. Chcialabym zobaczyc dyplomy starszych nauczycieli..... non koments 02:44, 07.07.2018


UuuUuu

1 1

A to jakiś wstyd pracować w gastronomii,w sklepie? 09:19, 09.07.2018


12341234

0 0

Żadna praca nie hańbi, najważniejsze jest to żeby podjąć jakąkolwiek pracę a nie liczyć na zasiłki ze strony państwa i narzekać, że w tym kraju nie ma pracy 14:14, 19.07.2018


Jan z kolnaJan z kolna

10 11

Nie mozna patrzeć tylko na zdawalność, trzeba analizować także a może przede wszystkim poziom matur na rozszerzeniach a z tym chyba nie jest najlepiej. 14:53, 06.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MatkoMatko

25 9

Co to się stanęło? Ciekawe jak Pan Wiszowaty i Nadara wytłumaczą się z braku 'bata' nad II Ło Kubraka? Przecież takie wyniki wołają o pomstę do nieba! Od zawsze twierdzilem, że niestety bez kompetencji nie da się efekrywnje rządzić powiatem. PSL i Zgoda i coś tam wam już dziękujemy! 20:15, 06.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PSLPSL

19 5

Widzę, że nie tylko ja nie zagłosuje na PSL + dodatki, serce rośnie :) 22:12, 06.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JozekJozek

1 4

Pewnie masz sporo na utrzymaniu... Princeton plusów ???? 00:53, 07.07.2018


RodzicRodzic

3 6

Podziękowania dla nauczycieli 06:40, 07.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

śmiech na saliśmiech na sali

24 2

Po kolejnym roku maturalnych kompromitacji Dyrektor ZST powinien POdać się do dymisji. Praca od 1995 roku to nie praca tylko zasiedzenie Panie Eugeniuszu. 07:50, 07.07.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

WiosnaWiosna

16 0

Ja także zauwazalbym tu takze błąd nadzoru że strony przełożonych czyt. 'władz' starostwa. 10:56, 07.07.2018


KiełexisKiełexis

11 2

Może faktycznie przydałaby się zmiana na fotelu szefa ZST, na kogoś bardziej energicznego, ambitnego, gotowego na radykalne zmiany, może też młodszego aby lepiej rozumiał potrzeby uczniów. Może to by pomogło tej szkole. Aktualny dyrektor zrobił wiele dla tej szkoły ale życie mknie do przodu i czasami wymaga zmian. 09:25, 09.07.2018


DrobiDrobi

2 1

Ciekaw jestem na ile Ty zdałeś Swoją maturę ;). Dyrektor nie ma na to większego wpływu. Są tacy uczniowie, którym zależy wyłącznie na średnim wykształceniu a do matury podchodzą z przymrużeniem oka. Nikt nikogo na siłę nie ciągnie do szkoły. Następnym razem pomyśl, co piszesz. 09:19, 11.07.2018


KibolKibol

17 5

Żenada w wykonaniu Kubraka, starosty i reszty jego blok ekipy. Wybory tuż tuż a wy że stołków już już w... uciekajcie :) 22:18, 08.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA

tedted

5 5

Co się czepiasz? Starosta przecież już dawno zdał maturę. 09:18, 09.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UczeńUczeń

7 10

Wszyscy tacy mądrzy że ho ho. Wiemy że do zst dostają się uczniowie którzy nie mają szans na naukę w LO na Micku bo sobie tam nie poradzą. Poziom wiedzy tych uczniów jest niższy i żaden starosta dyrektor czy nayczyciele nic nie zrobią. Czepianie się władzy i dyrekcji nie ma sensu. Uczniowie idą tam aby skończyć szkołę a jak się uda podkreślam uda zdać maturę to szczęście i sukces. Nie wymagajmy od tych uczniów że wszyscy podejdą do matury i ją zdadzą bo wiemy że tak nigdy nie będzie. W tej szkole panuja luźna atmosfera uczniowie z nauczycielami mają dobre relacje i niech tak będzie. Nie wszyscy z Kolna muszą być filozofami z maturą. Przecież można wrócić do dawnych metod i robić egzaminy wstępne do szkoły i co wtedy? Na kubraka zostaną tylko ci uczniowie którzy i tak zdaliby maturę ale pytanie co z resztą. Mają iść do ZDZ ? Niech uczą się na kubraka bo tu są i warunki i metody tylko czasami trzeba trochę też chcieć. 15:56, 09.07.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

JakJak

15 2

Jak się nie chce uczyć to do roboty! A nie z naszych podatków utrzymywać szkole która daje naszemu krajowi, nazwę to delikatnie 'mlodziez bez matury'. To po co nam tak mało produktywna młodzież? Lepiej nich koncza ZDZ i do roboty skoro nauka boli. Niestety brutalna ale najprawdziwsza prawda. A propos władz. Uważam, że jak 'najmadrzejszy' starosta umie podejmować najlepsze decyzję to niech je podejmuje a nie klepią się po ramieniach a Państwo na tym traci. Za brak decyzji i nadzoru powinien podać się do dymisji. Tak postępuje człowiek honoru...a w sumie czego oczekiwać. A poza tym uważamza że Unia Europejska powinna zostać zlikwidowana. 17:21, 09.07.2018


R-987R-987

9 0

Skoro sobie nie poradzą, nie chcą się systematycznie i solidnie uczyć, czy nie mają po prostu zdolności do nauki to niech idą do zawodówki i zdobędą zawód dzięki któremu zarobią uczciwie na siebie i na swoją rodzinę. Nie każdy ma predyspozycje aby zostać wybitnym naukowcem, pilotem boeinga, szefem sztabu generalnego, neurochirurgem, inżynierem w NASA itp. A przecież żadna praca nie hańbi. Bo co im da te liceum bez matury? Nic. 21:15, 09.07.2018


MuffiMuffi

3 2

Zgadzam się z komentarzem użytkownika "Uczeń". Wielu uczniom zależy wyłącznie na zdobyciu średniego wykształcenia, jest to im potrzebne do przejęcia gospodarstwa albo innej wykonywanej pracy. Podchodzą do egzaminu maturalnego z myślą "a nóż się uda". Coraz więcej dzieciaków ma różne dysfunkcje, które uniemożliwiłyby kontynuację nauki w technikum lub zawodówce. Zanim zaczniecie pluć jadem, pomyślcie o tych uczniach. Żadna szkoła nie przyjmuje na siłę, uczniowie i ich rodzice sami składają dokumenty. 09:05, 11.07.2018


BezstronnyBezstronny

8 11

Młodzi, którzy nie zdali matury lub nawet do niej nie przystąpili, mają średnie wykształcenie. Dzięki temu mogą kończyć różne szkoły policealne i posiadać zawód. Są tak samo wartościowi, bo pracownikowi musi się chcieć pracować, a nie ....
Poza tym już żyje w Kolnie kilka ładnych lat i pamiętam jak za poprzednich ekip wyniki były bardzo podobne jak w niektórych latach gorsze. Niestety nawet lata chluby LO na Mickiewicza minęły. 20:04, 09.07.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MuffiMuffi

3 1

Zgadzam się z Tobą, ale pamiętam takie czasy, kiedy zdawalność w I LO w niektórych klasach wynosiła 50%, 60% ;) Nauczyciele sprawdzali jeszcze sami matury i nikt nie robił halo, że tyle osób nie zdawało. 09:14, 11.07.2018


ManiekManiek

4 4

Wyniki matur dla wielu uczniów nie mają większego znaczenia, zależy wyłącznie im na zdobyciu średniego wykształcenia, jest to im potrzebne do pracy. Podchodzą do matury lajtowo z myślą "a co mi szkodzi". Coraz więcej uczniów ma różne dysfunkcje, które uniemożliwiają kontynuację nauki w technikum lub zawodówce. Władza, jak to niektórzy piszą, nie ciągnie na siłę na Kubraka. Myślę, że najwięcej do powiedzenia powinni mieć Ci, którzy tam się uczą lub już skończyli tę szkołę. 09:32, 11.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

były uczeń były uczeń

3 0

Powiedzcie mi na podstawie czego wysuwacie wnioski o tak niskiej zdawalności - iż jest to wina dyrekcji ?! Tak - zgoda jest na to iż dzieje się coś niedobrego w tej szkole - ale winą jeśli już obarczyłbym kadrę bo to ona prezentuje poziom nauczania - czego odzwierciedleniem są właśnie zdane matury - a tu jest dno. Zgodzę się z jednym z głosów iż w ZST na Kubraka nie ma sensu dalej ciągną LO - Technika i branżówki 11:44, 11.07.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

UczennicaUczennica

6 2

No a kto sprawuje nadzor nad nauczycielami? Dyrektor. Nad dyrektorem? Starosta i jego vice. Skoro wyniki są słabe to coś z tym trzeba zrobić. Wg mnie wymienić staroste wraz z jego pociotkami. 14:24, 11.07.2018


serwalserwal

5 0

No to może faktyczne niech dyr. ZST więcej wymaga od swoich belfrów, kontroluje osiągnięcia uczniów, działania nauczycieli, jakość lekcji, no bo poziom zdawalności z klasy do klasy jest wysoki, a wyniki matur niskie. Panie dyrektorze wymagać, wymagać i jeszcze raz wymagać. twardo i bezwzględnie bo to potem na dyrekcję spada niezasłużona krytyka (toć dyr. przecież nie uczy osobiście polskiego, matmy, angola, itd). 10:07, 12.07.2018


były uczeń były uczeń

0 0

idąc takim tokiem rozumowania powinni wziąć się za minister szkolnictwa - bo program nieadekwatny do poziomu intelektualnego uczniów. Nie każdy jest wybitny - więc moim zdaniem to tacy a nie inni uczniowie i nie każdy musi mieć maturę - bo ma zawód. LO w ZST to porażka ale z drugiej strony to też szansa - na coś czego nie zdobędą w LO na Mickiewicza - myślę iż to problem głębszy ale nie problem dyrekcji starostwa itp - tylko programu, systemu nauczania. Kilkanaście lat wcześniej w Technikum zdawalność była na poodnym poziomie a ludzie z tej szkoły również z sukcesami szli dalej i robili kariery lub też kończyli uczelnie techniczne z powdzeniem
11:48, 13.07.2018


Co władza robi z czlCo władza robi z czl

11 0

Jak można doprowadzić do tego że w I LO zmienia się dyrektora,jak czytamy w artykule za dobre wyniki, toczy się wojny z ZDZ o kase, że was sąd musi godzić, a w innych szkołach jak ktoś słusznie zauważył nie ma nadzoru ani nawet konkursu na dyrektora? Tam gdzie się chce kogoś swojego wsadzić to się konkurs robi, tam gdzie nie chce się zmian to się nie robi? Jak to jest? Radni powinni zapytać o to nasze szanowne władze przy najblizszej sesji! Ewidentnie może świadczyc to o kolesiostwie! Za takie rządy Dziękujemy! Nie chcę takiego 'wodza'! Ludzie, zagłosujcie na prawdziwego gospodarza. Wybory tuż tuż, słyszałem że będą niespodzianki i na to czekam. Mam dość tak nieudolnego sprawowania władzy przez rzadzacych nasza mała kolneńska ojczyzna! 23:45, 11.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA
REKLAMA

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie firma KMR Caterina Sp. z o.o. ulica Kolejowa2, 18-500 Kolno, oraz nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie internetowej do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z naszej strony internetowej wraz z funkcjonalnościami na niej udostępnianych ,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów. Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań,zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym, aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem dane mogą zostać przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. dostawcą usług IT, agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług, Zaufanym Partnerom oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Informujemy, że na naszej stronie internetowej dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych Partnerów.

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Tam też znajdziesz informacje jak to zrobić.

Zaznacz przycisk „Zgadzam się” jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych w formularzu przez KMR Caterina Sp. z o.o. ulica Kolejowa2, 18-500 Kolno i naszych Zaufanych Partnerów jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, które obejmują także niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie aktywności na stronie internetowej zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Wyrażenie zgody jest dobrowolne , masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, a także wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, a także o pozostałych kwestiach wynikających z art. 13 RODO, dostępnych w Polityce prywatności..

Zgadzam sięNie teraz
© kolniak24.pl | Prawa zastrzeżone